Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Οι Αμερικανοί ψήφισαν στις 6 Νοεμβρίου 2018 για τις ενδιάμεσες εκλογές μεταξύ των προεδρικών  2016 και 2020. Ήταν  οι ποιο σημαντικές εκλογές για τον απλούστατο λόγο ότι οι (αριστεροί) Δημοκρατικοί του Ομπάμα και της Χίλαρι  πολεμούσαν να αναχαιτίσουν τους (δεξιούς) Ρεπουμπλικάνους του Τραμπ που θέλει να διαλύσει την Νέα Τάκη Πραγμάτων που με κόπο έστησε το βαθύ κράτος με τους προέδρους Μπους, Κλίντον και Ομπάμα την ολοκλήρωση του οποίου θα υλοποιούσε η Χίλαρι.
Ο αγώνας των δημοκρατικών από την στιγμή που έχασαν τις προεδρικές εκλογές επικεντρώθηκε στην εκπαραθύρωση του Τραμπ λόγω του "σκανδάλου" που αφορούσε την εμπλοκή της Ρωσίας στις εκλογές υπέρ του Τραμπ. Προς τούτο χαλκεύτηκε ολόκληρη σκευωρία και βάση των επιλεχθέντων στοιχείων εξασφάλισαν ένταλμα  ερεύνης (FISA). Αρμόδιος της έρευνας ο Mueller ο οποίος παρά το πολυπληθές  επιτελείο που διαθέτει  δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια εδώ και 18 μήνες.Κάποια στιγμή ανακοινώθηκε κάποιο προκαταρκτικό πόρισμα μόνο που έλλειπαν 12 σελίδες οι οποίες αν δουν το φως της δημοσιότητας θα ανατρέψουν το όλο εγχείρημα και θα στείλουν πολλούς δημοκρατικούς μέλη της βουλής των αντιπροσώπων σπίτια τους. Ο Πρόεδρος έχει την αρμοδιότητα να επιτρέψει την δημοσίευση των 12 απόρρητων σελίδων του πορίσματος αλλά περίμενε να γίνουν πρώτα οι εκλογές.
Οι δημοκρατικοί κέρδισαν την βουλή των αντιπροσώπων με θητεία διετή και οι Ρεπουμπλικάνοι την Γερουσία με θητεία εξαετή. Ότι μπορούν οι δημοκρατικοί να ξεκινήσουν στην βουλή των αντιπροσώπων, μπορεί να ανατρέψουν οι ρεπουμπλικάνοι στην Γερουσία,
Επιπλέον , οι γερουσία εκλέγει τους δικαστές (βλέπε Κάβενο)
Αποτέλεσμα
Ο Τραμπ έχει ότι χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η διάλυση της Νέας Τάξης Πραγμάτων οι κύριοι εκπρόσωποι της οποίας, (βλέπε Μέρκελ), αποχωρούν ένας ένας από το προσκήνιο.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τη νέα τάξη πραγμάτων εδώ, θα τη διαλύσει ο Θεοδωράκης;

Ανώνυμος είπε...

9:01, ποιόν εννοείς;

Ανώνυμος είπε...

Χθες το απόγευμα στην επιστροφή της τιμίας Κάρας του Αγίου μας,είδαμε τον ΤΥΡΕΜΠΟΡΟ του νησιού μας να την μεταφέρει με το πολυτελές τζιπ του.Ειδαμε το παιδί του ΝΟΑ απέναντι που όπου φυσάει ο άνεμος πηγαίνει να κρατάει την εικόνα του αγίου.Τη έγινε ρε αλάνια το ρίξαμε στις εκκλησίες τώρα;Και εκεί γλυψιμο;Άντε να δούμε τη άλλο θα δουν τα μάτια μας .Πάντως άφεσιν αμαρτιών δεν πρόκειται να δείτε.

Ανώνυμος είπε...

η ερωτική εξομολόγηση της θείας στον Μήτσο τον ψαροπώλη
"εγώ μόνο εγώ σε αγαπάω πραγματικά μόνο εγώ σπαρταράω σαν τσιπούρα πελαγίσια στα δίκτυα της ατέρμονης γοητείας σου αγόρι μου "

Ανώνυμος είπε...

Μόνο σ’ αγαπάω, μόνη πολεμάω
Και στο πλάι μου κανείς
Μόνη αρρωσταίνω, μόνη περιμένω
Μα δεν πρόκειται να ‘ρθεις

Ανώνυμος είπε...

Νύχτωσε και ψάχνω
Στα χέρια σου να πέσω να καώ
Ζω μα δεν υπάρχω
Σταγόνα μοιάζω στον ωκεανό
Δεν είσαι εδώ
Αγέρι της ζωής μου πώς να ζήσω
Δεν είσαι εδώ
Και πως τη μοναξιά μου να νικήσω

Μόνο εγώ σ' αγαπάω
άκουσε με πονάω
Η καρδιά μου κοντεύει να σπάσει
Μόνο εγώ σ' αγαπάω
άκουσε με πονάω
Δεν πιστεύω πως μ' έχεις ξεχάσει

Ανώνυμος είπε...

Α ρε Μητσο καρδιοκατακτητη

Ανώνυμος είπε...

Γι' αυτό χάνουμε. Δεν ακούμε τον αρχηγό που λέει συνέχεια "εκλογές" και το ρίχνουμε στις τσιπούρες και τους έρωτες.

Ανώνυμος είπε...

Μήτσο Ερωτύλε έ Ερωτύλε κουπέ πε κουπέ πε αμ' πως ΕΡΩΤΥΛΕ αγόρι μου εσύ!!!

Ανώνυμος είπε...

10 Νοεμβριου 6.39καποιος παρατηρεί την ξαφνική στροφή κάποιον στην εκκλησία λυπηρό να χρησιμοποιούν τέτοια τεχνάσματα μα δυστυχώς πιάνουν!!