'Ετσι είδε την δικαιοσύνη στην χώρα μας μετά από μελέτη της κοινωνικοπολιτικής κατάστασης της Ελλάδος ο σκιτσογράφος Γκουντούζ Αγκάγιεβ. Για να παρηγορήθητε δείτε πως βλέπει την δικαιοσύνη στις υπόλοιπες 11 χώρες με τις οποίες ασχολήθηκε ΕΔΩ.
Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.
Τρίτη 30 Αυγούστου 2016
Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016
ΕΣΚΑΣΕ Η ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ
Έσκασε σήμερα το
μεσημέρι η εικονιζόμενη δεξαμενή της Αγίας Μαρίνας μη αντέχοντας την πίεση του νερού είχε.. Ευτυχώς που το ατύχημα δεν
έγινε χθες γιατί θα θρηνούσαμε θύματα πέραν του σημερινού ενός ελαφρού
τραυματισμού. Την δεξαμενή είχε τοποθετήσει ο υδρομεταφορέας με την έγκριση της
δημοτικής αρχής επί διοίκησης Κουκούλη για να μεταφέρει νερό ΕΥΔΑΠ στην Αγία
Μαρίνα. Έκτοτε δεν ήρθε υδροφόρα και η δεξαμενή παρέμεινε εκεί να στολίζει το
δάσος. Με τον τραυματισμό παραθερίστριας, εγείρονται και θέματα ευθυνών.
Ξεκινάμε λοιπόν με το ερώτημα .Με πια απόφαση και με ποιά άδεια
πολεοδομίας τοποθετήθηκε η δεξαμενή στον συγκεκριμένο χώρο. Με ποιά άδεια
κόπηκαν πεύκα για να τοποθετηθεί η δεξαμενή. Γιατί το δασαρχείο σταμάτησε
το έργο ανάπλασης της ίδιας περιοχής αλλά επέτρεψε την τοποθέτηση της δεξαμενής.
Ένα έργο ύψους 450,000 ευρώ χάθηκε εξ αιτίας κακών χειρισμών της τότε δημοτικής
αρχής αλλά η δεξαμενή ιδιώτη τοποθετήθηκε χωρίς καμία αντίδραση. Από την στιγμή
που όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι (συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης) είναι
φίλοι (κατά δήλωση του δημάρχου την ημέρα του δημόσιου απολογισμού) καλό θα
ήταν ο δήμαρχος να μας εξηγήσει σχετικά με το ατύχημα της δεξαμενής την
μαρτυρία των πράξεων του ιδίου αλλά και των φίλων του.
ΚΑΘΑΡΕΣ ΦΩΝΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΣΙΩΠΩΝ
Δύό καθαρές φωνές του Μάριου Φραγκούλη και Γιώργου Πέρρη, τάραξαν τα κοιμώμενα πνεύματα στο νησί των σιωπών. Τα ολοκαίνουρια ερυθρόλευκα καθίσματα του γηπέδου φιλοξένησαν ντόπιους και επισκέπτες σε μια εξαιρετική συναυλία. Παρών και ο δήμαρχος ως ηγούμενος της δημοτικής αρχής που στο σύνολό της (συμπολίτευση και αντιπολίτευση) εκφράζει το υπάρχον status quo. Εξαιρετική η ενορχήστρωση των τραγουδιών των δεκαετιών 1970 και 1980 . Έδωσε νέο ύφος στο παλιό δίνοντας του νέα πνοή για το μέλλον. Σε αντιδιαστολή, στο νησί των σιωπών το παρελθόν συντηρείται με θρησκευτική ευλάβεια ώστε να μην ταραχθούν τα κακώς κείμενα και να μην χαθούν τα κεκτημένα. Ο θρασυβουλισμός στο μεγαλείο του. Η πρόσφατη ναυτική τραγωδία αποτελεί κλασικό παράδειγμα. Όλα τα κάλυψε ένα πέπλο σιωπής. Κανείς δεν θα τολμούσε να γίνει ο "δακτυλοδεικτούμενος". Ο Θρασυβουλισμός δεν αφήνει περιθώρια κριτικής. Ακόμα και ο βουλευτής της περιφέρειας σιώπησε. Μόνο όταν έγινε πλέον κατανοητό ότι το πανελλήνιο δεν ξεχνά και απαιτεί δικαιοσύνη, έκανε με καθυστέρηση επίκαιρη ερώτηση στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας αφήνοντας και αυτός με την σειρά του στα κρύα του λουτρού τους Je suis Θρασύβουλος.
Κυριακή 28 Αυγούστου 2016
ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ
Τα αποτυπώματα του Θρασύβουλου δεν βρέθηκαν στο τιμόνι του ταχύπλοου. Ούτε των ανθρώπων που πήγαν να ρημουλκίσουν το σκάφος. Τότε ποιος ήταν στο τιμόνι. Κάποιος από τους τρείς ηλικιωμένους ή μήπως κάποιος άλλος. Αλλά αν ήταν κάποιος άλλος, αυτοί που απομάκρυναν τους επιβάτες του ταχύπλοου δεν τους είδαν? Οι ναυαγοί του βυθισμένου σκάφους που βρέθηκαν στην θάλασσα είπαν ότι είδαν νεαρά άτομα επάνω στο ταχλυπλοο. Μήπως τα νεαρά άτομα που είδαν οι ναυαγοί "γέρασαν" από την τρομάρα τους μέχρι να τους βγάλουν στην Πέρδικα? Σε κάθε περίπτωση, "δύσκολοι καιροί για τους Je suis Θρασύβουλος".
ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ Ο ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΙΣΜΟΣ
Την προφυλάκιση του 77χρονου χειριστή του
ταχυπλόου που προκάλεσε το δυστύχημα στην Πέρδικα Αίγινας αποφάσισε το
Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά, κρίνοντας κατά πλειοψηφία ότι ο
κατηγορούμενος δεν προσέφερε βοήθεια στους ναυαγούς, δεν ενημέρωσε ο
ίδιος τις λιμενικές αρχές και ότι προέβη σε «προπαρασκευαστικές
ενέργειες διευκόλυνσης της διαφυγής του».
Το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά κατά πλειοψηφία (2-1) υιοθέτησε την πρόταση της εισαγγελέως μετά τη διαφωνία της με την ανακρίτρια για την προφυλάκιση του Θρασύβουλου Λυκουρέζου. «Οι ισχυρισμοί του ότι ο ίδιος έκανε σήματα σε παραπλέοντα σκάφη, φώναζε, πατούσε το κλάξον και κουνούσε ένα κοντάρι στο χέρι του κάνοντας σινιάλο ουδόλως επιβεβαιώνονται από τις μαρτυρικές καταθέσεις», αναφέρεται στο σχετικό βούλευμα που είναι σε γνώση της «Κ».
Σε μία από αυτές τις καταθέσεις, διασωθείς του ναυαγίου δηλώνει: «Ακουγα έναν από τους ναυαγούς να φωνάζει προς το σκάφος: “Πέτα ένα σωσίβιο, ρε!” Αυτός μας αγνόησε πλήρως».
Ακόμη, σύμφωνα με το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών, ο 77χρονος χειριστής του ταχυπλόου «Ντουέντε» όφειλε, «κατά τον νόμο και κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας και λογικής», να ενημερώσει τις λιμενικές αρχές. Οπως προκύπτει από τα στοιχεία της δικογραφίας, ο κατηγορούμενος κάλεσε αρχικά τον φίλο του και συντηρητή του ταχυπλόου Π.Ι.
Γνωρίζονται από τα μέσα του 1980, όταν ο κ. Λυκουρέζος άρχισε να επισκέπτεται συστηματικά την Αίγινα. «Ηταν πάντα λάτρης των σκαφών και της θάλασσας», έχει δηλώσει ο Π.Ι., σύμφωνα με τη δικογραφία.
Αυτός μαζί με τον δύτη Μ.Α. έφθασαν στον τόπο της σύγκρουσης και αφού βοήθησαν στην περισυλλογή ναυαγών προσπάθησαν να συνδράμουν τον κ. Λυκουρέζο. Στο ταχύπλοο υπήρχε εισροή υδάτων και το σκάφος είχε παρασυρθεί τουλάχιστον 100 μέτρα νοτιότερα. Αρχικά, ο Μ.Α. μετέφερε με το φουσκωτό «Συμεών» στην Πέρδικα τους άλλους τρεις επιβάτες του ταχυπλόου, ενώ ο κ. Λυκουρέζος είχε παραμείνει σε αυτό. Ακολούθησε η ρυμούλκηση του σκάφους.
Στο μεταξύ, ο 77χρονος φέρεται να κάλεσε τον Ν.Λ., φίλο του και πρώην πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Αίγινας και δημοτικό σύμβουλο του νησιού, ο οποίος ήταν πλοίαρχος της θαλαμηγού «Ντουέντε ΙΙ». Σύμφωνα με στοιχεία της δικογραφίας, κατά τη στιγμή της σύγκρουσης η 18 μέτρων, με σημαία Παναμά, θαλαμηγός βρισκόταν στη θέση Απόνησο Αγκιστρίου, 5-6 ναυτικά μίλια από τη θέση του ταχυπλόου. Σε δική του κατάθεση, πάντως, ο Π.Ι. αναφέρει ότι εκείνος κάλεσε τον Ν.Λ. μεταφέροντας την παράκληση του κ. Λυκουρέζου να τον παραλάβει και να τον αποβιβάσει στο λιμάνι της Αίγινας. Λίγα λεπτά αργότερα ένα μικρό φουσκωτό 3,5 μέτρων, το οποίο οδηγούσε 52χρονος εργαζόμενος στη θαλαμηγό παρέλαβε τον κ. Λυκουρέζο. Τελικά τον άφησε στο λιμάνι του Φάρου (1,5 χλμ. από την Αίγινα), καθώς παραπονέθηκε για πόνους στη μέση.
«Θα ανέμενε κανείς να ειδοποιήσει πρώτα το Λιμενικό και να μεταβεί ο ίδιος στο πλησιέστερο λιμάνι της Πέρδικας, αφού ήδη είχε υπάρξει μέριμνα για τη ρυμούλκηση του σκάφους, μαζί με τους λοιπούς τρεις συνεπιβαίνοντες και όχι να καταλήξει ύστερα από τηλεφωνικές συνεννοήσεις με φίλους του σε άλλο μέρος όπου αναμένει να τον παραλάβει αυτοκίνητο», αναφέρεται στο βούλευμα. Κατά πλειοψηφία, το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών έκρινε ότι αυτές ήταν «προπαρασκευαστικές κινήσεις διαφυγής», οι οποίες «δεν τελεσφόρησαν». Ακολούθως, σύμφωνα με το βούλευμα, ο 77χρονος προσήλθε αυτοβούλως στις λιμενικές αρχές σχεδόν δυόμισι ώρες μετά το δυστύχημα «ενόψει του ότι ο κλοιός γύρω του πράγματι είχε στενεύσει, οι Αρχές τον αναζητούσαν και ήταν άλλωστε γνωστό πρόσωπο στην τοπική κοινωνία». Ακόμη το Συμβούλιο έκρινε ότι τα προβλήματα υγείας του κ. Λυκουρέζου δεν είναι αρκετά για τη μη προφυλάκισή του, καθώς δεν τον είχαν εμποδίσει να αναλάβει τη διακυβέρνηση ταχύπλοου σκάφους. Κατά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου μειοψήφησε ένας δικαστής που έκρινε ότι ο 77χρονος δεν είχε προσπαθήσει να διαφύγει ούτε είναι ύποπτος φυγής.
Στη δικογραφία δεν περιλαμβάνεται κατάθεση του πλοιάρχου του «Ντουέντε ΙΙ» στο Λιμενικό ούτε της 65χρονης Θ.Κ., μιας εκ των τριών επιβατών του ταχυπλόου. Από το Λιμεναρχείο Αίγινας ανέφεραν χθες στην «Κ» ότι, ακόμη και αν προσέλθει τώρα σε αυτούς η 65χρονη, δεν μπορεί να ληφθεί από τους ίδιους κατάθεση, καθώς έχει ολοκληρωθεί η προανάκριση.
Έντυπη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΤο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά κατά πλειοψηφία (2-1) υιοθέτησε την πρόταση της εισαγγελέως μετά τη διαφωνία της με την ανακρίτρια για την προφυλάκιση του Θρασύβουλου Λυκουρέζου. «Οι ισχυρισμοί του ότι ο ίδιος έκανε σήματα σε παραπλέοντα σκάφη, φώναζε, πατούσε το κλάξον και κουνούσε ένα κοντάρι στο χέρι του κάνοντας σινιάλο ουδόλως επιβεβαιώνονται από τις μαρτυρικές καταθέσεις», αναφέρεται στο σχετικό βούλευμα που είναι σε γνώση της «Κ».
Σε μία από αυτές τις καταθέσεις, διασωθείς του ναυαγίου δηλώνει: «Ακουγα έναν από τους ναυαγούς να φωνάζει προς το σκάφος: “Πέτα ένα σωσίβιο, ρε!” Αυτός μας αγνόησε πλήρως».
Ακόμη, σύμφωνα με το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών, ο 77χρονος χειριστής του ταχυπλόου «Ντουέντε» όφειλε, «κατά τον νόμο και κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας και λογικής», να ενημερώσει τις λιμενικές αρχές. Οπως προκύπτει από τα στοιχεία της δικογραφίας, ο κατηγορούμενος κάλεσε αρχικά τον φίλο του και συντηρητή του ταχυπλόου Π.Ι.
Γνωρίζονται από τα μέσα του 1980, όταν ο κ. Λυκουρέζος άρχισε να επισκέπτεται συστηματικά την Αίγινα. «Ηταν πάντα λάτρης των σκαφών και της θάλασσας», έχει δηλώσει ο Π.Ι., σύμφωνα με τη δικογραφία.
Αυτός μαζί με τον δύτη Μ.Α. έφθασαν στον τόπο της σύγκρουσης και αφού βοήθησαν στην περισυλλογή ναυαγών προσπάθησαν να συνδράμουν τον κ. Λυκουρέζο. Στο ταχύπλοο υπήρχε εισροή υδάτων και το σκάφος είχε παρασυρθεί τουλάχιστον 100 μέτρα νοτιότερα. Αρχικά, ο Μ.Α. μετέφερε με το φουσκωτό «Συμεών» στην Πέρδικα τους άλλους τρεις επιβάτες του ταχυπλόου, ενώ ο κ. Λυκουρέζος είχε παραμείνει σε αυτό. Ακολούθησε η ρυμούλκηση του σκάφους.
Στο μεταξύ, ο 77χρονος φέρεται να κάλεσε τον Ν.Λ., φίλο του και πρώην πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Αίγινας και δημοτικό σύμβουλο του νησιού, ο οποίος ήταν πλοίαρχος της θαλαμηγού «Ντουέντε ΙΙ». Σύμφωνα με στοιχεία της δικογραφίας, κατά τη στιγμή της σύγκρουσης η 18 μέτρων, με σημαία Παναμά, θαλαμηγός βρισκόταν στη θέση Απόνησο Αγκιστρίου, 5-6 ναυτικά μίλια από τη θέση του ταχυπλόου. Σε δική του κατάθεση, πάντως, ο Π.Ι. αναφέρει ότι εκείνος κάλεσε τον Ν.Λ. μεταφέροντας την παράκληση του κ. Λυκουρέζου να τον παραλάβει και να τον αποβιβάσει στο λιμάνι της Αίγινας. Λίγα λεπτά αργότερα ένα μικρό φουσκωτό 3,5 μέτρων, το οποίο οδηγούσε 52χρονος εργαζόμενος στη θαλαμηγό παρέλαβε τον κ. Λυκουρέζο. Τελικά τον άφησε στο λιμάνι του Φάρου (1,5 χλμ. από την Αίγινα), καθώς παραπονέθηκε για πόνους στη μέση.
«Θα ανέμενε κανείς να ειδοποιήσει πρώτα το Λιμενικό και να μεταβεί ο ίδιος στο πλησιέστερο λιμάνι της Πέρδικας, αφού ήδη είχε υπάρξει μέριμνα για τη ρυμούλκηση του σκάφους, μαζί με τους λοιπούς τρεις συνεπιβαίνοντες και όχι να καταλήξει ύστερα από τηλεφωνικές συνεννοήσεις με φίλους του σε άλλο μέρος όπου αναμένει να τον παραλάβει αυτοκίνητο», αναφέρεται στο βούλευμα. Κατά πλειοψηφία, το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών έκρινε ότι αυτές ήταν «προπαρασκευαστικές κινήσεις διαφυγής», οι οποίες «δεν τελεσφόρησαν». Ακολούθως, σύμφωνα με το βούλευμα, ο 77χρονος προσήλθε αυτοβούλως στις λιμενικές αρχές σχεδόν δυόμισι ώρες μετά το δυστύχημα «ενόψει του ότι ο κλοιός γύρω του πράγματι είχε στενεύσει, οι Αρχές τον αναζητούσαν και ήταν άλλωστε γνωστό πρόσωπο στην τοπική κοινωνία». Ακόμη το Συμβούλιο έκρινε ότι τα προβλήματα υγείας του κ. Λυκουρέζου δεν είναι αρκετά για τη μη προφυλάκισή του, καθώς δεν τον είχαν εμποδίσει να αναλάβει τη διακυβέρνηση ταχύπλοου σκάφους. Κατά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου μειοψήφησε ένας δικαστής που έκρινε ότι ο 77χρονος δεν είχε προσπαθήσει να διαφύγει ούτε είναι ύποπτος φυγής.
Στη δικογραφία δεν περιλαμβάνεται κατάθεση του πλοιάρχου του «Ντουέντε ΙΙ» στο Λιμενικό ούτε της 65χρονης Θ.Κ., μιας εκ των τριών επιβατών του ταχυπλόου. Από το Λιμεναρχείο Αίγινας ανέφεραν χθες στην «Κ» ότι, ακόμη και αν προσέλθει τώρα σε αυτούς η 65χρονη, δεν μπορεί να ληφθεί από τους ίδιους κατάθεση, καθώς έχει ολοκληρωθεί η προανάκριση.
Εν κατακλείδι, οι «προπαρασκευαστικές κινήσεις διαφυγής», του θρασυβουλισμού «δεν τελεσφόρησαν»
Σάββατο 27 Αυγούστου 2016
ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΗ
«Ήμασταν στο νερό 20 λεπτά, έβλεπα δίπλα μου το κοριτσάκι να είναι μπρούμυτα στο νερό έχοντας χάσει τη ζωή του, αυτοί που ήταν τελικά στο ταχύπλοο, αν είχαν πετάξει έστω μια πετσέτα, ένα δείγμα – βοήθειας, μπορεί να μην είχαμε τέσσερις νεκρούς».
«Έτσι όπως τον έψαχνα,(τον αδελφό μου) ρίχνω μια πολύ γρήγορη μάτια και βλέπω έναν άνδρα και μια γυναίκα. Όχι ηλικιωμένους. Επειδή όμως έψαχνα τον αδελφό μου και επειδή ποτέ δεν πίστεψα ότι θα μας παρατήσει και θα γίνει όλο αυτό που γίνεται τώρα -να ψάχνουμε να βρούμε ποιοι ήταν πάνω-, δεν έδωσα σημασία στα χαρακτηριστικά τους" Αυτά είπε σε συνέντευξή του Ελεύθερο Τύπο ο επιζών της ναυτικής τραγωδίας στην Αίγινα στις 16 Αυγούστου 2016 Γιώργος Λαμπρακόπουλος δίνοντας νέα διάσταση στο θέμα.
Η μαρτυρία του Λαμπρακόπουλου έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την κατάθεση του Θρασύβουλου και όλων των Je suis Θρασύβουλος που έτρεξαν να απομακρύνουν αυτόν και την παρέα του από το ταχύπλοο. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες, ο Θρασύβουλος μεταφέρθηκε στο ξενοδοχείο Αρχοντικό στην είσοδο του παραδόθηκε στους άνδρες του λιμεναρχείου. Είχε στην διάθεσή του τρεις ώρες από την ώρα του δυστυχήματος να επικοινωνήσει με τους ανθρώπους του και να σχεδιάσουν από κοινού την υπερασπιστική του γραμμή.
Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016
ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ " Η ΓΡΑΜΜΗ JE SUIS ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ"
Για να έχει μια ελπίδα η υπεράσπιση των θυμάτων έπρεπε να παρακαμφθεί το άρτιο υπόμνημα . Με την γραμμή "τα θύματα αφέθηκαν να πνιγούν για να απομακρυνθούν οι επιβαίνοντες του ταχύπλοου" όλα άλλαξαν. Τι κι αν δύο υπουργοί ανεβοκατέβηκαν την μέρα του ατυχήματος τα σκαλιά του λιμεναρχείου, τι κι αν ο βουλευτής της ΝΔ της περιφέρειας δεν τόλμησε να βάλει την υπογραφή του στην ερώτηση της ΝΔ στον υπουργό εμπορικής ναυτιλίας, τι κι αν το παρεάκι του ΝΟΑ έτρεξε να προσφέρει τις υπηρεσίες του , ο Θρασύβουλος προφυλακίστηκε. Και όχι μόνο αυτό, αλλά άφησε ως παρακαταθήκη στους je suis Θρασύβουλος , διώξεις για κακουργηματικές πράξεις. Το αίμα των πνιγμένων πνίγει τον Θρασυβουλισμό.
Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016
ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ. ΑΝΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΝΟΣ ΛΕΠΤΟΥ ΣΙΓΗ
Με ενός λεπτού σιγή για τα θύματα της ναυτικής τραγωδίας στις 16 Αυγούστου 2016, ξεκίνησε ο δημόσιος απολογισμός του δήμου Αίγινας. Παρόντες και αυτοί που έσπευσαν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους (σε τραυματίες, ναυαγούς της τουριστικής λέμβου αλλά και του ταχύπλοου). "είμαστε φίλοι" είπε στην ομιλία του ο δήμαρχος αναφερόμενος στους συμβούλους της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης. Για κλείσιμο του ματιού σε λίγους και για μικρή ομάδα 5-6 ημετέρων συμβούλων , έκανε λόγο ο Φίλιππας Τζίτζης κάνοντας εκτενέστατη αναφορά στις παρανομίες που υποστηρίζει η διοίκηση προσθέτοντας ότι "το μαγείρεμα θέλει ησυχία". Για διάσπαρτα φαινόμενα παρανομίας , για παράνομη κατάληψη αιγιαλού έκανε λόγο ο Νίκος Πτερούδης προσθέτοντας "δεν φροντίζετε για την αποκατάσταση της τάξης". Φυσικά ο λόγος όλων ήταν πολιτικός όπως και οι καταγγελίες όπως και η ενός λεπτού σιγή, μόνο που τα θύματα της θαλάσσιας τραγωδίας πέθαναν στ αλήθεια.
Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016
ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ
Πονηρός παίχτης ο Θρασύβουλος. Εκ των πραγμάτων δεν λειτούργησε ως μοναχικός λύκος (Λυκου) αλλά χρησιμοποιώντας δεσμούς αίματος και διασυνδέσεις (ρέζος). Κατάφερε να φέρει τα πάντα στα μέτρα του. Παραδόθηκε την ώρα που ήθελε, απομάκρυνε τους επιβαίνοντες στο ταχύπλοο του με τον τρόπο που ήθελε, απολογήθηκε όπως ήθελε και εξασφάλισε την παραμονή του στην ηρεμία της οικίας του. Όλοι όσοι έπρεπε έθεσαν εαυτούς στην υπηρεσία του. Ακόμα και ο υπουργός έτρεξε να βρεθεί κοντά του λέγοντας τα καλύτερα. Και όταν η Νέα Δημοκρατία υπέβαλε ερώτημα στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Θεόδωρο Δρίτσα με Θέμα: Ερωτήματα για την αντίδραση και τη λειτουργία των αρμόδιων Υπηρεσιών στην τραγωδία της Αίγινας, ο βουλευτής της περιφέρειας κ Κώστας Κατσαφάδος ΔΕΝ υπέγραψε. Το ερώτημα υπέγραψαν 33 βουλευτές της ΝΔ και ο κ Κατσαφάδος ΔΕΝ είναι ένας από αυτούς.
Τρίτη 23 Αυγούστου 2016
ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ
Προς :
Τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Θεόδωρο Δρίτσα
Θέμα: Ερωτήματα για την αντίδραση και τη λειτουργία των αρμόδιων Υπηρεσιών στην τραγωδία της Αίγινας
ΕΡΩΤΗΣΗ
Μία εβδομάδα μετά τη ναυτική τραγωδία της Αίγινας παραμένουν αναπάντητα σοβαρά ερωτήματα για τον τρόπο αντίδρασης και λειτουργίας των αρμοδίων υπηρεσιών και της πολιτικής ηγεσίας τους. Αποκορύφωμα το γεγονός, ότι σύμφωνα με το διαβιβαστικό του Λιμενικού Σώματος, αν και το Λιμενικό ειδοποιήθηκε για τη σύγκρουση στις 12:30, ο 77χρονος χειριστής παρουσιάστηκε ο ίδιος στο Λιμεναρχείο της Αίγινας στις 15:30. Επί τρεις ώρες δηλαδή αφέθηκαν ανενόχλητοι να εξαφανίσουν τους συνεπιβάτες και να εγκαταλείψουν το ταχύπλοο με τον τρόπο που ήθελαν.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Γιατί υπήρξε ουσιαστική απουσία του Λιμενικού Σώματος σε ό, τι αφορά τη σύλληψη του δράστη ενός πολύνεκρου δυστυχήματος, καθώς και τη διασφάλιση των καταθέσεων άμεσα από τους συνεπιβαίνοντες αυτόπτες μάρτυρες;
2. Πώς ανανεώθηκε το δίπλωμα του 77χρονου χειριστή προ διετίας, ενώ ο ίδιος καταθέτει, ότι εδώ και τρία χρόνια αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα υγείας; Ποιά διαδικασία ακολουθήθηκε;
3. Συνηθίζεται να μεταβαίνει άμεσα ο αρμόδιος υπουργός στο σημείο μιας ναυτικής τραγωδίας-και μάλιστα με ταχύτητα εντυπωσιακή σε σχέση με την παρέμβαση του Λιμενικού; Νοείται ανάμειξη του αρμόδιου υπουργού σε μία υπό διερεύνηση υπόθεση με θετικούς χαρακτηρισμούς περί της εμπειρίας και των γνώσεων του κατηγορούμενου χειριστή;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
1. Σίμος Κεδίκογλου, Βουλευτής Ευβοίας
2. Όλγα Κεφαλογιάννη Α΄Αθήνας
3. Άδωνις Γεωργιάδης Β΄Αθήνας
4. Λεύτέρης Αυγενάκης Βουλευτής Ηρακλείου
5. Κων/νος Τσιάρας Βουλευτής Καρδίτσας
6. Χρήστος Κέλλας Βουλευτής Λάρισας
7. Σάββας Αναστασιάδης Β΄Θεσ/νίκης
8. Μαρία Αντωνίου Βουλευτής Καστοριάς
9. Χαράλαμπος Αθανασίου Βουλευτής Λέσβου
10. Θέοδωρος Καράογλου Β΄Θεσ/νίκης
11. Αναστάσιος Δημοσχάκης Βουλευτής Έβρου
12. Αθανάσιος Μπούρας Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής
13. Ασημακοπούλου Άννα – Μισέλ Β΄Αθήνας
14. Γεώργιος Γεωργαντάς Βουλευτής Κιλκίς
15. Μάνος Κόνσολας Βουλευτής Δωδεκανήσου
16. Κων/νος Σκρέκας Βουλευτής Τρικάλων
17. Βασίλης Κικίλιας Α΄Αθηνών
18. Δημήτρης Κυριαζίδης Βουλευτής Δράμας
19. Κων/νος Τζαβάρας Βουλευτής Ηλείας
20. Γεράσιμος Γιακουμάτος Β΄Αθήνας
21. Βασίλης Οικονόμου Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής
22. Σοφία Βούλτεψη Β΄Αθήνας
23. Άννα Καραμανλή Β΄Αθήνας
24. Ελένα Ράπτη Α΄Θες/νικής
25. Στήλιος Γεώργιος Βουλευτής Άρτας
26. Φωτεινή Αραπατζή Βουλευτής Σερρών
27. Γιάννης Ανδριανός Βουλευτής Αργολίδας
28. Απόστολος Βεσυρόπουλος Βουλευτής Ημαθίας
29. Κων/νος Βλάσης Βουλευτής Αρκαδίας
30. Ανδρέας Κατσανιώτης Βουλευτής Αχαίας
31. Μάξιμος Χαρακόπουλος Βουλευτής Λάρισας
32. Νίκος Παναγιωτόπουλος Βουλευτής Καβάλας
33. Νότης Μηταράκης Βουλευτής Χίου»
Τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Θεόδωρο Δρίτσα
Θέμα: Ερωτήματα για την αντίδραση και τη λειτουργία των αρμόδιων Υπηρεσιών στην τραγωδία της Αίγινας
ΕΡΩΤΗΣΗ
Μία εβδομάδα μετά τη ναυτική τραγωδία της Αίγινας παραμένουν αναπάντητα σοβαρά ερωτήματα για τον τρόπο αντίδρασης και λειτουργίας των αρμοδίων υπηρεσιών και της πολιτικής ηγεσίας τους. Αποκορύφωμα το γεγονός, ότι σύμφωνα με το διαβιβαστικό του Λιμενικού Σώματος, αν και το Λιμενικό ειδοποιήθηκε για τη σύγκρουση στις 12:30, ο 77χρονος χειριστής παρουσιάστηκε ο ίδιος στο Λιμεναρχείο της Αίγινας στις 15:30. Επί τρεις ώρες δηλαδή αφέθηκαν ανενόχλητοι να εξαφανίσουν τους συνεπιβάτες και να εγκαταλείψουν το ταχύπλοο με τον τρόπο που ήθελαν.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Γιατί υπήρξε ουσιαστική απουσία του Λιμενικού Σώματος σε ό, τι αφορά τη σύλληψη του δράστη ενός πολύνεκρου δυστυχήματος, καθώς και τη διασφάλιση των καταθέσεων άμεσα από τους συνεπιβαίνοντες αυτόπτες μάρτυρες;
2. Πώς ανανεώθηκε το δίπλωμα του 77χρονου χειριστή προ διετίας, ενώ ο ίδιος καταθέτει, ότι εδώ και τρία χρόνια αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα υγείας; Ποιά διαδικασία ακολουθήθηκε;
3. Συνηθίζεται να μεταβαίνει άμεσα ο αρμόδιος υπουργός στο σημείο μιας ναυτικής τραγωδίας-και μάλιστα με ταχύτητα εντυπωσιακή σε σχέση με την παρέμβαση του Λιμενικού; Νοείται ανάμειξη του αρμόδιου υπουργού σε μία υπό διερεύνηση υπόθεση με θετικούς χαρακτηρισμούς περί της εμπειρίας και των γνώσεων του κατηγορούμενου χειριστή;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
1. Σίμος Κεδίκογλου, Βουλευτής Ευβοίας
2. Όλγα Κεφαλογιάννη Α΄Αθήνας
3. Άδωνις Γεωργιάδης Β΄Αθήνας
4. Λεύτέρης Αυγενάκης Βουλευτής Ηρακλείου
5. Κων/νος Τσιάρας Βουλευτής Καρδίτσας
6. Χρήστος Κέλλας Βουλευτής Λάρισας
7. Σάββας Αναστασιάδης Β΄Θεσ/νίκης
8. Μαρία Αντωνίου Βουλευτής Καστοριάς
9. Χαράλαμπος Αθανασίου Βουλευτής Λέσβου
10. Θέοδωρος Καράογλου Β΄Θεσ/νίκης
11. Αναστάσιος Δημοσχάκης Βουλευτής Έβρου
12. Αθανάσιος Μπούρας Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής
13. Ασημακοπούλου Άννα – Μισέλ Β΄Αθήνας
14. Γεώργιος Γεωργαντάς Βουλευτής Κιλκίς
15. Μάνος Κόνσολας Βουλευτής Δωδεκανήσου
16. Κων/νος Σκρέκας Βουλευτής Τρικάλων
17. Βασίλης Κικίλιας Α΄Αθηνών
18. Δημήτρης Κυριαζίδης Βουλευτής Δράμας
19. Κων/νος Τζαβάρας Βουλευτής Ηλείας
20. Γεράσιμος Γιακουμάτος Β΄Αθήνας
21. Βασίλης Οικονόμου Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής
22. Σοφία Βούλτεψη Β΄Αθήνας
23. Άννα Καραμανλή Β΄Αθήνας
24. Ελένα Ράπτη Α΄Θες/νικής
25. Στήλιος Γεώργιος Βουλευτής Άρτας
26. Φωτεινή Αραπατζή Βουλευτής Σερρών
27. Γιάννης Ανδριανός Βουλευτής Αργολίδας
28. Απόστολος Βεσυρόπουλος Βουλευτής Ημαθίας
29. Κων/νος Βλάσης Βουλευτής Αρκαδίας
30. Ανδρέας Κατσανιώτης Βουλευτής Αχαίας
31. Μάξιμος Χαρακόπουλος Βουλευτής Λάρισας
32. Νίκος Παναγιωτόπουλος Βουλευτής Καβάλας
33. Νότης Μηταράκης Βουλευτής Χίου»
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)