Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΑΓΩΓΟΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ

 

Την ώρα που τα εγχώρια και διεθνή ΜΜΕ καταγγέλλουν  ότι η διακοπή της υδροδότησης της Αίγινας προέκυψε από δολιοφθορά, η δημοτική αρχή και το περιβάλλον της προωθούν  την άποψη της αστοχίας υλικού. Ως δικαιολογία προβάλλουν το επιχείρημα ότι αν η ζημιά προέρχεται από αστοχία υλικού, το κόστος αποκατάστασης της ζημιάς θα καταβάλλει ο ανάδοχος του έργου. Αν πρόκειται για δολιοφθορά το κόστος θα καταβληθεί από την Περιφέρεια Αττικής.  Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι η δημοτική αρχή Αίγινας δεν υπέβαλλε μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου (σε καμία από τις τέσσερεις περιπτώσεις δολιοφθοράς) αλλά μόνο αυτή την φορά υπέβαλε αίτημα προς τα λιμεναρχεία Σαλαμίνας και Αίγινας να ερευνήσουν την υπόθεση.

Προκύπτουν εύλογα ερωτήματα.
Ποιο είναι το ζητούμενο; Να βρεθούν οι δράστες και οι συνεργοί τους ώστε να δοθεί ένα τέλος στην προσπάθεια καταστροφής του υποθαλάσσιου αγωγού ή να διατηρηθεί το  καθεστώς ατιμωρησίας που επικρατεί στο νησί τουλάχιστον την τελευταία εικοσαετία.
Την απάντηση θα δώσουν οι έχοντες την πολιτική εξουσία. Από αυτούς εξαρτάται αν το νησί παραμείνει  "Οργουελικός στάβλος" .

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιο κόμμα ειχε κάποτε ως σλογκαν το ΠΑΤΡΙΔΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ;
Πατρίδα :Πρεσπες του Αιγαιου
ΘΡΗΣΚΕΙΑ: Ας ρωτήσουν τους Ιερείς
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ: Γαμος Ομοφ...

Ανώνυμος είπε...

Είναι το δύσκολο να μάθουμε τι από τα δυο συμβαίνει
Στη Σελήνη έγινε η ζημιά;

Ανώνυμος είπε...

10:26 π.μ.
ΤΗΕ DARK SIDE OF THE MOON
Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ
Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ

Ανώνυμος είπε...

Από Το κράτος είμαι εγώ. "L' etat c'est moi".
«Το Κράτος είμαι εγώ», διακήρυττε με αλαζονεία ο βασιλιάς της Γαλλίας, Λουδοβίκος ΙΔ’. Λειτουργούσε ως απόλυτος μονάρχης και δεν του ξέφευγε τίποτα από την εθνική θρησκεία μέχρι και τη συντήρηση των δέντρων....
Στο ο Δήμος είμαι εγώ . "Je suis la municipalité"
Τζον Τζον τα κάνει όλα και συμφέρει και τους οπαδούς του αφοδεύει όπως ο Λουδοβίκος ΙΔ’

Ανώνυμος είπε...

Το έχω ξαναπεί. Και ξαναγράψει. Η πτώση του Τζον Τζων όπως και όλων των παραφρονων της πολιτικής ιστορίας θα είναι οδυνηρή