Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

"Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΗ"




 Με την στάση του στο θέμα της Μακεδονίας, ο Μίκης επαναπροσδιόρισε την πολιτική του θέση. 

Ως αντίδραση αυτοί που δυσαρεστήθηκαν βεβήλωσαν το σπίτι του.
Τώρα που ο Μίκης έφυγε και το "πέπλο κάλυψης που τους πρόσφερε η παρουσία του έφυγε",
τα ιστορικά στοιχεία τους αφήνουν έκθετους.
Ας επαναπροσδιοριστεί ο ρόλος του καθενός και ας αποδοθούν τα του "Καίσαρος Καίσαρι".

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αναφορικά με τον Μικη Στις 5 Οκτωβρίου 2020 ο Μίκης με προσωπική του επιστολή προς τον Κουτσουμπα έγραφε μεταξύ άλλων : "Έτσι βλέπω ότι τα πιο ώριμα χρόνια μου τα πέρασα κάτω από τη σημαία του ΚΚΕ Για το λόγο αυτό θέλω να αφήσω αυτόν τον κόσμο σαν ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΗΣ "
Επίσης σε συνέντευξη του για το περιοδικό Ε της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας στις
24 Απριλίου 2009 αναφέρει " Η κορύφωση των παθών μου ήταν η συμμετοχή μου στην κυβέρνηση Μητσοτάκη - αυτό ήταν το χειρότερο μου
Όσον αφορά τη φράση " Βοήθεια με κυνηγούν οι κομμουνιστές " δεν αναφέρονται στην ιδεολογία του ΚΚΕ αλλά στα διάφορα παράσιτα που διεισδύουν στα κόμματα και τα ντροπιάζουν
Εν κατακλείδι ο Μίκης δεν ήταν ούτε ΝΔ ούτε βασιλικός που θέλεις να τον παρουσιάσεις!!

Ανώνυμος είπε...

8.36 καλά κάνεις και αποκαθιστας εσυ την αλήθεια εφόσον ο νεκρός δεν μπορεί να απαντήσει! (Αιακε αν και μου φαίνεται δύσκολο να δημοσιεύσεις το σχόλιο μου)