Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ


 Στον πίνακα, αντιπροσωπεία Δήμου καθ οδόν προς δικαστική αμφισβήτηση προστίμου που της επιβλήθηκε για απασχόληση ναυαγοσώστη χωρίς την απαιτούμενη άδεια. Αμαξάς ο ναυαγοσώστης.

Σχετικά με τα της Αίγινας.

Οι καμπάνες που έριξε το Λιμεναρχείο Αίγινας στον Δήμο Αίγινας λόγω μη τοποθέτησης ναυαγοσώστη στην παραλία της Αγίας Μαρίνας  που να έχει την προβλεπόμενη στο προεδρικό διάταγμα 71/2020 άδεια από την λιμενική αρχή  είναι οι κάτωθι.

Ι) Απόφαση 26/2021 για παράβαση την 24/7/2021, πρόστιμο  2.000 ευρώ.

II) Απόφαση 32/2021 για παράβαση την 31/7/2021, πρόστιμο 2.000 ευρώ.

III) Απόφαση 48/2021 για παράβαση την 7/8/2021 πρόστιμο   4.000 ευρώ.

ΙV) Απόφαση 51/2021 για παράβαση την 29/8/2021 πρόστιμο 4.000 ευρώ.

V) Απόφαση 52/2021 για παράβαση την 5/9/2021 πρόστιμο     4.000 ευρώ.

VI)  Απόφαση 53/2021 για παράβαση την 11/9/2021 πρόστιμο 4.000 ευρώ.

VII) Απόφαση 54/2021 για παράβαση την 19/9/2021 πρόστιμο 4.000 ευρώ.

VIII)  Απόφαση 55/2021 για παράβαση την 26/9/2021 πρόστιμο 4.000 ευρώ.

Συνολικό ποσό 28.000 ευρώ.

Επειδή ο νόμος δίνει το δικαίωμα της προσφυγής , η νομική υπηρεσία του Δήμου υπέβαλε το με Α.Π. 18400 16/12/2021 αίτημα στην Οικονομική Επιτροπή με θέμα; 

"Γνωμοδότηση για άσκηση ενδίκων βοηθημάτων κατά των αποφάσεων επιβολής προστίμων στο Δήμο Αίγινας από το Λιμεναρχείο Αίγινας".

Παρατηρήσεις

Κατά την συζήτηση του θέματος στην Οικονομική Επιτροπή τα ποσά δεν αναφέρθηκα και ήταν εμφανής η προσπάθεια να ψηφιστεί το θέμα χωρίς να γίνει  αντιληπτό από τον  απλό παρατηρητή το μέγεθος του προβλήματος. Μόνο από την παρέμβαση του κ Σταμάτη  Μαρμαρινού φάνηκε τι έκρυβε "η κορφή του παγόβουνου".  

" Παραλία με γαλάζια σημαία χωρίς ναυαγοσώστη; Άνθρωπος χωρίς δίπλωμα γιατί πήρε την θέση στην παραλία. Μια παραλία χωρίς σκάφος με ένα πύργο έτοιμο να πέσει και ένα ναυαγοσώστη χωρίς την απαιτούμενη άδεια. Δηλαδή δεν είχατε τίποτα. Σε μια πολυσύχναστη παραλία βάλατε σε κίνδυνο την ζωή ανθρώπων και είστε πολύ τυχεροί που δεν συνέβη κάτι. Πως πήρατε την γαλάζια σημαία χωρίς ναυαγοσώστη και χωρίς σκάφος; Απορώ πως έδωσε η αρμόδια υπηρεσία την γαλάζια σημαία;  Ευθύνες έχει και η πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής. Το Λιμεναρχείο έκοψε οκτώ πρόστιμα 28.000 ευρώ..."

Συμπεράσματα.

Εκ των ανωτέρω προκύπτει ότι οι αρχές δεν είναι διατεθειμένες να καλύπτουν τα ανομήματα των διοικούντων. Αναφορές γίνονται και πρόστιμα επιβάλλονται. Μετά τον τραγικό θάνατο των δύο νέων στην φονική μπάρα του Μαραθώνα, τα πράγματα άλλαξαν. Κανένας δεν είναι διατεθειμένος να προσφέρει κάλυψη σε πρακτικές και ιδεοληψίες που  μπροστά στην εξυπηρέτηση συμφερόντων αδιαφορούν για την ανθρώπινη ζωή.

Οι προϋποθέσεις για άδεια ναυαγοσώστη αναφέρονται στο άρθρο 5 του Π.Δ. 71/2020 ΦΕΚ 166/Α/31-8-2020. (ΕΔΩ)


8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

έβαλε τον αμαξά να κάνει τον ναυαγοσωστή για να φτιάξει κομματικό σταυρό

Ανώνυμος είπε...

Φέτος τα Χριστούγεννα αντί για γαλοπούλες μοιράστηκαν 25 ευρώ check το Πάσχα θα μοιραστεί 50ευρώ τσεκ θα έχουμε κοντά και εκλογές οποτέ κάτι θα γίνει

Ανώνυμος είπε...

Ας αυξηθούν τα δημοτικα τελη για να πληρωθουν τα προστιμα, εκτος βεβαια εαν υπάρξει καμια τροπολογια στην βουλη που να εξαιρεί τον δημο μας απο τετοιες υποχρεωσεις.

Ανώνυμος είπε...

Πατούλης παραδίδει αγωγό σε γιάννη.δυο ασχετοι σε ξένο αχερώνα. Ετσι και με το πλωτό, και πόσα άλλα.

Ανώνυμος είπε...

6 14 και οι σημερινοι και οι προηγουμενοι βοηθησαν για το εργο.
Εαν θα πρεπει να βαλουμε ενα κλικ παραπανω τοτε δικαιωματικα αυτο θα πρεπει να μπει στις διοικήσεις Δουρου (Χατζηπερου) και Μουρτζη Δημητριου.

Ανώνυμος είπε...

FAKE ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ριζοσπάστης ΠΟΛΙΤΙΚΉ 9 Μαϊου 1996
Νέα τροπή στο σκάνδαλο της ΕΔΟΚ - ΕΤΕΡ
Ο αντιεισαγγελέας Εφετών επισημαίνει σωρεία αξιόποινων πράξεων
Μελετάται η άσκηση νέας ποινικής δίωξης κατά των υπευθύνων για τη λεηλασία των περιουσιακών στοιχείων της κοινοπραξίας
Με έκθεσή του προς τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών, ο αντιεισαγγελέας Ε. Πατσής επισημαίνει σωρεία αξιόποινων πράξεων στην υπόθεση της Κοινοπραξίας ΕΔΟΚ - ΕΤΕΡ που έγινε περισσότερο γνωστή σαν "η πτώχευση του αιώνα" και την οποία ο "Ριζοσπάστης" είχε παρουσιάσει με σειρά αποκαλυπτικών δημοσιευμάτων το Σεπτέμβρη του '95.

Η έκθεση του Ε. Πατσή βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας μας, στα χέρια του εισαγγελέα Εφετών Κ. Σαραντόπουλου, ο οποίος μελετά το υλικό για την άσκηση ποινικής δίωξης κατά του πρώην συνδίκου της ΕΔΟΚ - ΕΤΕΡ, Β. Δελή, και των συνεργατών του. Σύνδικος, για την ενημέρωση των αναγνωστών, είναι ο νομικός που αναλαμβάνει, για λογαριασμό των πιστωτών, τη διαδικασία που ακολουθεί την πτώχευση μιας εταιρίας. Σημειωτέον ότι ο Β. Δελής έχει καταδικαστεί κατά συγχώνευση σε ποινή δυο ετών και έξι μηνών για κατ' εξακολούθηση απιστία και ψευδή κατάθεση. Ωστόσο, με την έκθεση του αντιεισαγγελέα Εφετών ανοίγει, ουσιαστικά εξ αρχής, ο φάκελος της υπόθεσης για την οποία οι πρώην εργαζόμενοι στην ΕΔΟΚ - ΕΤΕΡ καταγγέλλουν ότι οδήγησε στη λεηλασία των περιουσιακών στοιχείων της κοινοπραξίας.

Για την ιστορία σημειώνουμε ότι η κοινοπραξία ΕΔΟΚ - ΕΤΕΡ ήταν από τις μεγαλύτερες ελληνικές τεχνικές εταιρίες, με διεθνή προβολή και σημαντική δράση στην Ελλάδα, αλλά και σε χώρες της Αφρικής και της Ασίας. Τον Ιούνη του 1986, όταν κήρυξε πτώχευση, η κινητή και ακίνητη περιουσία της υπολογιζόταν ότι ξεπερνούσε τα 15 δισεκατομμύρια δραχμές, σε τιμές εκείνης της εποχής.

Προκειμένου να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της "λεηλασίας" αναφέρουμε ορισμένες μόνο από τις καταγγελίες που έκαναν οι πρώην εργαζόμενοι στην ΕΔΟΚ - ΕΤΕΡ, Ν. Παπανικολάου και Νικ. Γεωργιάδης και οι οποίες περιέχονται σε πολυάριθμα υπομνήματά τους προς τις δικαστικές αρχές.

* Ο βασικός εξοπλισμός της κοινοπραξίας σε μηχανήματα, εργαλεία και ανταλλακτικά, αξίας άνω των 700 εκατομμυρίων δραχμών του 1986, περιήλθε σε συνεργάτη του συνδίκου (του εντεταλμένου για την προώθηση της πτωχευτικής διαδικασίας) αντί 29.700.000 δραχμών!

* Μηχανήματα και υλικά σε καλή κατάσταση - παρά τις διαμαρτυρίες των εργαζομένων - πουλήθηκαν σαν άχρηστο υλικό, ενώ μηχανήματα σημαντικής αξίας(μεταξύ τους και ένα ελικόπτερο) δεν απογράφηκαν καθόλου.

* Μια από τις πιο χαρακτηριστικές υποθέσεις είναι αυτή του κτήματος της ΕΔΟΚ - ΕΤΕΡ στην Ελαφόνησο της Κρήτης, συνολικής επιφάνειας 730 στρεμμάτων. Ενώ λοιπόν η αξία του κτήματος αυτού, κατά την περίοδο της εκποίησής του, υπολογιζόταν σε 3,5 δισεκατομμύρια δραχμές, πουλήθηκε στην εξευτελιστική τιμή των 175 εκατομμυρίων δραχμών!

Τα παραπάνω είναι ένα πολύ μικρό μέρος των όσων συνέβησαν, αν ληφθεί υπόψη ότι η δικογραφία που έχει σχηματιστεί ξεπερνά ήδη τις δέκα χιλιάδες σελίδες, ενώ ακόμη και σήμερα (δέκα χρόνια μετά την πτώχευση) αποκαλύπτονται νέα στοιχεία.

Η έκθεση, λοιπόν, του αντιεισαγγελέα Εφετών φαίνεται ότι δημιουργεί μια αχτίδα φωτός για την πλήρη διαλεύκανση αυτής της υπόθεσης. Το αν θα γίνει τελικά, έγκειται στη θέληση των δικαστικών αρχών που έχουν τώρα στα χέρια τους όλα τα στοιχεία.

Δάνης ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Σιγά σιγά να πέφτουν τα χαρτιά στο τραπέζι

Ανώνυμος είπε...

Η Ferrari 488 Pista είναι η επιτομή της τεχνολογίας και της ασφάλειας στην κατηγορία των hyper cars.
Ενα πανάκριβο όχημα-550000 ευρώ-το οποίο σχεδιάστηκε από τους επιτελείς του Maranello, να συνδυάζει την τεχνογνωσία απ την F1 με τα καινοτόμα πανάκριβα ενεργοπαθητικά συστήματα ασφάλειας, ώστε ο κάθε κάτοχος που θα δώσει πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ για την συγκεκριμένη συλλεκτική Ferrari, να είναι σε θέση να την απολαύσει ασφαλής στον δρόμο.
Απο κει και πέρα, η ΄΄ασφαλής΄΄ οδήγηση δεν άπτεται μόνο στο εκάστοτε όχημα των 700-1000 ίππων.
Υπάρχουν τα ΑΠΑΡΑΒΑΤΑ όρια των φυσικών δυνάμεων, τόσο όπως τα όρισε η επιστήμη, όσο και το ΠΩΣ τα γνωρίζει ο κάθε οδηγός.
Λυπάμαι για τον εκλιπόντα.
Αλλά αυτό το τροχαίο ΔΕΝ έγινε με 70+ χλμ την ώρα, όπως το παρουσίασαν οι εξυπνάκηδες ΄΄ειδήμονες΄΄ στα ΜΜΕ.
Η άμορφη μάζα του οχήματος και η ακαριαία ανάφλεξη κατά την πρόσκρουση-εξερράγη η δεξαμενή καυσίμων-δίνουν τελείως διαφορετική εικόνα.
Αλλοίμονο αν η Ferrari έδινε μέγιστο όριο συντριβής μετά την πρόσκρουση τα 70 χλμ !!! Ειδικά για το κορυφαίο μοντέλο της!
Δεν γνωρίζω κατά πόσο η εταιρία επιτρέπει την απενεργοποίηση των πολλαπλών συστημάτων ασφαλείας του 488.
Νομίζω, πως εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον η κεντρική μονάδα των αισθητήρων είναι ΄΄σφραγισμένη΄΄ και ΔΕΝ σηκώνει χέρι από τους επίδοξους ΄΄πιλότους΄΄ της ασφάλτου.
Εν κατακλείδι και κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Είτε ο μακαρίτης αγόρασε προβληματικό μεταχειρισμένο όχημα-ήταν μοντέλο του 2019 και τότε η Ferrari είχε ανακαλέσει για λίγους μήνες τα 488 ενημερώνοντας τους κατόχους-είτε ο οδηγός προσέκρουσε με 200+ χλμ.
Για ένα πισωκίνητο των 700 ίππων, με 0-100 κάτω από 3 δεύτερα, αυτή η ταχύτητα είναι αστεία.
Οσοι έχουν οδηγήσει super cars ξέρουν ακριβώς ΤΙ γράφω.
Αλλά κατά κανόνα τα οχήματα ΔΕΝ σκοτώνουν από μόνα τους!
Οι οδηγοί που υπερεκτιμούν τον εαυτό τους χάνονται...
Και φυσικά, το ό,τι μπορείς να αποκτήσεις τέτοιο όχημα, δεν σημαίνει πως μπορείς να εξαντλήσεις τα όρια του!
Ειδικά στον δρόμο!
Ακόμη και στην πίστα, ελάχιστοι είναι οι ΄΄ιδιώτες΄΄ οδηγοί που μπορούν να προσεγγίσουν κλάσμα των δυνατοτήτων τέτοιων οχημάτων.
Ο συνδυασμός τρομακτικής ιπποδύναμης και ακαριαίας ροπής, είναι ζήτημα αν μπορεί να ελεγχθεί ΄΄απόλυτα΄΄ από 1000 ανθρώπους στον κόσμο. Και πολλούς γράφω!
Κρίμα και πάλι.
Γιατί όσο οδηγάμε, κάποιοι μας περιμένουν να γυρίσουμε σώοι.
Μην το ξεχνάτε ποτέ!