Πολλοί οι εραστές του νησιού. Κοντά στην Αθήνα με "βολικούς κατοίκους" που πίστευαν στον Άγιο και έβλεπαν τους πολιτικάντιδες ως κάτι το σπουδαίο. Αυτοί οι καλοπροαίρετοι πολίτες εμπιστεύθηκαν τις τύχες τους στους πολιτικούς οι οποίοι με την σειρά τους ανέθεσαν την επιστασία του κοπαδιού όχι σε λύκους αλλά σε ύαινες οι οποίοι καθοδηγούσαν το κοπάδι προωθώντας τα δικά τους συμφέροντα.
Χρειάστηκαν ελάχιστες δημαρχίες για να καταντήσει ο τόπος από νησί του Αγίου σε νησί του εγκλήματος.
Στην εκπνοή του περασμένου αιώνα, κάποιος επισκέπτης (από αυτούς που δεν είχαν χρήματα για να επισκευάσουν ούτε το πατρικό στο χωριό τους),αποφάσισε να φτιάξει το εξοχικό του στο νησί. Επιστράτευσε τις πολιτικές του γνωριμίες και ξεκίνησε.
Βρήκε ένα οικονομικό αγροτεμάχιο χωρίς δρόμο με πρόσοψη σε ρέμα και το αγόρασε. Προφανώς και γνώριζε ότι θα βρισκόταν πολιτικός μηχανικός που θα βεβαίωνε ότι το ρέμα ήταν δρόμος. Κατάφερε και έβγαλε και "τηλέ- άδεια" και οικοδόμησε. Η "τηλέ -άδεια" έχει την ιδιότητα να εμφανίζει την θέση του οικοπέδου δίπλα σε δρόμο κάποια 765 μέτρα μακριά.
Για να μπορεί να πηγαίνει σπίτι του, οι πολιτικοί του φίλοι έπεισαν την νομαρχία να εντάξει υπό έργο σε υπάρχον έργο κατασκευής παραλιακού δρόμου όπου με την κατασκευή ενός μικρού οχετού 2,5 μέτρων κατασκευάστηκε ράμπα και το ρέμα εξυπηρετούσε τον επισκέπτη να πηγαίνει στο εξοχικό του.
Κάποια μέρα έβρεχε μονότονα και το νησί πλημμύρισε. Τα ρέματα ξεχείλισαν και εξαιτίας της ράμπας και του μικρού οχετού κινδύνεψαν ανθρώπινες ζωές.
Για να μην επαναληφθούν τα ίδια και υπάρξουν χειρότερα, η περιφέρεια δρομολόγησε έργο να μεγαλώσει ο οχετός στα 7 μέτρα.
Ξέσπασε πόλεμος. Όλες οι ύαινες έσπευσαν να εμποδίσουν το έργο και να αποδείξουν στα αφεντικά τους την αξία τους. Ηττήθηκαν κατά κράτος . Το έργο έγινε και η ράμπα ξηλώθηκε.
Όμως το πράγμα δεν τέλειωσε εκεί.
Εμφανίστηκε μελέτη όπου στο ρέμα θα κατασκευαστεί δρόμος με χρέωση κάποιων εκατομμυρίων για το φορολογούμενο.
Οι ύαινες και πάλι έπραξαν το καθήκον τους. Υπηρέτησαν πιστά τα αφεντικά τους.
Το τέλος της ιστορίας δεν είναι γνωστό.
Η ιστορία όμως δείχνει τον ρόλο που παίζει ο κάθε ένας από τους εμπλεκόμενους και μη.
10 σχόλια:
Αποδείξεις αποδείξεις αποδειξεις
Το πολύ γελιο θα πέσει όταν αποκαλυφθούν τα ονόματα των εμπλεκομένων τοπικών μηχανικών και τοπογραφων.
Εκεί βέβαια θα πρέπει να έχουν και τους αντίστοιχους δικηγόρους.
Οι "άλλες" γνωριμίες, νιπτουν από τώρα τα χέρια τους.
Θέλει ΑΡΕΤΉ και τόλμη προκειμένου να πεις ότι είναι δρομος το ρέμα της Σκοτεινής.
Ειπαμε ΑΡΕΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ.
Απόσο μουπανε ο Αφρικανός οντως τσακώθηκε με το Τζόρα και σήμερα δε πηγε δημαρχείο αλλα και το άλλο ότι Ακράτητος έβριξε τους πάντες και στις επόμενες εκλογές θα κατέβει με το Μύθο. Όλη η σαβούρα και η διαπλοκή μαζί χέρι χέρι Μύθος Χιονάτη, Ακράτητος και δε συμαζέυετε
Πρόεδρε χρήζει αναφοράς η μη τήρηση του ωραρίου των υπαλλήλων ;;;;;
Έχει υπ όψη σου ότι είσαι υπεύθυνος για την τηρηση του ωραρίου βάσει του
Νομου 4486/2017- ΦΕΚ 115/Α/7-8-2017. Άρθρο 16 (Παρ 2 - εε )
Η παράλειψη αυτού του νόμου από τον πρόεδρο αποτελεί σοβαρή παράβαση καθήκοντος
Άμα είσαι μάγκας και μπορείς να τον βρεις τον νόμο εφάρμοσε τον !!!
Μάθε να απαντάς σ αυτά που σου καταμαρτυρούν !!!!!!!!
Aiakosrex 12 07 2021
H τηλέ -άδεια" έχει την ιδιότητα να εμφανίζει την θέση του οικοπέδου δίπλα σε δρόμο κάποια 765 μέτρα μακριά.
Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΡΕΜΑΤΟΣ ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΌ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΊΟΥ ΕΊΝΑΙ 765 ΜΈΤΡΑ ΠΕΡΊΠΟΥ.
ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΠΤΩΣΗ;
ΝΟΜΊΖΩ ΌΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΉΣΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΪΣΤΆΜΕΝΟΙ (ΝΥΝ ΚΑΙ ΠΡΏΗΝ) ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
4:06 ο Ακράτητος με τον Μύθο το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
Ο Ακράτητος ούτε να τον δει ζωγραφιστο δεν θέλει
Με την Χιονάτη μπορεί με τον Μύθο οχι
Δε νοείται τέτοιο άρθρο, δίχως να περιέχει τη λέξη "εισαγγελέας". Μη χαλάς το σερί σου, κρίμα είναι.
Έκανε μασαζακι ο Γιάννης στο πουροαγόρι και ανακάλεσε την παραίτηση του.
11 59
Δευτερα,Τεταρτη,Παρασκευή παραιτούμαι
Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο δεν παραιτουμαι
Κυριακή ρεπό
Δημοσίευση σχολίου