Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ

 



Αγαπητέ Τζων
Σε προηγούμενο σημείωμα μου αναφέρθηκα στην αναγκαιότητα επανασύστασης του δημοτικούς μας θεάτρου με την συστράτευση του καλλιτεχνικού δυναμικού του νησιού μας και την δυνατότητα κάθε ενδιαφερομένου να αποδείξει ότι είναι πράγματι αυτό που δηλώνει.
Όμως κάποιοι κύριοι που δυσκολεύονται να κατανοήσουν τις λέξεις και τα νοήματα τους, κάτι άλλο κατάλαβαν. Ότι καιροσκοπικά δήθεν σκεπτόμενος έκανα άνοιγμα προς την αφεντιά σου προσβλέποντας ίσως σε κάποιο ηγετικό ρόλο του υποτιθέμενου εγχειρήματος.
Ελπίζω να μην κατάλαβες κι εσύ κάτι τέτοιο. Γιατί τόσο εσύ όσο κάποιος υπεύθυνος για τα πολιτιστικά επί δημαρχίας του κ. Σακκιώτη και νυν προβεβλημένο στέλεχος της παράταξης σου και "πολλοί άλλοι". ξέρετε ότι ποτέ μου δεν ενδιαφέρθηκα για οφίτσια και η θέση μου στο επίμαχο θέμα είναι από παλιά παγιωμένη και αμετάκλητη. Γιατί από την φύση μου προτιμώ το εμείς και απεχθάνομαι το εγώ.
Επιπροσθέτως κατανοώ τις δυσκολίες και τα δειλήμματά σου . Δεν αλλάζουν εύκολα οι παγιωμένες καταστάσεις και ειδικά όταν αυτές καθορίζουν την σταθερότητα της πορείας σου.
Απόλυτα κατανοητό.
Επειδή όμως κάτι έπιασε το αυτί μου για κάποιον ατίθασο που "μασάει μάρμαρα και βγάζει αγαλματάκια". τι να σου πω.Το "έμαθα να μαστορεύω και γαμώ τον μάστορα μου" είναι η παντιέρα της βλακείας και της ασχετοσύνης σε όλους τους χώρους.
Λυπάμαι αν σε έφερα σε δύσκολη θέση Τζων αλλά δικά σου τα γένια δικά σου και τα χτένια.
Τι να σου κάνω.
Όσο για τα ανοίγματα επιφυλάσσομαι να τα πούμε μιαν άλλη φορά Τζων.
Σουλπίκιος

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανακοινωθηκαν οι νεες ποινές.
Μετα τα χθεσινά επεισόδια τιμωρήθηκε η Γεωπονική σχολή με 2 εξάμηνα χωρις φοιτητές.
Μετα τα προ ολιγων ημερών επεισόδια, τιμωρήθηκε το Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με 1 εξάμηνο χωρίς φοιτητές.
Σε εκκρεμότητα έμεινε η εταιρεία για την βλάβη του αγωγού.

Ανώνυμος είπε...

σε εκκρεμοτητα επισης εμεινε και η πηλεως με τους αλητες που καταστρεψαν τον δρομο απο την εταιρεια μεχρι τα ανοργανωτα συνεργεια και βαλε.