Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021

ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΚΙΣΤΡΙ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ


 Όλη η περίοδος από την επιστροφή του Αγίου Νεκταρίου από την Αίγυπτο μέχρι και τον θάνατό του ήταν μια ατελείωτη δοκιμασία. Η ταινία "Ο άνθρωπος του θεού" αποτελεί μια καλή βιογραφική παρουσίαση αυτής της περιόδου. Τις δυσκολίες του αγίου κατά την δωδεκάχρονη διαμονή του στην Αίγινα τεκμηριώνει η μαρτυρία του εικονιζόμενου Αντωνίου Ανδρέα του Παναγιώτη ο οποίος αναφέρθηκε σε μνήμες της εποχής που έχει από την οικογένειά του.

"Ο Άγιος Νεκτάριος όταν ερχόταν στο Αγκίστρι κοιμόταν στο πατρογονικό μου. Ο παππούς μου ήταν παππάς, ο αείμνηστος Ανδρέας Λογοθέτης. Ήταν φίλοι με τον άγιο. Το σιδερένιο κρεβάτι που κοιμόταν ο άγιος στο σπίτι μου σώζεται ακόμα. Το έχει ο αδελφός μου ο Γιάννης. Ο άγιος ερχόταν συχνά στο Αγκίστρι, έκανε πολλά μυστήρια και έχει εγκαινιάσει και την Αγία Βαρβάρα την εκκλησούλα στο Πολέμι. Τα στεφανοχάρτια τότε της Αίγινας τα έβγαζε ο παππούς μου στο Αγκίστρι".
Η τελευταία φράση δείχνει το μέγεθος του αποκλεισμού που είχε ο άγιος από την εκκλησία. Τα μυστήρια που τελούσε στην Αίγινα τα υπέγραφε ο φίλος του παπά Ανδρέας στο Αγκίστρι.
Ο άνθρωπος του θεού υπό συνεχή και αδιάκοπο διωγμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: