Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Σάββατο 23 Μαρτίου 2024

ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΑΣΠΟΝΔΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΥΣ ΝΑ ΕΚΤΕΘΟΎΝ

 

Ήθελα να επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας για να σας ευχαριστήσω προσωπικά για όλα τα υπέροχα μηνύματα υποστήριξης και για την κατανόησή σας όσο αναρρώνω από τη χειρουργική επέμβαση.

Ήταν ένας απίστευτα δύσκολος δύο μήνες για ολόκληρη την οικογένειά μας, αλλά είχα μια φανταστική ιατρική ομάδα που με φρόντισε πολύ για την οποία είμαι τόσο ευγνώμων.

Τον Ιανουάριο, υποβλήθηκα σε σοβαρή επέμβαση στην κοιλιά στο Λονδίνο. Και τότε θεωρήθηκε ότι η κατάστασή μου δεν ήταν καρκινική.

Η χειρουργική επέμβαση ήταν επιτυχής, ωστόσο οι εξετάσεις μετά την επέμβαση διαπίστωσαν ότι υπήρχε καρκίνος.

Ως εκ τούτου, η ιατρική μου ομάδα με συμβούλεψε ότι πρέπει να υποβληθώ σε ένα πρόγραμμα προληπτικής χημειοθεραπείας και τώρα είμαι στα αρχικά στάδια αυτής της θεραπείας.

Αυτό φυσικά προκάλεσε τεράστιο σοκ, και ο William και εγώ κάνουμε ό,τι μπορούμε για να το επεξεργαστούμε και να το διαχειριστούμε ιδιωτικά για χάρη της νεαρής οικογένειάς μας.

Όπως μπορείτε να φανταστείτε αυτό πήρε χρόνο. Μου πήρε χρόνο για να συνέλθω από μια σοβαρή χειρουργική επέμβαση για να ξεκινήσω τη θεραπεία μου, αλλά το πιο σημαντικό, μας πήρε χρόνο για να εξηγήσουμε τα πάντα στον George, τη Charlotte και τον Louis με τρόπο που τους ταιριάζει και να τους καθησυχάσουμε ότι θα να είσαι καλά.

Όπως τους είπα, είμαι καλά και γίνομαι πιο δυνατός κάθε μέρα εστιάζοντας σε πράγματα που θα με βοηθήσουν να θεραπεύσω στο μυαλό, το σώμα και το πνεύμα μου.

Το να έχεις τον William δίπλα σου είναι επίσης μια μεγάλη πηγή άνεσης και σιγουριάς. Όπως και η αγάπη, η υποστήριξη και η καλοσύνη που έχουν δείξει τόσοι πολλοί από εσάς. Σημαίνει τόσα πολλά και για τους δυο μας.

Ελπίζουμε ότι θα καταλάβετε ότι ως οικογένεια χρειαζόμαστε τώρα λίγο χρόνο, χώρο και ιδιωτικότητα όσο ολοκληρώνω τη θεραπεία μου.

Η δουλειά μου πάντα μου έφερνε μια βαθιά αίσθηση χαράς και ανυπομονώ να επιστρέψω όταν είμαι σε θέση, αλλά προς το παρόν πρέπει να επικεντρωθώ στην πλήρη ανάκαμψη.

Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι επίσης όλους εκείνους των οποίων οι ζωές έχουν επηρεαστεί από τον καρκίνο. Για όλους όσους αντιμετωπίζουν αυτή την ασθένεια σε οποιαδήποτε μορφή, παρακαλούμε μην χάσετε την πίστη ή την ελπίδα. Δεν είστε μόνοι.

Τάδε έφη Κέιτ

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι δεσμεύσεις για έλευση του ύδωρ έμειναν δεσμευσεις;

Ανώνυμος είπε...

Μήπως πρεπει να εφαρμοστουν έκτακτες κυκλοφοριακες ρυθμισεις για την υποδοχή του νερου;
Σιγουρα θα εχει πολλοι κόσμο.

Ανώνυμος είπε...


Η εγχείρηση πέτυχε αλλα ο ασθενής πέθανε.
Τι μου θυμίζει.

Ανώνυμος είπε...

Ο Τζων βγήκε με ροζ φουλάρι να μιλήσει για τον αγωγό. Στην εποχή των λοατκι+ πρέπει να προσέχεις το αουτφιτ Τζων. Αντίθετα ο παλαμιδας έχει μείνει με τη ζακέτα λες και πάει στην ταβέρνα του σχωρεμενου του Βαγγέλη του βατζουλια

Ανώνυμος είπε...

Ο Δημαρχος ευχαρίστησε τον Κωνσταντίνιδη για την αποκατάσταση της ζημιάς...
Το ακούσαμε και αυτό!!!!
Εκτός και αν συντρέχουν άλλοι λόγοι για να τον ευχαριστεί ο Κος Δήμαρχος..
Ρε ξυπνάτε δικη του υποχρέωση ήταν και είναι για πόσο χρονικό διάστημα δεν ξέρουμε..

Ανώνυμος είπε...

Ο Τζων μίλησε για αυτό που φωνάζουν όλοι εδώ και 3 μήνες! Η αντιπολίτευση εδώ και χρόνια !
Είναι αυτό που λέγεται τι έχουμε σαν λύση σε περίπτωση που μας συμβεί ζημιά στον αγωγό !
Μπράβο αγόρι μου ξύπνησες.
Να δούμε ποσά χρονια θες τώρα;
Λάμπες αυλές και βλέπουμε .
Ψωμι ελιά και Κώτσο βασιλιά.