Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024

ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2005


Με υδροφόρα του Πολεμικού Ναυτικού μεταφέρθηκαν το Σάββατο στην Αίγινα 400 τόννοι νερού, έπειτα από προσωπική παρέμβαση του υφυπουργού Αμυνας. Μέχρι το μεσημέρι της Κυριακής θα μεταφερθούν στο νησί άλλοι 1.000 τόννοι νερού, προκειμένου να αντιμετωπισθεί προσωρινά το έντονο πρόβλημα υδροδότησης του νησιού". πηγή

Τον Αύγουστο του 2005 ενενηνταεννέα "στρατολογημένοι"  μπουκαλάκηδες συγκεντρώθηκαν έξω από το δημαρχείο στην παραλία της Αίγινας ζητώντας πόσιμο νερό. Οι υδρομεταφορείς είχαν σταματήσει την υδροδότηση με αιτιολογία την μη πληρωμή τους. Η υδροδότηση της Αίγινας  στηριζόταν στις γεωτρήσεις. Σε συνέντευξή του ο ένας εκ των υδρομεταφορέων είχε δηλώσει ότι αν παραιτηθεί ο Δήμαρχος Δ. Μούρτζης (ο οποίος ήταν υπέρμαχος της κατασκευής του υποθαλάσσιου αγωγού)  θα μετέφερε νερό δωρεάν για ένα χρόνο. Τελικά η  τότε δημοτική αρχή ενέδωσε στις πιέσεις και αφού η Περιφέρεια Αττικής κατέβαλε τα οφειλόμενα, η υδροδότηση από τις υδροφόρες αποκαταστάθηκε.

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ο Δ Μούρτζης να χάσει τις εκλογές και οι μεταφερόμενες ποσότητες νερού μέσω υδροφόρας από την επόμενη διοίκηση Π Κουκούλη να διπλασιαστούν και φυσικά οι υδρομεταφορείς να διπλασιάσουν τα κέρδη τους.

Ακολούθησε το σκάνδαλο με τα χαμένα κυβικά νερού την τριετία 2010-2012 (το οποίο μπορεί να έχει συγκαλυφθεί αλλά ως κακούργημα δεν έχει παραγραφεί).

Σήμερα μετά την τέταρτη δολιοφθορά, το νησί θα μείνει από νερό για αρκετούς μήνες. Τα διάφορα παπαγαλάκια ζητάνε άμεσα νερό που σημαίνει την επαναφορά της υδροδότησης με υδροφόρες. Επειδή οι υδροφόρες δεν θα μπορούν να καλύψουν το σύνολο της απαιτούμενης ποσότητας νερού, θα χρησιμοποιούνται και οι γεωτρήσεις.

Εν κατακλείδι.

Βρισκόμαστε εκ νέου στην ιστορία του 2005. Μόνο που αυτή την φορά η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα. Ο δράκος του παραμυθιού είναι τελειωμένος.


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μας χτύπησαν οι πληγές του Φαραώ
Μολύνθηκαν τα ύδατα
Μας τρώνε οι κάμπιες
Άλλες 8 έμειναν

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασες τις ακρίδες

Ανώνυμος είπε...

υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης δαπανά δημόσιο χρήμα για μπεγλέρια, δώρα, παρεμβάσεις στο γραφείο του, όπως υποστηρίζει η εφημερίδα «Documento».
Η εφημερίδα σε δημοσίευμά της αναφέρει τα έξοδα του Λευτέρη Αυγενάκη, τα οποία αφορούν «εθιμοτυπικά δώρα» λόγω Χριστουγέννων, παρεμβάσεις στο υπουργικό του γραφείο. Συνολικά 105.720 ευρώ είναι το συνολικό ποσό με το οποίο ο Λευτέρης Αυγενάκης φόρτωσε τα κρατικά ταμεία

Ανώνυμος είπε...

ωραια πασα μου δινει ο 4:46. μονο για παίχτες. ποιος είναι ο "αυγενάκης" από τους 18 του Τζων??? για παρτη του σπαταλαει δημοτικό χρήμα για να κάνει το κεφι του. ΚΟΥΙΖ

Ανώνυμος είπε...

Aπο της 31 02 2023 στα cities cinemas θα προβάλλεται μια ταινια πραγματικής ιστορίας με τίτλο "48 μέτρα κατω απο την θάλασσα".
Πρόκειται για μία αληθινή ιστορία που αποτυπώνει τις φαντασιώσεις ενός δημοσιογράφου για δήθεν δολιοφθορές σε αγωγό και τις υπεύθυνες στάσεις των υπευθύνων.
Μια παραγωγή που κόστισε περιπου 100000 ευρώ(οπως ακούγεται) και προβάλλεται απο την "Μπουρλοτιερηδες films"

Ανώνυμος είπε...

Ι. Οι κατά καιρούς - συνήθως μετά από κυβερνητική αλλαγή ή αλλαγή συγκεκριμμένου προσώπου Υπουργού αρμοδίου για την Δημόσια Διοίκηση και τους ΟΤΑ - νομοθετικές πρωτοβουλίες περί (ανα-)συγκρότησης και (ανα-)σύνθεσης των πολυμελών οργάνων Διοίκησης, των Διοικητικών Συμβουλίων και των συλλογικών διοικητικών οργάνων της Δημόσιας Διοίκησης πέραν των λοιπών προβλέψεών τους περί την υποχρεωτική τήρηση των λοιπών βασικών κανόνων της διοικητικής διαδικασίας επί ποινή απόλυτης ακυρότητας από το 2000 και εντεύθεν καθιερώνουν παγίως πλέον ως οιονεί "κοινωνικό κεκτημένο" την υποχρεωτική ποσόστωση φύλου ως απαραίτητο όρο νομιμότητας και ουσιώδη τύπο της διοικητικής διαδικασίας ιδίως λόγω του άρ. 6. παρ. 1 περίπτωση. β' εδ. α' Ν. 2839/12.09.2000 (Α' 196). Η εν λόγω διάταξη καθιερώνει - και ορθά! - την υποχρεωτική ποσόστωση φύλου κατά τον κανόνα του κατ'ελάχιστον "1/3" με υποχρεωτική στρογγυλοποίηση στην επόμενη ακέραιη μονάδα [2η υποπαράγραφος του ίδιου άρθρου] στην συγκρότηση και σύνθεση των διοικητικών οργάνων των Φορέων του Δημοσίου, ΝΠΔΔ κτλ (βλ. ad hoc Εγκυκλίους Υπουργείου Εσωτερικών ΔΙΔΑΔ/Φ.35.14/916/οικ. 4084/15.02.2007 και ΔΙΔΑΔ/Φ.37.19/1152/οικ. 18242/05.07.2016). Ο αυτός Νόμος στο εδάφιο β' της ίδιας παραγράφου, όπως έχει τροποποιηθεί και συμπληρωθεί διά του άρ. 16 Ν. 4604/26.03.2019 (Α' 50), ρητώς αναφέρει άνευ περιθωρίου άλλης ερμηνείας ότι δεν είναι νόμιμη η συγκρότηση του συλλογικού οργάνου του Δημοσίου, του ΝΠΔΔ ή του ΟΤΑ, τοπικού ή περιφερειακού, όταν αυτή έχει λάβει χώρα κατά παράβαση του ίδιου Νόμου. H νομολογία του ΣτΕ και των Τακτικών Διοικητικών Δικαστηρίων περί την εφαρμογή της διάταξης είναι πάγια πλέον.
ΙΙ. Ο κανόνας της ισόρροπης συμμετοχής ανδρών και γυναικών στα συλλογικά διοικητικά όργανα αποσκοπεί στην προώθηση της πραγματικής ισότητας των φύλων στην δημόσια σφαίρα και στον χώρο της απασχόλησης, όπως αυτή κατοχυρώνεται σε συνταγματικό επίπεδο εθνικό (άρ. 4 παρ. 1 και 2 και 116 παρ. 2 Συντάγτατος 1975/2019), υπερνομοθετικό ευρωπαϊκό κοινοτικό - ενωσιακό (άρ. 153 παρ. 1 εδ. θ' και 157 ΣΛΕΕ, άρ. 23 Χάρτη Θεμελιωδών Δικαωμάτων ΕΕ, Οδηγία 2006/54 για την εφαρμογή της αρχής των ίσων ευκαιριών και ίσης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών σε θέματα εργασίας και απασχόλησης [ΕΕ L 319], Σύσταση Συμβουλίου 96/694/ΕΚ για την ισόρροπη συμμετοχή γυναικών και ανδρών στην διαδικασία λήψης αποφάσεων [EE L 319]), και διεθνές (Σύμβαση ΟΗΕ για την εξάλειψη όλων των μορφών διακρίσεων κατά των γυναικών - κυρωθείσα διά του Ν. 1342/1983 (Α' 39), Διεθνή Σύμβαση Εργασίας 111 για την διάκριση στην απασχόληση και στο επάγγελμα - κυρωθείσα με το Ν. 1423/1984 (Α' 29), Σύσταση Επιτροπής Υπουργών Συμβουλίου της Ευρώπης Rec. (2003) 3 / 12.05.2003 για την ισόρροπη συμμετοχή γυναικών και ανδρών στη λήψη πολιτικών και δημοσίων αποφάσεων. Ο κανόνας του "1/3" για τα όργανα του Δημοσίου είναι πιό φιλελεύθερος και προοδευτικός από πλευράς της έμφυλης ισότητας, διότι η αντίστοιχη νομοθετική διάταξη για τους Φορείς του Ιδιωτικού Τομέα περιορίζει το αντίστοιχο ποσοστό ποσόστωσης μόλις στο "25%".
Συνεπώς η τυχόν συγκρότηση και σύνθεση των συλλογικών οργάνων κατά παράβαση του κανόνα του 1/3" είναι ευθέως μη νόμιμη οδηγώντας την συνολική δράση του Φορέα σε ακυρότητες και η διατήρησή της ενέχει πολλούς κινδύνους για την λειτουργία του Φορέα, ενώ άνευ ουδενός λόγου δημοσίου ή άλλου υπέρτερου συμφέροντος κλονίζει την εξασφαλισμένη δημοσιονομική λειτουργία του επί ζημία των καταστατικών σκοπών του Φορέα.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε 8 22 αυτο που δεν γνωρίζεις είναι οτι θα υπάρξει μονο μια προβολή και δεν θα εκδοθούν εισιτήρια αφου εχουν εξαντληθεί οι "προσκλήσεις"