Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Δημοτικός σύμβουλος Νίκος Πούντος. "Πρέπει να σταματήσει ο εμπαιγμός των δημοτικών συμβούλων"
Νίκος Οικονόμου Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου "Είμαστε συνένοχοι σε μια λάθος απόφαση".
Νίκος Πούντος "..εμπαιγμός του δημοτικού συμβουλίου και ρεσιτάλ θεατρινισμού του δημάρχου".
Μετά από αυτές τις καταγγελίες στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας 22 Μαΐου 2017 ως πολίτες αισθανόμαστε θιγμένοι. Είναι πλέον σαφές ότι οι αιρετοί του Δήμου Αίγινας εμπαίζονται μεταξύ του και με "λάθος αποφάσεις" εμπαίζουν εμάς τους πολίτες. Χρέος μας να ανατρέξουμε τις ληφθείσες λάθος αποφάσεις και να πράξουμε τα δέοντα.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μη φύγεις
και ποτέ μη μ’ αρνηθείς

Τα μαύρα μάτια σου
όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε
και την καρδιά μου συγκλονίζουνε
όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε
κάποια αγάπη μου παλιά

Μέσα στα μάτια σου
κοιτάζω κείνη που αγαπούσα μέχρι χτες
εκείνη που άνοιξε στα στήθια μου πληγές
τα μαύρα μάτια σου μ’ ανάβουν πυρκαγιές

Τα μαύρα μάτια σου
όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε
και την καρδιά μου συγκλονίζουνε
όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε
κάποια αγάπη μου παλιά

Ανώνυμος είπε...


Ένα νερό κυρά Βαγγελιώ
ενά νερό κρύο νερό
κι από πούθε κατεβαίνει
Βαγγελιώ μου η παινεμένη

Από γκρεμνό κυρά Βαγγελιώ
από γκρεμνό γκρεμίζεται
σε περιβολάκι μπαίνει
Βαγγελιώ μου η παινεμένη

Ποτίζει δε- κυρά Βαγγελιώ
ποτίζει δέντρα και κλαδιά
λεμονιές και κυπαρίσια
σαν τα όμορφα κορίτσια

τώρα αν αντί για κυρα Βαγγελιώ βάλουμε κυρ Δημητρώ μέσα θα πέσουμε

Ανώνυμος είπε...

Ναι Άι μωραί παρθένες ,του Δημοτικού συμβουλίου της ΑΙΓΙΝΑΣ, εμπαίζονται και παρασύρονται.
Τώρα που πήρατε φόρα, πέστε μας και αλλά,τέτοια νόστιμα.Εκλογές έρχονται...

Ανώνυμος είπε...


Μου’ πε μάντισσα πως για να σε βρω
Θα’πρεπε φτερά να έχω
Και πως για να πιω απ’τα χείλη σου θάλασσες να ταξιδέψω.

Μου’πε η μάντισσα πως αν ήθελα
Μια ζωή να σε αγγίζω
Στην κακοκαιρία και στη μοναξιά αχ ποτέ να μη λυγίζω.

Θα πετώ, θα πετώ, θα πετώ για να σε βρω
Θα πετώ, θα πετώ, θα πετώ μες στον καιρό
Κόντρα σ’όλους τους ανέμους και στον άστατο ουρανό
Θα πετώ, θα πετώ, θα πετώ μάτια μου για να σε δω.

Μου’ πε η μάντισσα αν θα ήθελα
Μια ζωή να μου χαρίσω
Πως θα έπρεπε την ψυχούλα σου χρώματα να τη στολίσω.

Ανώνυμος είπε...

Οταν οι ιπποκόμοι γίνονται αναβάτες....άστα να πάνε στο Διάολο,κακά μαντάτα να περιμένεις.Οταν αρχίζουν και τις δηλώσεις;Ε! ΤΌΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΏΝΕΙ ΤΊΠΟΤΑ.