Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024

ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΟΝΟ ΚΑΤ ΟΝΟΜΑ

 


Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος μπορούμε να πούμε ότι η επιλογή του προσώπου που θα καθίσει στην καρέκλα της προεδρίας της Δημοκρατίας εκφράζει τη επιλογή της πολιτικής που θέλει να εφαρμόσει η εκάστοτε κυβέρνηση. Αν για παράδειγμα θέλεις να επιβάλεις την WOKE Agenda, επιλέγεις ένα άτομο που πληρεί τα κριτήρια. Προφανώς κάτι ανάλογο θα συνέβαινε αν σκοπό έχεις να εκχωρήσεις κυριαρχικά δικαιώματα πχ στο Αιγαίο για λόγους κάποιας πολιτικής που ακολουθείς. Θα επέλεγες ένα άτομο που στο παρελθόν έχει δώσει γη και ύδωρ στο πρώτο αιτούντα. Φυσικά σε δημόσιες εμφανίσεις δεν πρόκειται να σεβαστείς ένα άτομο που χρησιμοποιείς ως απλή χειραποσκευή. 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε ολα τα επίπεδα αυτο ισχύει.
Κάποτε ρωτήθηκε ενας υπουργός.

"Γιατί κ Υπουργέ δεν επιλέγετε εναν επιστήμονα για πρώτο πολίτη του νησιού;"
Γιατί ο επιστήμονας δεν θα ειναι του χεριού μου.

Ανώνυμος είπε...

Ας καταργήσουν τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα ολοι οι πολιτικοί και να χρησιμοποιούν το μέτρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, όπως έκαναν η κα Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο κ Πρωθυπουργός και λοιποί πολιτικοί νε το μετρο της Θεσσαλονίκης.

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΟΙΟΣ ΒΛΈΠΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΆ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΏΝΕΙ ΔΥΟ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ :
1.ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
2.ΣΤΌΜΑΤΑ ΕΡΜΗΤΙΚΆ ΚΛΕΙΣΤΑ

Ανώνυμος είπε...

·
Θετικότατο πως τέλειωσε επιτέλους το έργο. Βεβαίως και να το εγκαινιάσουμε και να απευθύνουμε τα εύσημα για τη προσπάθεια όπου πράγματι χρειάζεται. Τα πανηγύρια και οι διθύραμβοι όμως για ποιο λόγο; Γιατί μετά από 20 χρόνια φτιάξαμε μια και μόνη γραμμή μετρό;
Είναι αυτός λόγος πανηγυρισμού ή λόγος σκεπτικισμού και απολογισμού για τη λειτουργία μας συνολικά ως κράτος;
• 1976: Το μετρό Θεσσαλονίκης εμφανίζεται για πρώτη φορά στον εθνικό προϋπολογισμό.
• 1986: Σκάβεται η ιστορική «τρύπα Κούβελα», η οποία παραμένει ακόμα ανοιχτή ακόμα και πλημμυρίζει νερό, δημιουργώντας προβλήματα στο κτίριο του Πολυτεχνείου.
• 1986-2006: Ανακοινώσεις, διαγωνισμοί και δημοπρατήσεις.
• 2006: Το έργο ξεκινάει. Χρόνος παράδοσης το 2012.
• 2007: Προβλήματα στην κοινοπραξία.
• 2008-2009: Ξεκινάει με ένα χρόνο καθυστέρηση η διάνοιξη των σηράγγων.
• 2010: Έχει κατασκευαστεί μόλις το 14,5% του έργου.
• 2011: Κλείνει ένα μεγάλο τμήμα της οδού Δελφών. Οι αρμόδιοι υπόσχονται ότι η ταλαιπωρία δεν θα διαρκέσει. Νέος χρόνος παράδοσης το 2013.
• 2013: Ανοίγει το ζήτημα της μεταφοράς των αρχαίων. Νέος χρόνος παράδοσης το 2015.
• 2014: Η κοινοπραξία που έχει αναλάβει το έργο, αποχωρεί. Τα έργα σταματάνε. Οι καθυστερήσεις επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό κατά 200 εκατομμύρια.
• 2016: Το έργο ξαναρχίζει. Νέος χρόνος παράδοσης το τέλος του 2017, αρχές του 2018.
• 2017: Αποφασίζεται η παραμονή των αρχαίων της Βενιζέλου, όπου δεν θα γίνει σταθμός. Νέος χρόνος παράδοσης το 2020.
• 2019: Η κυβέρνηση αλλάζει το σχεδιασμό και αποφασίζει την απόσπαση των αρχαίων της Βενιζέλου και την επανατοποθέτησή τους σε μουσείο. Θύελλα αντιδράσεων και δικαστική προσφυγή. Νέος χρόνος παράδοσης ο Απρίλιος του 2023.
• 2022: Νέος χρόνος παράδοσης το τέλος του 2023.
• 2023: Νέος χρόνος παράδοσης το καλοκαίρι του 2024.
• 2024: Τελικός χρόνος παράδοσης η 30η Νοεμβρίου του 2024.
Όλα πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο και το χρονοδιάγραμμα. Για ο κόστος μόνο ένα σχόλιο. Θα φτιάχναμε άλλες 2 γραμμές.