Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

ΡΩΣΙΚΗ ΡΟΥΛΕΤΑ




Στις 13,30 επαγγελματικό ΙΧ αρχίζει να βγαίνει στην Λεωφόρο Φανερωμένης στρίβονταν αριστερά.. Κατευθυνόμενοι προς Αίγινα μια μηχανή και ένα παπακι με οδηγούς τους Χ.Ν και Κ.Π  κάνουν ελιγμό για να αποφύγουν το εμπόδιο με αποτέλεσμα να συγκρουστούν μεταξύ τους και να τραυματιστούν οι νεαροί αναβάτες. Οι πρώτες βοήθειες προσφέρθηκαν από  διερχόμενους πυροσβέστες. 10 λεπτά αργότερα φτάνει το περιπολικό και με καθυστέρηση 25 λεπτών ήρθε το ασθενοφόρο με οδηγό αυτή την φορά. Πρώτα διακομίστηκε ο ποιο σοβαρά τραυματισμένος ενώ ο άλλος περίμενε το ασθενοφόρο να επιστρέψει.  

49 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ντροπή ρε μαλάκες!!! Θέλετε υποθαλάσσιο αγωγό και δεν έχουμε ασθενοφόρο εν έτη 2011!!! Ντροπή έχουμε Δήμαρχο ή έχουμε μαλάκα? Να πατήσει πόδι και να προσλάβουν οδηγό!!!

Ανώνυμος είπε...

μαλακα εχουμε!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ston topo tou atiximatos eftase o Dimarxos grafei to aegina portal. Na kanei ti? Na metaferei tous traumaties sto kentro ugeias??? Re den ntrepetai ka8olou o axristos? Zoa e zoa!!!!

Ανώνυμος είπε...

Επειδη επικρατουσε πανικος με μαθητες να κλαινε και καθηγητες να προσπαθουν να κανουν κατι, και τον δημαρχο και το λιμεναρχη και αλλους οι οποιοι μπορουσαν απο την πλευρα τους να βοηθησουν ειδοποιησαν τα media για να κρατηθει το ιπταμενο, και να συντονιστει η ολη επιχηρηση διασωσης. Ειμαστε σε νησι, ειναι χειμωνας και ακομα και η τελευταια λεπτομερια μετραει. Δεν βοηθαει ο πανικος.

Ανώνυμος είπε...

άρχισαν πάλι τα όργανα με τους νερουλάδες. Μάλλον τους πείραξε ο υποθαλάσσιος αγωγός. Εντύπωση όμως μου κάνει που παρά την οικονομική τους δυσκολία έχουν εγκαταστήσει δύο γραφεία τύπου στην Αίγινα. Το πόρταλ και τη νέα εποχή για να εκβιάζουν τον Αιγινήτικο λαό! Αυτά βλέπω, αυτά σας λέω. Εμένα δεν με ενδιαφέρει με ποιον ειναι ο καθένας, ούτε μπαίνω σε πολιτικά παιχνίδια. Νερό θέλω!

Ανώνυμος είπε...

3.21 Αν ήταν το παιδί σου ηλίθιε θα είχες πανικό και δεν θα υπολόγιες ούτε το νησί , ούτε τον χειμωνα!
Το ασθενοφόρο που πήγε μετά από μισή ώρα γιατί δεν το λες? Αλλά εσύ τα γράφεις από την καρεκλίτσα που κάποιοι σου παραχώρησαν...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 3:07 ηρέμησε. Δεν ωφελεί αυτό που κάνεις. Το ιπτάμενο έφυγε με μεγάλη καθυστέρηση από αυτή την κινητοποίηση, για να πάρει το παιδί. Χρειαζόταν κάποιος συντονισμός. Συμφωνώ είμαστε σε νησί και σε δύσκολη περίοδο.

Ανώνυμος είπε...

Ε αυτό έλειπε να έφευγε το ιπτάμενο και το παιδί να πήγαινε κολυμοπώντας

Ανώνυμος είπε...

Εν έτει 2011 το Κέντρο Υγείας έχει ένα οδηγό ασθενοφόρου ( αντί για τέσσερις) με αποτέλεσμα ο Δήμαρχος (πάλι βρήκε την λύση) να παραχωρήσει έναν οδηγό από τα απορριματοφόρα του Δήμου. Κατά τα άλλα όταν έρχονται οι βουλευτές της περιφερείας μας να γίνεται χαμός από τους μαλάκ.ς τους συντοπίτες μας έξω από τα ιπτάμενα ποιός θα του κρατά την τσάντα του.

Ανώνυμος είπε...

3,33 κανεις λαθος. Δεν ειμαι απο τους βολεμενους

Ανώνυμος είπε...

3.28 κατάρχήν σε λάθος ανάρτηση σχολιάζεις τους "κακούς" νερουλάδες.Δυστυχώς ο Αιγινίτικος λαός είναι θύμα της διαχειριστικής αρχής του.Ούτε εγώ ενδιαφέρομαι για πολιτικά παιχνίδια αλλά είτε το παραδεχόμαστε είτε όχι, νερό καλό και επαρκές την προηγούμενη τετραετία είχαμε.Και μάλιστα μετά απο καμιά εικοσιπενταριά χρόνια αδυναμίας.Τη φάτσα των νερουλάδων δεν την ξέραμε όσοι είμαστε εκτός πολιτικής σκηνής.και ζητώ συγνώμη απο τους σχολιαστές του πολύ ευαίσθητου ζητήματος της αξιοπρεπούς περίθαλψης στον τόπο μας

Ανώνυμος είπε...

ίσως πάντως θα πρεπει επιτέλους να μαθουμε στα παιδιά μας ότι το να μη φοράς κράνος δεν είναι μαγκιά όπως μαγκιά δεν είναι η σούζα, η τρύπια εξάτμιση, το να τρέχεις σαν τρελός και το μηχανάκι (ή το αυτοκίνητο) γενικώτερα...Σχετικά με το ασθενοφόρο, μόνο ντροπή θα έπρεπε να υπάρχει όπως και για όσους βρήκαν σ αυτό το θέμα ευκαιρία να ασχοληθουν με το νερό... Η ζωή νέων ανθρώπων δεν είναι πλάκα ρε παιδιά!

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς τα περισσότερα παιδιά του νησιού, από 12 χρονών οδηγούν μηχανάκια χωρίς δίπλωμα χωρίς κράνος, με μεγάλες ταχύτητες και άλλα πολλά. Οι γονείς τους που κάνουν τα στραβά μάτια είναι οι μόνοι υπεύθυνοι.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΝΤΡΟΠΗ.ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΙΔΙ ΧΑΡΟΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΑΙΓΙΝΙΤΙΚΟ ΣΠΟΡ....ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ...ΝΤΡΟΠΗ...

Ανώνυμος είπε...

κατι μουνοπανα που εχουμε κατσικαρεους και ενα πουστη του πασοκ που ερχεται συνεχεια στην αιγινα, αντι να κανουν κατι για το κεντρο υγειας που θα κλεισει και ολοι μας το εχουμε αναγκη (μπουρδελο εχει καταντησει) σκοτωνονται τα παιδια μας, υποφερουν οι ασθενεις μας και ασχολουνται με ενα καρο λοιπες μαλακιες, ουτε ασθενοφορο εχουμε, ουτε γιατρους εχουμε, ουτε νερο το κεντρο υγειας δεν εχει! δεν κανουμε λογο για οξυγονο και αλλα πραγματα, εχω περασει λουκι και ασχολουμαστε με ολους εσας τους τενεκεδες που μας κυβερνατε αλητες, που σας γαμανε τις μανες σας καθηκια!!

Ανώνυμος είπε...

ο μικρος χειρουργηθηκε αλλα ακολουθουν κρισιμα εικοσιτετραωρα

Ανώνυμος είπε...

8:59 to ti kanoun oi goneis kai eidika tou sugekrimenou paidiou den eisai se thesi na tous kruneis einai paidi kai opws kathe paidi exei alla muala opws kai esu stin ilikia tou oti kai an sou elegan esu tha ekanes auto pou itheles loipon ase ta kurigmata gia mixanakia kai kranoi... Kai oso anfora autous pou lene gia to nero milame gia xooontrous m@@@@ kes ti douleia mporei na exei to atuxima me to nero eimai aiginitis kai neos se hlikia kai to mono Pou exete kataferei eseis oi poio megali einai na exw sixathi to nisi pou megalwsa hlikrina giati na eiste oooloi tooooso malakies Giati giati giati????

Ανώνυμος είπε...

γιατι 12,06 ειναι ευκολο να μιλας για το νερο αλλα τρομερα δυσκολο για τα προβληματα των νεων. Υπαρχει παντα το χασμα των γενεων, αλλα περισσοτερο απο ολα ολοι κολανε σε μια μανιερα και συζητανε για ενα θεμα που νομιζουν οτι το καταλαβαινουν. Τα θεματα οδικης ασφαλειας
, οδικης παιδειας, απασχολησης και εκπαιδευσης θελουνε λυση. αλλα για να τα λυσεις η τουλαχιστον να προσπαθησεις να τα λυσεις θελει δουλεια ουσιαστικη, κατι που ολοι αυτοι οι εχοντες γνωμη επι παντος επιστιτου δεν ειναι διατεθειμενοι να κανουν . μασανε λοιπον την καραμελα του νερου και την κολανε οπου ναναι.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΕΔΩ
ΧΑΡΑΠΑΛΕΥΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΥΧΗΘΗΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ...ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ...

Ανώνυμος είπε...

Aμερόληπτε 11:14 μ.μ διόρθωσε την φρασεολογία σου και μην δείχνεις την ανατροφή πού σού έδωσε το σπίτι σου.

Ανώνυμος είπε...

Εάν πράγματι έχει τόσες ελλείψεις το Κέντρο Υγείας, τότε τί κάνει η ομάδα εργασίας πού συνέστησε ο Δήμος (Σακκιώτης) για την υποστήριξη του τομέα Υγείας της Αίγινας με επτά (7) γιατρούς παρακαλώ, με τούς πέντε (5) Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων και με επικεφαλή και συντονιστή αυτών, έναν εκπαιδευτικό (Ζήση Χροναίο). Το κράτος λοιπόν, δεν είναι κάτι το απρόσωπο. Αποτελείται από τούς εκπροσώπους πού εμείς ψηφίζουμε ( βουλευτές, Τοπικούς Άρχοντες κλπ) και από τους πολίτες οι οποίοι θα πρέπει να ελέγχουν την εκάστοτε εξουσία (Κρατική και Τοπική) και να διεκδικούν απο αυτούς να κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Ανώνυμος είπε...

Δε τα ξέρω τα παιδιά που χτύπησαν και λυπάμαι για κάθε τέτοια περίπτωση. Λυπάμαι και όλους εμάς που δεν έχουμε τη στοιχειώδη ιατρική περίθαλψη. Όμως βλέπω οτι αυξάνεται δραματικά η γενιά της σούζας, του χασίς, του καίω το μαγαζί του γείτονα. Αυτή η γενιά θα σώσει τη φιστικιά μας;

Ανώνυμος είπε...

εσυ 12.06 αφου σιχαθηκες το νησι καλυτερα να πας απεναντι. ασε να μεινουν εδω αυτοι που το αγαπανε που σεβοντε την ιστορια του τη γη του και τους κατοικους του. αν δε δωσεις στο νησι δε θα σου δωσει και θα ρωτας γιατι.

Ανώνυμος είπε...

κανενας δεν εχει το δικαιωμα να κρινει κανενα.σκοπιμο ομως θα ειναι οταν εμεις καβαλαμε (οι ενηλικες) τα μηχανακια χωρις κρανος,παραβιαζουμε απαγορευτικα,εχουμε πιει και λιγο,η ακομα χειροτερα,βαζουμε τα μωρα (ενα μπροστα κι ενα πισω,μονο στην Αιγινα το εχω δει σ'αυτο το βαθμο),να συνειδητοποιουμε και το ρισκο και το παραδειγμα που δινουμε στα νεα παιδια.μονο αν αναλαβουμε ο καθενας την ευθυνη του και σ'αυτο το θεμα θα εχουμε ελπιδα.αλλα βλεπετε,οταν τολμησε ενας διοικητης να εφαρμοσει τα αυτονοητα,πεσαμε να τον φαμε.και μετα εχουμε απαιτηση απο ενα ξεχαρβαλωμενο κρατος να διορθωσει τα κακως κειμενα.

Ανώνυμος είπε...

αν πραγματικά αγαπάτε το νησί και τα παιδιά σας κάντε κάτι καλό: μην τους αγοράζετε μηχανάκια από μικρή ηλικία, μην τα αφήνετε να οδηγούν χωρίς κράνη! Η οδήγηση χωρίς κράνος και οι σούζες δεν ειναι μαγκιά! Κάθε χρόνο γίνονται τόσα ατυχήματα με θύματα πιτσιρικάδες! Δεν σας λέει κάτι αυτό? Για την οδική συμπεριφορά των παιδιών μας ευθυνόμαστε πρώτα εμείς οι μεγάλοι και μετά εκείνα!

Ανώνυμος είπε...

8.54 τα παιδιά αυτά που λες, δε θα σώσουν τη φιστικιά, κάνουν άλλο έργο: σώζουν τις καφετέριες. Έχουν λεφτά οι γονείς δε χρειάζονται την...τοκογλύφο φιστικιά.

Ανώνυμος είπε...

7.33, εγω εχω, πολυ καλη ανατροφη απο το σπιτι μου! αλλα πως αλλιως να χαρακτηρισω κατι λακεδες, κατι ουτιδανους, σαν αυτους που ρυθμιζουν τις τυχες ολων μας! οι οποιοι μας πηδανε καθημερινως, για πες μου εσυ, η μηπως υποστηριζεις τους αλητες και θιχτηκες;

Ανώνυμος είπε...

Ω Αιγινήτες καί λοιποί μέτοικοι...
συνέλθετε!!!
η πρόληψη είναι η σωτηρία .
τά κατόπιν εορτής είναι τά δάκρυα τού κροκοδείλου...
σ μαυτό τό νησί αγαπάμε τήν Αφρική....
κάνουμε τή στρουθοκάμηλο καί [ όταν σκάσει τό κακό] κλαίμε ως κροκόδειλοι... είμαστε αναίσθητα παχύδερμα [ πιό παχύδερμα από ελέφαντες] καί λακίζουμε σάν γαζέλες...
τά πιτσιρίκια επιβαίνουν από τά 12 σέ δίκυκλα πού από 50 κυβικά έχουν μεταβλήθεί σέ 125άρια...καπνίζουν καί εισπνέουν ,ότι κάτσει...πίνουν τήν ποταμοθάλασσα...χαρτοπαίζουν [ κάποια απ αυτά , βεβαίως] ...καί , άν τολμήσει καί κανένας νά μιλήσει αποκαλείται καί ''αυνάν''...
η μέγιστη , συντριπτικά, πλειοψηφία τών γονέων τά γνωρίζει όλα αυτά πολύ καλά, ασφαλώς...
τό γιατί αυτό τά φαινόμενο έχει τόση έξαρση αποτελεί θέμα μελέτης πολλών επιστημών...[ πχ κοινωνιολογία, εγκληματολογία καί πλείστες άλλες]
Ω Αιγινήτες καί κατοικούντες τήν νήσο
σάς ερωτώ : καλά όταν ένα νεαρό παιδί [άρρεν ή θήλυ] από τίς πιό τρυφερές ηλικίες [ 13, 14, 15 , 16 ετών ] αλωνίζει όλη τή νύχτα ,έχοντας όχημα καί χρήματα στίς τσέπες του, λέτε νά συναντά καλόγριες, καλόγερους , ή αγίους καί όσιους;
τό τί θά συναντήσει τό ξέρουμε όλοι καλά. ας μήν παριστάνουμε τό βλάκα...
δυστυχώς τραγικά συμβάντα μέ τέτοιες , όπως χθές [25/11/2011] εξελίξεις δέν , φαίνεται , νά μάς συνεγείρουν....
να εγώ, στά σαράντα μου, αποφασίσω νά αναλώσω , όπως θέλω τόν εαυτό μου εκθέτοντας τόν σέ όποιον κίνδυνο..τουλάχιστον έχω επίγνωση τού τι πράττω [θεωρητικά τουλάχιστον]...δέν έχω δικαίωμα , όμως, νά αφήνω τόν 12χρονο γυιό μου στό έλεος τών απεριορίστων κινδύνων!!!
άν εγώ δέν προσέξω τό παιδί μου θά εναποθέσω τή φροντίδα του στίς καλές προθέσεις τού Δήμου, τής Αστυνομίας, τού Κέντρου Υγείας κλπ;
ας υποθέσουμε ότι όλες αυτάς οι υπηρεσίες καί Αρχές είναι τέλειες ...λέτε νά είναι πάνω από τόν καθένα μας συνεχώς; ακόμη κι άν ήθελαν ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;

Ανώνυμος είπε...

4.21 Σωστός.

Ανώνυμος είπε...

egw lew 9:21 na pas na gami8eis kai esu kai oloi oi omioi sou pou apla ka8ese kai krazeis tous goneis tou paidiou paparia oloi eseis pou lete pws agapate to nisi eseis oloi to kanate mpourdelo kai einai etsi opws einai gia ola exete gnwmi kseftiles...kai oso anafora to nisi na dwsw ti re 8eatro pou to exete kanei mpourdelooooooo pou mporw egw na stirixtw oi perisoteroi eiste anandroi kai paaaanta ma panta skavete ton lako tou diplanou sas kai fusika pisw apo tin plati tou!! egw lew na fugete eseis oi megaloi kai na pate kapou na fago8ite metaksi sas kai na min mas spate allo ta arxidia! esu re papara ti exeis dwsei sto nisi amerolipte pou mila gia tin istoria tou pou mexri kai autin tin exete kanei koskino me tis malakies sas!
kai an 8es pes mas kai to onoma sou gia na krinoume an ontws exeis kanei kati gia to nisi sou??????

Ανώνυμος είπε...

Ηρεμήστε επιτέλους. Πάνω σε δύο παιδιά που υποφέρουν εσείς τσακώνεστε. Ντροπή. όταν όμως βλέπετε τον 14χρονο να οδηγεί το κόκκινο ατος στην παραλία της Αίγινας γιατί δεν τον σταματάτε; Γιατί δεν τον βγάζετε έξω; Είναι δημόσιος κίνδυνος να οδηγεί αυτός ο πιτσιρικάς και να βάζει μέσα στο αυτοκίνητο και συμμαθητές του. Μήπως δεν τον ξέρετε; Η υποκρισία σ εόλο της το μεγαλείο.

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη ρε παιδιά αστυνομία σ΄αυτό το νησί δεν υπάρχει?
Έλεγχος δεν μπορεί να γίνει για όριο ηλικίας, για κράνος, για δίπλωμα, για ασφάλεια?
Έλεος πια...

Ανώνυμος είπε...

diavazontas oles tis anarthseis kai ws pl kodino prosopou tou nearou kai ws katoikos aiginas anarwth8hka grafwdas ola auta dld twra kati ala3e,giname kalhteroi?dusthxos dn uparxei odhghkh paidia apo tous megalhterous p einai kai paradhgma mexri kai tous mikroterous...dld ti sou ftaiei h asthnomeush otan petagese apo ta stena?otan den foras kranos esu o idios o odhgos h den exeis diploma?as mhn e8elotufloume kai mhn ta vazoume me kanenan prwta as koita3oume emeis na ginoume kalhteroi...les kai kaneis apo dw dn etre3e h den odhghse xwris diploma poso mallon xwris kranos.posa atuxhmata ginodai sthn aigina ka8e xrono...stamathste ton kanivalismo kai as ginoume kalhteroi emeis prws tous alous kai meta oi alloi prws emas.den ftanei pou katiniazete olh mera 8elete kai katiniasma sto internet.h aigina einai stolidi kai to exete katadhsei to xeirotero meros twn valkaniwn.

Ανώνυμος είπε...

Eimai o 5:55 kai epidei kai egw eimai poooolu kontino proswpo tou panteli exeis polu dikoio se ola!!

Ανώνυμος είπε...

Ας ευχηθούμε ο Θεός να βοηθήσει το παλληκαράκι να συνέλθει και να γίνει καλά. Και μετά ας αναρωτηθούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να μην συμβαίνουν αυτά και χτυπάνε νέοι άνθρωποι. Ας μην ξεχνάμε ότι και εμείς περάσαμε από αυτή την ηλικία και κάναμε νεανικές τρέλλες. Κάποιοι απλά μπορεί να είμαστε πιο τυχεροί.
Ο 5.55 που πρέπει να είναι νέος καταθέτει μια άποψη. Ακόμα και αν είναι μια συναισθηματικά φορτισμένη έκφραση νομίζω ότι πρέπει να την ακούσουμε.
Και μετά να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να ξεκινήσουμε τις απαραίτητες ενέργειες να μην συμβούν ξανά τέτοια γεγονότα.
Αλλά και να οργανωθούμε έτσι ακόμα και όταν συμβαίνουν αυτά να γίνεται το καλύτερο δυνατό να σώζονται οι άνθρωποι. Ως πότε θα περιμένουμε να στελεχωθεί το κέντρο υγείας και να οργανωθεί η μεταφορά? Τέτοια σοβαρά ατυχήματα και πολυτραυματίες πρέπει να μεταφέρονται από καταρτισμένους τραυματιοφορείς και να περιθάλπονται άμεσα από εξιδικευμένους γιατρούς.

pantelakis_kaa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pantelakis_kaa είπε...

Καθομαι και διαβαζω τα σχολια που εχετε κανει "αγαπητοι" κυριοι ανωνυμοι....
Πραγματικα λυπαμαι με αυτα που διαβαζω, καθεστε και μιλατε για νερο και πολιτικη την ωρα που ενα νεαρο παιδι βρισκεται στο νοσοκομειο....
Ειστε ολοι τραγικοι...ευχηθειτε ολα να πανε καλα για τον Παντελη και αφηστε ολες τισ αλλες αρλουμπεσ περι νερου και πολιτικης...

Αααα και κατι τελευταιο ολοι εχουμε ενα ονομα και δεν ντρεπομαστε να εκφρασουμαι την αποψη μας με τα επωνυμα....

Η ανωνυμια δηλωνει δηλεια..??(ρητορικη ερωτηση)

Χριστοφης Παντελης

Ανώνυμος είπε...

Περιφερειακά από Συνεταιρισμό , Αγ. Ασώματοι,Φάρος είναι οι είσοδοι για το κέντρο της πόλης και σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ πρέπει η ταχύτητα όλων των οχημάτων να είναι τριάντα (30) χιλιόμετρα. Αλλά απ' ότι φαίνεται ούτε οι οδηγοί γνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους (είναι γνωστό πως παίρνουν τα διπλώματα οι περισσότεροι) αλλά ούτε και η Αστυνομία κάνει σωστά την δουλειά της με αποτέλεσμα κάθε τόσο να θρηνούμε νέα παιδιά (επ'ευκαιρία κύριε Παντελή Χριστοφή είστε Αιγινήτης ή από την Δήλο? ).

Ανώνυμος είπε...

γιά τόν 5.55/26-11-2011
αγαπητό άτομο [ είτε άρρεν είτε θήλυ...]
αρχικά μάθε ότι όλοι δέν γεννήθηκαν σέ σταύλο.
μάθε ότι μέ τή γλάσσα πού χρησιμοποιείς μόνο μάγκα δέ σέ θεωρούμε...
κατάλαβε ότι όταν χτυπάς τό κεφάλι σου στόν τοίχο ,αυτό πού θά σπάσει είναι τό κεφάλι σου...
άν νομίζεις ότι φταίνε οι πάντες γύρω επειδή μερικοί οδηγούν , επειδή θέλουν νά ονομάζονται οδηγοί, κάποιοι άλλοι δέ, νομίζουν ότι τό δικυκλο είναι τρόπος ανάδειξης των , κάνεις λάθος .
αυτό , άλλωστε, αποδεικνύεται από τά φαινόμενα...
κατά τή γνώμη σου η δική σου κρίση καί άποψη είναι ορθά...
έχε τήν άποψη σου. αυτό είναι δικαίωμα σου αναμφισβήτητο.
εγώ έχω δικαίωμα νά θέλω νά κυκλοφορώ χωρίς νά μέ κάνουν ανάπηρο ή νά μέ σκοτώσουν;
δώσε απάντηση λοιπόν...
[ έστω καί μέ τήν βωμόλοχη αργκό σου]
περιμένουμε!!

Ανώνυμος είπε...

To onoma sou den mou to eipes omws oute kai to ti exeis dwsei sto nisi m kai epidei esu milas me to sis kai me to sas den den se kanei ligotero kopano apo oti eisai milages gia tous goneis tou sou lew einai paidi... Kai se rwtaw loipon poios gonios thelei to kako tou pediou tou???? Epeseis amfivalw kata polu an eixes ta idia muala kai tis idies apopseis otan eisoun 17! Loipon kai gia na teleiwnoume an den den exeis skopo na mas peis to onoma s kai na mas dikseis pws foras pantelonia an vevaia foras??? Min ksanasxolitheis megale aiginiti...kai apaito na mou dwseis apantiseis se auta pou se exw rwtisei kai oxi na krineis to pws sou milaw!

Ανώνυμος είπε...

Είναι πραγματικά τραγικό το να τραυματίζονται θανάσιμα άνθρωποι (όλων των ηλικιών) στην άσφαλτο. Σε αυτές τις περιπτώσεις υποφέρουν όλοι, θήτες και θύματα, αν έχουν συνείδηση. Δεν καταλαβαίνω γιατί αναζητάμε τις ευθύνες τώρα, σε λάθος και σωστά μέρη, αν κρίνω από τα παραπάνω σχόλια. Η Ελλάδα πάσχει από οδηγική παιδεία. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Τα παιδιά ντρέπονται να είναι διαφορετικά. Ντρέπονται να φορέσουν κράνος γιατί θα τους πουν "φλώρους", ντρέπονται να μην πιούν με την δικαιολογία οτι οδηγούν, ντρέπονται να πλησιάσουν ένα πρότυπο που ούτε κατά διάνοια δεν αφορά τη γενιά τους. Και εγώ ήθελα όταν ήμουν μικρός να μην ξεχωρίζω, να μοιάζω με κάτι, να ανήκω κάπου αλλά άργησα να καταλάβω πόσο σημαντική είναι η μοναδικότητα. Όχι μόνο του χαρακτήρα αλλά και της ζωής. Αυτό το δικαίωμα μου και των παιδιών μου υπερασπίζομαι και σήμερα. Ο κάθε ένας μπορεί να έχει τη γνώμη του αλλά μην λες αγαπητέ 12.06/ 26 Νοε ότι το κάθε παιδί στην εφηβεία κάνει του κεφαλιού του σαν δικαιολογία. Όντως έτσι γίνεται αλλά άλλο ένα μεθύσι με την παρέα σου ή η προσωπική σου επανάσταση και άλλο το να ρισκάρεις τη σωματική σου ακεραιότητα στο έσχατο σημείο. "Αγνοια: η ρίζα και το στέμμα κάθε κακού". Το να βάζεις όρια για να ζεις καλά είναι μαγκιά. Όχι να τα ξεπερνάς με κάθε δικαιολογία. Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ στον/στην 5.55: δεν είμαι πια τόσο νέος για να τα ξέρω όλα αγαπητέ!!

Αντρέας

Ανώνυμος είπε...

nai, provlima to nero kai h lush tou na metati8etai panta stis kalendes
nai, provlima to kukloforiako kai h astunomeush
nai, provlima oi arxes pou pernoume apo tous goneis mas(merikes idiaitera apokaluptikes apo to fraseologio antistoixo houligan se krish)
nai, provlima me to kentro ugeias....kai to as8enoforo
alla.
h zwh einai to upertato aga8o...
mhpws uparxei estw kai mia e8elontikh trapeza aimatos h kai auto 8a mas to dwsoune oi ...alloi apo mesa?
an den eisai meros apo tin lush eisai meros apo to provlima, pou opws diafainetai isxuei gia olous tous allous ektos apo tous eautous mas.........

Ανώνυμος είπε...

mono na vrizete kserete! to riziko sas kai tus allous! mexri ekei ftanei o dikos sas politismos. thelete k kouveda!!! asteioooo

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΙ Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΝΑ ΑΝΑΡΩΣΕΙ.

ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ.ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΥ 60% ΑΤΟΜΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΤΩ ΤΟΝ 20 ΕΤΩΝ.ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 70 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ 80,ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΥΤΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ,ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Η ΚΑΝΕΙ ΣΟΥΖΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ,ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ???
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΟΙ ΕΝΗΛΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΓΙΝΟΝΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΙ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟΝ ΚΟΚ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΜΗΝ ΕΧΩΝΤΑΣ ΔΙΕΞΟΔΟΥΣ ΣΕ HOBBIE ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΚΑΒΑΛΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ Η ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ Η ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ,ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟΥΣ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΣΠΟΡ,ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΡΧΕΤΕ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΙΣΤΕΣ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ 4 ΕΤΩΝ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΚΡΑΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΜΑ ΠΡΩΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΙΣΤΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ,ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΙΝΟΥΝΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΚΙ ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 150 ΜΟΤΟ!!!!!ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.ΚΙ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΓΙΝΕΤΕ ΣΥΝΕΡΓΟΣ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.
ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΕΙΤΕ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΔΙΚΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΛΕΝΕ ΜΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ??
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΚΠΕΔΕΥΤΗ.
ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΣΤΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ Κ.Ο.Κ???
ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΦΥΓΕ???
ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΟΣΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΩΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ????

ΚΛΕΙΝΩΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ.

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

Ανώνυμος είπε...

πρός 5.55/26-11-2011
τουλάχιστον άλλαξες κάτι. σταμάτησες νά χρησιμποποιείς αισχρολογίες [κάτι είναι κι αυτό]...
δέν απάντησες τήν ερώτηση, όμως άν έχω δικαίωμα νά κυκλοφορώ χωρίς νά μέ τραυματίσουν ή νά μέ σκοτώσουν στό δρόμο...
αν , τόσο επιθυμείς νά έχεις προσωπική αντιπαράθεση ανακοίνωσε τό τηλέφωνο σου γιά νά σέ καλέσω νά τά πούμε .
πάντως , σέ προσωπική αντιπαράθεση μέσω τού blog δέν υπάρχει περίπτωση νά μπώ ...
καί μιά παρατήρηση.
κάποιος πού έχει πάθει καί δεί, μιλάει , όχι γιά νά παραστήσει τόν δάσκαλο, αλλά ,ίσως, γιά νά προλάβει τήν τραγική απώλεια άλλων παιδιών...
αυτό σού λέει κάτι;

Ανώνυμος είπε...

egw lew n stamathsete n kathgorite adika!..o dimarxos t mporouse n kanei?n valei xeri st kentro ugeias?an dn katalavoun t kako p prokaloun dn 8a ginei kati!gia auto n euxi8ite anarwsh stn padeli k n euxeste n mn pa8ei kati kako to paidi!eutixws p paei kalitera!!

PADELI..KOURAGIO..

Ανώνυμος είπε...

pros 7 38 ke osous ta vazoun me to kentro ygeias.tha prepei prota na katalavete oti to prosopiko tou kentou ygeias eine anthropoi,ke ohi robot.epeidi to telefteo diastima ke malista se 2 periptoseis,to asthenoforo tou K.Y eno kalestike egera argoporise kalo tha eine na mathoun oloi oi aiginites tin alitheia ke gia poio logo to kentro stereite odigous ke meta na vgalei ta syberasmata tou.osoi theloun boroun na zitisoun tin allilographia tou kentrou ygeias me to tzaneio nosokomeiou shetika me tous odigous ke gia diafores alles anages ke meta na vgei ke na sizitisei ke na askisi kritiki.

Ανώνυμος είπε...

pros 12:16..den tha mas peis esu gia to k.y..oloi xeroun ta xalia pou exoun! Oti einai aparadextoi..oti exoun xathei anthopoi apo tin gaidouria tous..ta les ola auta giati an sou eixe tixi kati tetoio esena paw stixima oti tha efernes panw katw tn kosmo..pragmatika den xerw t allo na sou pw..klinw edw gt dn thelw n sinexisw n asxoloume me ta xalia mas..!

Ανώνυμος είπε...

pros 12:16..ali8ia re megale??siga mn mas kaneis nta!akou n s pw..egw lew n stamathseis gt dn s sumferei na milas gia t kentro ugeias..einai gaidouria ola tous!exoun xa8ei zwes e3etias tous!an itan diko s paidi p s euxome n mn pa8ei tpota t paidi s opoio k n einai..8a eixes valei fwtia st kentro ugeias..opote mn les oti s sumferei!gt an s eixe sumvei kati tetio 8a tous eixes li8ovolisei!ante gia twra!