Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

ΝΕΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ

Σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις του υδρομεταφορεα στο  Αίγινα Πορταλ, οι υδρομεταφορεις Λεβεντακης και Ηλιακιδης  εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκεια τους για την συμπεριφορά του Δήμου απέναντι στις συμφωνημένες οικονομικές απαιτήσεις τους. Εντελώς συμπτωματικά, η νέα " διαμαρτυρία" των υδρομεταφορεων για την μη πληρωμή τους συμπίπτει με τα υπό συζήτηση θέματα του αυριανού δημοτικού συμβουλίου τα οποία αφορούν

1) την παρουσίαση της μελέτης του υποθαλάσσιου αγωγού και επιλογή μιας εκ των τριών λύσεων που προτείνουν οι μελετητές, και
 2) σύνταξη των όρων διακήρυξης για την διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού για την μεταφορά νερού ....που σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι το νερό που μεταφερόταν και μεταφέρεται μέχρι σήμερα είναι ¨" στον αέρα". Δηλαδή δεν υπάρχει σύμβαση και ενδέχεται το ποσό που έχει καταβληθεί στον υδρομεταφορεα να " καταλογιστεί" στους δημοτικούς συμβούλους που πολύ απλά δεν έκαναν σωστά την δουλεία τους.

Από oτι καταλαβαίνουμε οι υδρομεταφορεις δεν βλέπουν με καλό μάτι την κατασκευή του υποθαλάσσιου αγωγού και για ένα πολύ καλό λόγο. Το  ετήσιο πακέτο της μεταφοράς του νερού ΕΥΔΑΠ στην Αίγινα ανέρχεται στο καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 4.500,000 ευρώ ετησίως. Είναι απόλυτα λογικό για τον όποιο επιχειρηματία να μην θέλει να χάσει μια τέτοια δουλεία επειδή κάποιοι νησιώτες θέλουν ντε και καλά να αλλάξουν τον τρόπο υδροδότησης του νησιού τους.

Ποια όμως είναι τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία των υδρομεταφορεων;

Σαν δυνατά σημεία θα μπορούσαμε να αναφέρουμε την υπέρ τριαντάχρονη παρουσία τους στον χώρο. την πλήρη γνώση του αντικειμένου, την έλλειψη ανταγωνισμού από άλλους υδρομεταφορεις, και τις άριστες σχέσεις με το πολιτικό κατεστημένο σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Επιπλέον ο αγωγός για να κατασκευαστεί χρειάζεται χρήματα τα οποία δεν φαίνεται να υπάρχουν και τέλος την χαμηλού επιπέδου εκπροσώπηση των κατοίκων της Αίγινας στο δημοτικό συμβούλιο.

Σαν αδύνατα σημεία μπορούμε να πούμε ότι έχουν το " παναιγινητικο αίτημα" για την κατασκευή του υποθαλάσσιου αγωγού, το οποίο όλοι οι πολιτικοί άνδρες του νησιού αναφέρουν στα προεκλογικά προγράμματα τους και σε δημόσιες εκδηλώσεις ( αλλά μέχρι εκεί). Την ύπαρξη της προμελέτης του υποθαλάσσιου αγωγού (  μελέτες υπάρχουν εδώ και 25 χρόνια) η οποία όμως δεν έχει ενταχθεί σε κανένα πρόγραμμα χρηματοδότησης

Ποια είναι τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της Αίγινας

Ως δυνατά σημεία της Αίγινας μπορούμε να αναφέρουμε
Το γεγονός ότι το πρόβλημα του νερού πρέπει να λυθεί. Η υπεραντληση του υδροφόρου ορίζοντα έχει καταστήσει απαραίτητη την υδροδότηση του νησιού με καλό νερό. Το κράτος επιδοτεί την μεταφορά νερού με 1.500.000 ευρώ περίπου ετησίως ( ποσό το οποίο πηγαίνει στους υδρομεταφορεις) οπότε θα μπορούσε να υπάρξει πολιτικό ενδιαφέρον για την εύρεση μιας ορθότερης λύσης .

Ως αδύνατα σημεία της Αίγινας θα μπορούσαμε να αναφέρουμε
Τα επαγγελματικά συμφέροντα των υδρομεταφορεων  που σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελαν να αποχωριστούν 4.500.000 ευρώ ετησίως καθώς και το αναιμικό πολιτικό δυναμικό του νησιού.

Βεβαία όλα αυτά είναι δικά μας συμπεράσματα αλλά αν λάβουμε υπ όψη ότι επί 25 ολόκληρα χρόνια οι δήμαρχοι μας κάνουν μελέτες για να καταλήξουν το 2011 σε μια " προμελέτη" εύκολα μπορείτε να καταλάβετε τι πρόκειται να συμβεί.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βρε Γιωργάκη έχεις κολλήσει με τη προμελέτη. Ενώ όλα οσα γράφεις είναι σωστά πρέπει να καταλάβεις ότι παει κατευθειαν για μελέτη κατασκευής. Δεν χρειάζεται τελική μελέτη.

Ανώνυμος είπε...

μα αφου ακομα δεν εχουν διαλεξει πια λυση θελουν. φυσικα και θα χρειαζεται μελετη για τη λυση που θα διαλεξουν

Ανώνυμος είπε...

και με αυτα θα περασουν αλλα 25 χρονια μεχρι να καταληξουμε καποτε σε μια οριστικη μελετη για την κατασκευη του αγωγου. αλλα μην ξεχνιομαστε, συνεχιζουμε να μιλαμε για μελετη οχι για εργο.

Ανώνυμος είπε...

Αιακε τα μπερδευεις σκοπιμως ? ποιες ηταν οι μελετες 25 χρονια (της ευδαπ με προυπολογισμο 55 εκατομ ευρω δηλαδη ανεφαρμοστη η των ΣΔΙΤ )
η μοναδικη υπαρκτη και με λογικο κοστος (οπως το παραδεχθηκε και ο Σακιωτης) βαση της οποιας γινεται το εργο (χερσαια-αγωγος) ειναι μια αυτη του κ. Π.Κουκουλη. Ο μονος Δημαρχος που
Δουλεψε σοβαρα και υπευθυνα με το θεμα Αγωγου και τα χερσαια τα οποια συντομα θα δημοπρατηθουν

Ανώνυμος είπε...

δημαρχος θεοδωρακης ολοι οι αλλοι ειναι ασχετοι να διοικουν τον δημο

+ θεοδωρακη

Ανώνυμος είπε...

10:57 ΑΜΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΙΑΚΟΥ - ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΟΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΝΕΨΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

10.51 Το εργο καθε δημαρχου κρινεται εκ του αποτελεσματος. Οταν εφυγε ο Κουκουλης δεν υπηρχε καμια προμελετη. Αν ειναι να μιλησουμε για το εργο του Κουκουλη θα πρεπει να περιοριστουμε στο πεζοδρομιο της παραλιας. Μεχρι εκει. Οτι βρισκεται στο συρταρι καποιου μελετητικου γραφειου δεν ειναι εργο υπαρκτο. και για να στο εξηγησω ποιο απλα. Το γεγονος οτι εβγαλες αδεια να χτισεις σπιτι δεν σημαινει οτι μπορεις να ζησης μεσα σε αυτο. Κοιτας το σχεδιο και φανταζεσε τον εαυτο σου να πινεις το ποτο σου στο ανετο σαλονι σου. Δεν εχεις ομως ουτε σπιτι ουτε σαλονι. Εχεις ενα σχεδιο που ισως καποτε υλοποιηθει. Καποτε στο μελλον, οχι στο παρον, οχι σημερα. Και αμα δεν εχεις χρηματα μενεις πολυ απλα με ενα φακελο που περιεχει τα σχεδια του μελλοντικου σπιτιου σου. Ετσι γινεται και με τον αγωγο. Εδω και 25 χρονια καθε δημοτικη αρχη παρουσιαζει την δικη της μελετη. Καλη η κακη δεν εχει σημασια. Επι 25 χρονια οι μελετες που εχουν γινει ειχαν σκοπο τα αυτια του Αιγηνιτη ψηφοφορου και μονο. Τωρα θα μου πεις ο ταδε δημαρχος δουλεψε περισσοτερο απο τους αλλους στο συγκεκριμενο θεμα. Ας μην διαφωνησουμε γι αυτο. Εκ του αποτελεσμαυτος ομως μεχρι σημερα ΑΓΩΓΟΣ δεν υπαρχει.

Ανώνυμος είπε...

κ . στις 12.28 Εσυ το βιολι σου
Δεν ακουσες,δεν διαβασες οτι οι αρμοδιοι οι κκ Κατσικαρης και Σακιωτης μετα απο πολυ κοπο τελικα την βρηκανε την προμελετη του Κουκουλη υπαρκτη ,ωριμη και με βαση αυτην την προμελετη (του Κουκουλη ντε) σημερα θα κρινει το Δημ Συμβουλιο. Οσο για μελετες και εργα των Δημαρχων(προ και νυν) θα ελθει η ωρα που θα κρινουμε η θα τα συγκρινουμε , ολα στην ωρα τους

Ανώνυμος είπε...

ειναι πολυ εντυπωσιακο οτι παρα την πορεια που ακολουθει το εργο,υπαρχουν καποιοι που ακυρωνουν τις προσπαθειες μη τυχον και πιστωθει ο Κουκουλης το αποτελεσμα!δεν εχουμε εκλογες κυριοι,και αν ξεχασουμε τη μελετη προμελετη κλπ, τον αγωγο τον ιδιο,αρκει η καθετη υποβαθμιση της ποιοτητας του παρεχομενου νερου,η καθαριοτητα,το Λεοντι,οι προσληψεις αργομισθων,ο απολογισμος του Φ.Φ,το ιδιο το φετινο Φ.Φ και αλλα πολλα κατορθωματα τους πρωτους 11 μηνες,για να αναφωνησουμε ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ και παλι ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ.!!!

Ανώνυμος είπε...

Εσυ λοιπον οταν θα φτιαξεις σπιτι ξεκινα σκαβε χωρις σχεδιο, χωρις προυπολογισμο, χωρις εφικτες και συμφερουσες κοστολογησεις, χωρις τις απαραιτητες αδειοδοτησεις, για να πεισεις οποιον περναει και λεει την...του οτι παραγεις εργο!α!και για να πεισεις οτι δεν εισαι σαν τους μαυρογιαλουρους που προηγηθηκαν.12,28 δεν ειναι ολος ο κοσμος της Αιγινας καθυστερημενος.

Ανώνυμος είπε...

5,15 πες μας για το γηπεδο. Εκει με ποια αδεια εγιναν οι δουλειες; χρειαζοτανε αδεια κι αν χρειαζοτανε ο Κουκουλης γιατι εκανε ολες τις δουλειες χωρις αδεια;

Ανώνυμος είπε...

nai tha sygkrinoume tis paremvaseis se mia ypovathmismeni yparhousa katastasi me tin syntdesi meso ypothalassiou agogou tora.ti na peis ki esi kahmene.