Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΞΙΑΣ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΗΣ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑΣ


 Το ενδιαφέρον του χθεσινού δημοτικού συμβουλίου και ιδιαίτερα η συζήτηση του πέμπτου θέματος, ανέδειξε την σύνθεση ενός δημοτικού συμβουλίου όταν οι ψηφοφόροι ψηφίζουν με την καθοδήγηση πολιτικών γραφείων και με αντάλλαγμα ένα εικοσάρικο και μια κατεψυγμένη γαλοπούλα.

Το 5ο θέμα έπρεπε να περάσει στα γρήγορα, χωρίς πολλές διατυπώσεις και χωρίς να καταλάβει κανείς το περιεχόμενό του. Πρόκειται για μελέτη της Περιφέρειας Αττικής η οποία σε σχέση με την Αίγινα αφορά τα ρέματα της Σκοτεινής και της Λυγέας. 
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες, υπήρξε συνεννόηση μεταξύ Περιφέρειας και βουλευτικών γραφείων που στήριξαν την παρούσα δημοτική αρχή να εκλεγεί για να περάσει το θέμα σιωπηλά και αόρατα όπως και άλλα ιδίου σκοπού και περιεχομένου. 
Μόνο που στην συγκεκριμένη περίπτωση το περιεχόμενο της μελέτης είναι μεγάλου ενδιαφέροντος. Το κείμενο της μελέτης αποκαλύπτει, τεκμηριώνει και συμπληρώνει θέματα μεγάλου ενδιαφέροντος για αυτά που έρχονται.
Η αντιπολίτευση Δημήτρη Μούρτζη φαίνεται να κατάλαβε κάποιες πτυχές αυτών που κρύβει η βιασύνη να περάσει το θέμα, και αποφάσισαν να κάνουν αντιπολίτευση. 
Το θέμα συζητήθηκε ως κατεπείγον γιατί (όπως υποσχέθηκε η διοίκηση) οι μελετητές ήταν έτοιμοι και περίμεναν να δώσουν εξηγήσεις σχετικά με την μελέτη. Όταν όμως ο πρώην δήμαρχος Παναγιώτης Κουκούλης ζήτησε να μπουν στην συζήτηση οι μελετητές, η απάντηση της διοίκησης ήταν ότι λόγο του περασμένου της ώρας είχαν φύγει από τα γραφεία τους. 
Ακολούθησε "διαλογική συζήτηση" όπου φάνηκε το έλλειμμα μόρφωσης, επιπέδου και ικανότητας χρήσης της Ελληνικής γλώσσας . Φάνηκε πως το μόνο που ενδιαφέρει να βουλευτικά γραφεία είναι να εκλέγονται "κλητήρες τους" οι οποίοι απλά θα εκτελούν εντολές.
Τελικά το θέμα αναβλήθηκε
Παρατηρήσεις
Η συγκεκριμένη μελέτη περιέχει χρήσιμο υλικό για αυτά που έρχονται

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στα προνόμια των εμβολιασμενων κατοίκων που διαμένουν στην δεξιά πλευρά της κοίτης του ρέματος Σκοτεινής είναι και η κατασκευη του δρόμου για να έχουν πρόσβαση στα σπίτια τους, σε αντίθεση με τους αρνητές του εμβολιασμού που διαμένουν στην αριστερή πλευρά όπου δεν θα κατασκευαστεί τίποτα και θα παραμείνουν ως εχουν.

Ανώνυμος είπε...

Παντός θεωρείται μεγαλη αλητεία να αποκαλεί κάποιος Μπουρ.....ο το ΚΥ
Το ΚΥ μπορεί να έχει τα οποία προβληματα του λόγω ανθρώπινου δυναμικου αλλά δεν παύει να είναι ο μοναδικός φορέας δημόσιας περίθαλψης στο νησί και οφείλουμε ότι δεν είναι νόμιμο να το καταγγείλουμε για να διορθωθεί και όχι να αφήνουμε να αλλωνιζουν τα διάφορα θρασιμια που δε ξέρουν ούτε την υπογραφή τους να βάλουν άντε γιατί πολύ αέρα πήρατε και ήρθε η ώρα σας !!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μου φέρθηκαν απαίσια μου ειπαν μην τρομάζεις οσους ερχονται και με εβγαλαν με σεκιουριταδες...
“Εμβολιάστηκα στις 15/4 και όλα πήγαιναν καλά. 11 μέρες μετά, στις 26/4, παρουσίασα πυρετό χωρίς να είμαι κρυωμένος. Ξάπλωσα το βράδυ, ανέβηκε πάρα πολύ ο πυρετός, έφτασε 40, ξύπνησα 3:15 τα ξημερώματα μούσκεμα – όταν λέω μούσκεμα, σκεφτείτε το στρώμα μετά το βγάλαμε να στεγνώσει- δεν μπορούσα να περπατήσω, ψεύδιζα άσχημα, τι να κάνω, με τα χέρια και με τα πόδια έφτασα στο τηλέφωνο, να ειδοποιήσω την σύζυγο μου που είναι στον Πειραιά. Πήγε να πάρει το πλοίο και οι λιμενικοί δεν την άφηναν, δεν πίστευαν.
Αποτέλεσμα, τρεισήμισι μέρες ήμουνα σαν να έχω πιει τρία μπουκάλια ουίσκι, μετά ο πυρετός έφυγε και την τέταρτη μέρα έγινα καλά.

Παθαίνω μετά από 3 μέρες ένα ισχαιμικό επεισόδιο και μου λέει ο γιατρός ότι είναι ένα μικρό εγκεφαλικό. Μου γράφει ένα χαρτί παραπεμπτικό να πάω στην ιδιωτική κλινική του νησιού στο Άγιο Διονύσιο γιατί το Κέντρο Υγείας δεν έχει τίποτα από μηχανήματα και πλήρωσα 60 ευρώ και μου έκαναν ένα εγκεφαλογράφημα- μαγνητική. Εκεί λοιπόν είδαν ότι έχουνε δημιουργηθεί βλάβες στον εγκέφαλό μου και στην πορεία ώσπου να βγούνε οι απαντήσεις παθαίνω δεύτερο εγκεφαλικό. Τότε το μόνο που έκανα ξημερώματα – με τα τέσσερα πήγαινα, επαναλαμβάνω δυο χέρια και γόνατα, μπουσουλούσα – πήρα το λιμεναρχείο της Αίγινας και τότε προς τιμήν της μια κοπέλα που ήταν βάρδια, Κατερίνα το όνομα, κατάλαβε ότι μου συμβαίνει κάτι σοβαρό και ήθελε να στείλει λιμενικό αλλά εδώ είναι δύσβατο το μέρος, είναι αραιοκατοικημένο και δεν θα το έβρισκαν.

Μου ζήτησε το τηλέφωνο της γυναίκας μου στον Πειραιά, την πήρε και της είπε η γυναίκα μου “δεν μπορώ να έρθω, δεν με αφήνει το λιμεναρχείο”. Απαντάει “από το λιμεναρχείο σας παίρνω, κανονίζω τώρα και αν δεν υπάρχει βαπόρι ακόμα και πλωτό του λιμενικού θα σας φέρει, είναι άσχημα ο σύζυγος”.

Τέλος πάντων μετά παθαίνω άλλα δύο ισχαιμικά, μου έχουνε δημιουργήσει τρομακτικό πρόβλημα στον εγκέφαλο, πρέπει να κάνω μια εξέταση “ΜRI” λέγεται, που δεν έχουν ούτε τα κρατικά (νοσοκομεία) και θα πάω σε ένα ιδιωτικό στον Πειραιά την Παρασκευή, 240 ευρώ εξέταση, σκιαγραφική λέγεται, να δούνε τα αποτελέσματα γιατί είπανε οι γιατροί οι γνωστοί μας ότι μπορεί να πάθω Αλτσχάιμερ και ότι πρέπει να κάνω αγωγή.

Επίσης, στις 10/5 πήγα στο κέντρο Υγείας και τους λέω δεν κάνω το δεύτερο εμβόλιο διότι έπαθα αυτό αυτό και αυτό, να και οι εξετάσεις από το νοσοκομείο. Μου μίλησαν απρεπέστατα, μου είπαν ότι ενοχλώ διότι κάνω τον κόσμο να φοβάται και μόνο που δεν με δείρανε αλλά δεν μπορούσανε γιατί είμαι 2 μέτρα.
Δεν έχω αρρωστήσει ποτέ στην ζωή μου. Το αποτέλεσμα ήταν να γράψω στο χαρτί ότι δεν επιθυμώ για τους λόγους αυτούς και αυτούς που έπαθα. Παίρνει ένα μαρκαδόρο η κυρία προϊσταμένη και σβήνει(!!) αυτά και λέει αυτά δεν μπορείτε να τα γράψετε. Ταυτόχρονα πήρε μπροστά μου τον γιατρό του χωριού που μου έγραψε αυτό το παραπεμπτικό για να κάνω το εγκεφαλογράφημα και ακούστε(!), μπροστά μου του λέει: “Αν σου ζητήσει κόπια του χαρτιού που του έβγαλες απ’το κομπιούτερ, να μην του την δώσεις, είναι διαταγή!”
Πάω στον γιατρό και μου λέει “μην με μπλέκεις, δεν μπορώ να δώσω τίποτα!”. Τελικά το βρήκε η κόρη μου το χαρτί..
Έχουνε τρομοκρατηθεί και μου φερθήκανε απαίσια γιατί λέει τρόμαζα τον κόσμο που ήταν εκεί για να κάνει εμβόλιο. Φωνάξανε τους σεκιουρητάδες να με βγάλουνε, αλλά αν και είμαι 69 χρονών, τα βάζω με 10 αν χρειαστεί. Η συνέχεια θα είναι την Παρασκευή που θα κάνω το ΜRI σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο..
..Εμένα μου έχουνε μείνει δύο κουσούρια τώρα. Σας μιλάω με ακουστικά τώρα γιατί έχω χάσει το 40 με 50% της ακοής μου και ταυτόχρονα όταν περπατάω έχω τρομερή αστάθεια. Χτες έπεσα κάτω και περίμενα να περάσει κάποιος να του βάλω φωνή να μου δώσει ένα χέρι να σηκωθώ. Αν και το μυαλό μου δουλεύει με 1000 – γιατί μόνο αυτό έμεινε- , παραπατάω και μάλιστα ένας φίλος μου μου είπε “θα χορεύεις πολύ ωραίο ζεϊμπέκικο με τις φιγούρες που θα κάνεις.””
indobserver.gr

Ανώνυμος είπε...

Μου έχει δημιουργηθείαπο χθες μια απορία.
Στην ψηφοφορία για το 5 θέμα, ο κ. ΣΚΑΛΤΣΙΩΤΗΣ ψήφισε παρόν ενώ ο κ. Κ. Ντελης ΝΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Γεωργιάδης: Δεν υπάρχουν λεφτά - Αν έχουμε έξαρση της πανδημίας τον χειμώνα, τελειώσαμε.
ΕΞΑΡΣΗ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΊΓΟΥΡΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΜΌΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΏΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΆ ΑΥΤΟΊ, ΓΙΑΤΊ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΆΜΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

11'36 Μπορείτε και πρέπει να κάνετε επώνυμη καταγγελία για το συμβάν στη 2η ΥΠΕ
Αναφέροντας την ανάρμοστη αναφορά στο πρόσωπο σας

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιον αναφερόταν η Χιονάτη όταν ειπε στο σπίτι του Φλωρινιωτη δεν μιλάνε για απόκριες.
Ο ευρων αν είναι άντρας κερδίζει μια γαλοπούλα και ένα τσουβαλι πατάτες
αν είναι όμορφη και νέα κερδίζει χορηγό

Ανώνυμος είπε...

8,28 http://www.press-gr.com/2021/06/40-2.html

Ανώνυμος είπε...

Όχι στις εκβολές να κάνουν αυτό που έκαναν προς διευκόλυνση του επιχειρηματία π εκεί που έπεσαν τα μπουκέτα από τον Γ... Ηκαι κάνεις δεν είδε άκουσε τίποτε ούτε ο πρώην ούτε ο περιφέρεια ράχης,να ρίξουν μπάζα και στη συνέχεια χορταρια έχει μπόλικα εκεί τριγύρω.. Έτσι θα βγάζει και ο επιχειρηματίας τα ζώα του για βοσκη!