Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ με υπογραφή Πρωθυπουργού

 





Χρειαζόταν η σταύρωση των νέων της χώρας ως άλλη ανθρωποθυσία στον Μινώταυρο της ανικανότητας και της διαφθοράς από το σύνολο των κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης για να υποχρεωθεί ο νυν πρωθυπουργός της χώρας παραμονές εκλογών να απολογηθεί.
 Αυτό δεν απαλλάσσει κανέναν από τις ευθύνες του ούτε πετάει ακόμα μία  ανθρωποθυσία στον Καιάδα της λήθης.

Τάδε έφη Κ Μητσοτάκης.
Σήμερα θα ήθελα να γράψω για την ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη. Χωρίς ξύλινα λόγια, χωρίς να επαναλαμβάνω τα τετριμμένα. Να κάνω μια προσπάθεια να βάλω σε σειρά τις σκέψεις μου και σε λόγια τα συναισθήματα μου.
Και ξεκινώ με τα αυτονόητα. Ως πρωθυπουργός, οφείλω σε όλους, αλλά πάνω από όλα στους συγγενείς των θυμάτων, μια μεγάλη ΣΥΓΓΝΩΜΗ. Τόσο προσωπική, όσο και στο όνομα όλων όσοι κυβέρνησαν τη χώρα εδώ και χρόνια. Γιατί, πράγματι, στην Ελλάδα του 2023, δεν γίνεται δυο τρένα να κινούνται αντίθετα στην ίδια γραμμή και να μην το έχει αντιληφθεί κανείς.
Δεν μπορούμε, δεν θέλουμε και δεν πρέπει να κρυφτούμε πίσω από το ανθρώπινο σφάλμα. Αν το έργο της Τηλεδιοίκησης είχε ολοκληρωθεί, αυτό το δυστύχημα θα ήταν πρακτικά αδύνατο να είχε συμβεί. Το γεγονός ότι το Ψηφιακό Σύστημα Ελέγχου θα λειτουργεί πλήρως μέσα στους επόμενους μήνες δεν είναι δικαιολογία. Το αντίθετο. Κάνει τον πόνο μου ακόμα μεγαλύτερο που δεν προφτάσαμε να το ολοκληρώσουμε πριν συμβεί το κακό.
Η Δικαιοσύνη θα ερευνήσει ταχύτατα τη τραγωδία και θα αποδώσει ευθύνες. Ενώ τις επόμενες μέρες ο αρμόδιος υπουργός θα ανακοινώσει παρεμβάσεις άμεσης βελτίωσης της ασφάλειας των σιδηροδρόμων μέχρι να ολοκληρωθεί το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διοίκησης. Τώρα, έχουμε χρέος να σταθούμε δίπλα στις οικογένειες των θυμάτων, αναγνωρίζοντας με θάρρος τα σφάλματα του κράτους.
Όμως, ούτε αυτά φτάνουν. Θα ζητήσω αμέσως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και από φίλες χώρες τη συνδρομή τους σε τεχνογνωσία, ώστε να αποκτήσουμε, επιτέλους, σύγχρονα τρένα. Και θα αγωνιστώ για να έχουμε πρόσθετη κοινοτική χρηματοδότηση προκειμένου να συντηρηθεί και να αναβαθμιστεί γρήγορα το υφιστάμενο δίκτυο.
Τέλος, θα προτείνω σε όλα τα κόμματα να δεσμευτούμε από τώρα ότι, στην επόμενη Βουλή, θα συσταθεί Ειδική Επιτροπή που θα διερευνήσει την πονεμένη ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων όλη την τελευταία εικοσαετία. Όσα δεν έγιναν τόσα χρόνια πρέπει να τα κάνουμε τώρα και γρήγορα.
Γνωρίζουμε όλοι ότι οι σιδηρόδρομοι της πατρίδας είναι βαθιά προβληματικοί. Είναι ίσως η ακραία έκφραση μιας Ελλάδας που δεν μας ταιριάζει και θέλουμε να την αφήσουμε πίσω.
Ξέρω ότι πολλοί σήμερα θα θυμούνται τη φράση ενός προκατόχου μου ότι «αυτή είναι η Ελλάδα». Όμως όχι, δεν είναι μόνον αυτή. Υπάρχει και μια άλλη Ελλάδα, εκεί έξω, που μας δίνει ελπίδα, πίστη και δύναμη.
Την είδαμε όλοι και μετά το τραγικό δυστύχημα. Στους πυροσβέστες, στους διασώστες και στο ΕΚΑΒ που βρέθηκαν εκεί από την πρώτη στιγμή. Στους γιατρούς και υγειονομικούς που οργάνωσαν αμέσως την περίθαλψη των τραυματιών. Στον Στρατό. Αλλά και στους ειδικούς της Αστυνομίας που διεκπεραίωσαν ταχύτατα την οδυνηρή αποστολή της ταυτοποίησης των σορών. Ώστε να επιστραφούν στις οικογένειές τους για να πενθήσουν.
Το πρόσωπο της καλύτερης Ελλάδας είδαμε, επίσης, στους επιβάτες που ρίσκαραν τη ζωή τους για να σώσουν τους συνεπιβάτες τους. Στις Ελληνίδες και τους Έλληνες που έσπευσαν ενωμένοι να δώσουν αίμα. Αλλά και στα νέα παιδιά που διαδήλωσαν βουβά και ειρηνικά, κρατώντας ένα κερί και με σύνθημα «φταίει η κακιά η (χ)ώρα». Ένα σύνθημα που η αλήθεια του μας πονά όλους.
Προσωπικά είμαι στην πολιτική για να αλλάξω αυτή την «κακιά την χώρα», αυτήν την παλαιά Ελλάδα που μας πληγώνει. Γι’ αυτό προσπαθώ, κάθε μέρα. Άλλοτε τα καταφέρνω και άλλοτε όχι. Ξέρω καλά, ωστόσο, πόσο καλύτερη μπορούμε να κάνουμε την πατρίδα μας αν σαρώσουμε τα απομεινάρια του παρελθόντος που μας κρατάνε πίσω. Και για αυτήν την Ελλάδα που μας αξίζει θα συνεχίσω να αγωνίζομαι.
Εδώ σταματώ. Σήμερα, Κυριακή της Ορθοδοξίας, ανάβουμε όλοι ένα κερί στη μνήμη αυτών που έφυγαν τόσο άδικα και τόσο πρόωρα.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εκεί, στην κοιλάδα του θανάτου, τρεις μέρες ανταμώνουν η κρατική αναλγησία, η αδιαφορία, ο ωχαδερφισμός, το φθηνό ρουσφέτι και οι ιθύνοντες που ενώ έχουν φταίξει δεν έχουν συλληφθεί. Τους καλούν οι νεκροί εκεί. Τους καλούν εκεί για να λογοδοτήσουν.
Αν και δεν πρόκειται να γίνει τίποτα από αυτά που πρέπει, αφού θα αποδοθούν όλα σε ένα μικρό σκουριασμένο γρανάζι του σάπιου συστήματος, τον ανεύθυνο σταθμάρχη, η λογική λέει:
-Κλείστε τον ΟΣΕ, τον βασικότερο υπεύθυνο.
-Ασκείστε διώξεις στις διοικήσεις του σε βάθος χρόνου.
-Κατασχέστε όλη την κινητή και ακίνητη περιουσία τους.
-Ασκείστε δίωξη στους εργολάβους που δεν ολοκλήρωσαν τις συμβάσεις.
-Το ίδιο για όλα τα μέλη της διοίκησης της ντροπιαστικά αποκαλούμενης «Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων».
-Οι εισαγγελείς να στείλουν όλα τα στοιχεία στη Βουλή για διώξεις σε βάθος χρόνου.
-Να ακυρωθούν στο σύνολο τους όλα τα επιβατικά δρομολόγια σε ολόκληρη τη χώρα.
Εφόσον η Ελλάδα είναι τραγικά και μοιραία αποδεδειγμένα ΑΝΙΚΑΝΗ στον 21ο αιώνα να εξασφαλίσει έστω όρους μετακίνησης του προηγούμενου αιώνα.
Καληνύχτα..γεμάτη σιωπή και προσευχή...

Ανώνυμος είπε...

Εεεεεεεεεεε εσύ που έφαγες το αυγό!!!!



Τα παλιά τα χρόνια που στα καράβια σπάνιζαν τα φρέσκα τρόφιμα, ένας καπετάνιος από την Χίο καλούσε ΟΛΟΥΣ τους ναύτες στην καμπίνα του έναν –έναν και τους έδινε κρυφά από ένα αυγό.
-Πάρ΄ το και φάτο , γιατί δεν έχει για τους άλλους και μην το πεις σε κανεναν ε;; τους έλεγε.
Την άλλη μέρα έβγαινε στη γέφυρα του πλοίου, όταν το πλήρωμα έκανε τις πρωινές δουλειές και φώναζε:
Ειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι, ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕΣ ΤΟ ΑΥΓΟ, ΔΟΥΛΕΥΕ ΠΙΟ ΓΡΉΓΟΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και όλοι δούλευαν πιο γρήγορα.......
Σήμερα μας ταΐζει κανένας κρυφά από τους άλλους με αυγά;;;