Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024

ΚΑΚΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ


 
"Θα τους γνωρίσετε από τους καρπούς τους" δηλαδή από τα έργα τους λέει το κατά Ματθαίο (7.16) ιερό ευαγγέλιο. Όποιος αντιδρά προπηλακίζεται, του καταστρέφουν την περιουσία, τον απειλούν για να μπορούν απρόσκοπτα (κατά τα λεγομενά τους) να προωθήσουν το καλό του νησιού. Προφανώς εννοούν διορισμούς ημετέρων και απευθείας αναθέσεις στον κύκλο των πραιτοριανών. Όσο για τους αντιφρονούντες μάλλον ισχύει η συμβουλή που μου έδωσε προ καιρού πρόσωπο από την εισαγγελία. "Πρόσεξε γιατί μπορεί να σου βάλουν φωτιά να σε κάψουν" Στοχοποιημένοι πολίτες κινδυνεύουν. Όπως το συνηθίζουν, οι ασκούντες εξουσία  παριστάνουν τους αδιάφορους .
Ιδού το αποτύπωμά σας

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ενέργεια αυτή δείχνει την αδυναμία των "δυνατών"

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κύριε Διαχειριστή. Η αλήθεια είναι πως κάποτε η ετικέτα σου και η ατάκα σου "νησί του εγκλήματος" μου φαινόταν λίγο υπερβολική. Όμως στο πέρασμα του χρόνου, βλέποντας, ακούγοντας και ψάχνοντας και μιλώντας με ανθρώπους εδώ στο νησί που είμαι κάτοικος τα τελευταία 20 χρόνια αφού πήρα τη σύνταξη μου και ήρθα να ζήσω μόνιμα. Πράγματι λοιπόν η κάθε αντίθετη φωνή σε αυτό το νησί πρέπει να φιμώνεται. με κάθε τρόπο.βεβαια διαπιστώνω πως έχετε στο νησί σας και έλλειμμα πολιτικών. εννοώ ανθρώπων ντόπιων με όρεξη και μεράκι να προσφέρουν στον τόπο τους. μίλησα πρόσφατα με 3-4 ανθρώπους που έχουν ασχοληθεί με τα κοινά κατά καιρούς. ήταν όλοι απογοητευμένοι. κοινή τους άποψη αν και δεν ήταν από τις ίδιες παρατάξεις, είναι πως το νησί σας διοικείται από μια καλά οργανωμένη οργάνωση (δεν θα την πω εγκληματική γιατί αυτο πρέπει να το κρίνει η δικαιοσύνη). ομως η οργάνωση αυτή είναι δομημένη και φτιαγμένη έτσι που τα τελευταία τουλάχιστον 20 χρόνια δεν χάνει. Ειναι συνέχεια στην εξουσία και απλά αλλάζει κάποια πρόσωπα για να κάνει πιο εύκολο το έργο της. βεβαια οι βασικοί της παίκτες κρατάνε καλά τα ηνία. εχω μάθει για κάποιους από αυτούς. ενας ιδιοκτήτης φαρμακείου, ενας εστιάτορας, ενας εμπορος ψαριών, ενας υπάλληλος ιατρικής κρατικής μονάδας και δυο τρεις ακόμα. Κατά καιρούς μαλώνουν μεταξύ τους ή δείχνουν μαλωμένοι για να θολώνουν τα νερά. Μάλιστα αυτό φαίνεται και από τη μοιρασιά που γίνεται στην πίτα της εξουσίας.δεν θέλω να σε κουράσω άλλο με τα γραφόμενα μου και ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνεις. δεν έχω καταγωγή από το νησί σας αλλά το θεωρώ δεύτερη πατρίδα μου και είναι κρίμα να έχει αυτή την κατάντια. για τον δήμαρχο σας δεν είπα κάτι γιατί τον θεωρώ απλά έναν κακό διαχειριστή αυτής της οργάνωσης που προανέφερα.

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΧΥΤΗΡΟΓΛΟΥ ΕΓΓΥΗΣΗ

Ανώνυμος είπε...

ακουγα τον κύρτσο τον ευρωβουλευτή τεως νεοδημοκράτη να καταγγέλει την νεα δημοκρατία για καθεστώς που ελέγχει όλους τους μοχλούς εξουσίας. και λέω τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει. ειναι αυτα που εγραφε ο πιο πάνω σχολιαστής ο 12:51. θα σου βάλω ένα κουιζ αιακέ εσένα και στους παίχτες εδώ. Πόσους κύρτσους ρε μάγκες έχει στο κόμμα του ο τζων τζων???