Η παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2019 ήταν ντυμένη στα μαύρα. (εδώ) Τρεις μέρες μετά, γιορτές και πανηγύρια στον πύργο του Μάρκελου. (εδώ)
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.
Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021
ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ
Η παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2019 ήταν ντυμένη στα μαύρα. (εδώ) Τρεις μέρες μετά, γιορτές και πανηγύρια στον πύργο του Μάρκελου. (εδώ)
Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021
ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΕΠΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΩΝ ΗΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΝ & ΤΗΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ
Με το δάκτυλο επί τον τύπο τον ήλων ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς δείχνει το σημάδι της φονικής μπάρας .
Ο πρώτος πραγματογνώμονας απέδωσε το ατύχημα σε υπερβολική ταχύτητα (67 χλ/ ώρα). Με βάση την αρχική γνωμάτευση η υπόθεση έκλεινε.
Ο εισαγγελέας δεν πείστηκε και όρισε άλλο πραγματογνώμονα η γνωμάτευση του οποίου ανέτρεψε τα δεδομένα. Σύμφωνα με τον νέο πραγματογνώμονα, το ΑΤ Αίγινας δεν έκανε σημαντικές παραλήψεις. Δύο ήταν τα κρίσιμα σημεία για την έκβαση του ατυχήματος.
α) Η ύπαρξη του απορριμματοφόρου και η κίνησή του στο αντίθετο ρεύμα.
β) Ο ρόλος που έπαιξε η εγκληματική μπάρα ασφαλείας.
Με βάση την νέα πραγματογνωμοσύνη τα αίτια της εκτροπής δεν ήταν η ταχύτητα η οποία προσδιορίστηκε σε 51,5 χιλ/'ώρα. Η απόκλιση της μπάρας ευθύνεται για τον θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού και για την πτώση της μοτοσικλέτας στο ρέμα και τον θανάσιμο τραυματισμό του συνοδηγού.
Από την επόμενη μέρα του δυστυχήματος, ξεκινήσαμε την δική μας έρευνα (εδώ) την οποία μετά τις τελευταίες εξελίξεις θα συνεχίσουμε.
Κυριακή 28 Μαρτίου 2021
ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
"Με φόντο το φονικό κάγκελο" μιλάει στην εκπομπή Φως στο τούνελ που προβλήθηκε δύο χρόνια μετά το φονικό τροχαίο στον Μαραθώνα της Αίγινας, ο δικηγόρος της μητέρας ενός εκ των δύο θυμάτων, Βασίλης Ζησιμάτος.
"Ο οδηγός της μοτό βρίσκεται να κάνει αποφευκτικό ελιγμό και βρίσκεται η μοτοσικλέτα στο ρέμα με το ένα παιδί να έχει σκοτωθεί από την μπάρα ασφαλείας και το άλλο παιδί δίπλα στην μηχανή με χτύπημα σοβαρό στο κεφάλι. Και τα δύο παιδιά σκοτώθηκαν επιτόπου από κρανιο εγκεφαλικές κακώσεις. Το μοναδικό όχημα το οποίο κατά την στιγμή του δυστυχήματος βρισκόταν στο σημείο, ήταν το απορριμματοφόρο του Δήμου Αίγινας. Καθημερινά, σύμφωνα με την μαρτυρία της ίδιας της (οδηγού) υπαλλήλου του δήμου το απορριμματοφόρο όταν έρχεται από την Πέρδικα προς την Αίγινα προκειμένου να αδειάσει τους κάδους που βρίσκονται στην απέναντι πλευρά, περνάει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Σταματάει ακριβώς δίπλα στους κάδους, κατεβαίνουν οι συνάδελφοί της και αδειάζουν τους κάδους. Πάντα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας...
Κάποιες καταθέσεις που δεν έπεισαν τον εισαγγελέα κρίνονται τουλάχιστον ως αναληθείς.
Κατόπιν εντολής του αντί εισαγγελέας εφετών κ. Σοφιλάκη,ορίστηκε άλλος πραγματογνώμονας ο κ Παναγιώτης Μαδιάς. Η δικογραφία επιστράφηκε στο ΑΤ Αίγινας για να συμπληρωθεί η προανάκριση γιατί (ο εισαγγελέας) δεν πείστηκε από την πραγματογνωμοσύνη του διορισθέντος πραγματογνώμονα και την ανέθεσε στον κ Μαδιά. Βρήκε συγκεκριμένα σημεία τα οποία Καταδεικνύουν με απόλυτο τρόπο πως ακριβώς έγινε το δυστύχημα. Καταδεικνύουν, είμαι απόλυτος εδώ, συγκεκριμένες ποινικές ευθύνες σε συγκεκριμένα πρόσωπα και σε συγκεκριμένες υπηρεσίες. Κάποιοι ευθύνονται και για τον θανάσιμο τραυματισμό των παιδιών. Οι ίδιοι και κάποιοι άλλοι ευθύνονται για την προσπάθεια συγκάλυψης των αιτιών του τροχαίου.
Δεν υπάρχει κανένα απολύτως ενδιαφέρον για το τι έχει συμβεί ακριβώς εδώ. Ο δήμος κάνει την δική του δουλειά, μια χαρά θα έλεγα εγώ, αλλά τώρα υπάρχουν συγκεκριμένα αποδεικτικά στοιχεία.
Είμαι απολύτως βέβαιος ότι τα αποδεικτικά είναι αρκετά ώστε η δικαιοσύνη να ασκήσει διώξεις".
Σάββατο 27 Μαρτίου 2021
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΙΤΣ
Ιδού η σημερινή εικόνα της "Πρώτης πρωτεύουσας της Ελλάδος" την ημέρα της επετείου των 200 χρόνων μετά την επανάσταση του 1821. Αυτή είναι η εικόνα που αντίκρισε σήμερα ο πρωτοκλασάτος υπουργός της κυβέρνησης του είχε επίσημα προσκληθεί από τους αντιπροσώπους που οι πολίτες της Αίγινας επέλεξαν για να τους εκπροσωπήσουν.
Ο υπουργός και η ακολουθία του, περπάτησε κατά μήκος του λιμενοβραχίονα και απόλαυσε τα σύμβολα εξουσίας της δημοτικής αρχής (η οποία είναι απλά συνέχεια της προηγούμενης) τα οποία στολίζουν και δεσπόζουν στα νεοκλασικά της παραλίας.
Ο υπουργός προφανώς και εντυπωσιάστηκε από το θέαμα των "αποκεφαλισμένων δέντρων" που κοσμούν τον χώρο τους ορφανοτροφείου. Ίσως να έκανε και σύγκριση μεταξύ του ορφανοτροφείου έργο του Καποδίστρια και του έργου της σημερινής διοίκησης δηλαδή το πάρκο της "νεκρής φύσης".
Ο υπουργός, αφού συνάντησε και συνομίλησε με τους "λίγους και εκλεκτούς", λίγες ώρες μετά την άφιξή του, μπήκε στο πλοίο και αποχώρησε παίρνοντας μαζί του τις όποιες εντυπώσεις σχημάτισε.
Το νησί έμεινε πίσω με αυτό που του αξίζει.
Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021
ΚΟΜΒΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΩΝ 200 ΕΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
"Εις το όνομα της ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος ορκίζομαι να προστατεύω την επικρατούσα θρησκεία των Ελλήνων, να διατηρώ και να υπερασπίζομαι την ανεξαρτησία, την αυτονομία και την εδαφική ακεραιότητα του ελληνικού κράτους και να τηρώ τους νόμους αυτού".
Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021
Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ
«…Ως Χριστιανός ορθόδοξος και υιός της ημετέρας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ορκίζομαι …να διαμείνω πιστός εις την Θρησκείαν μου και εις την Πατρίδα μου.
Τρίτη 23 Μαρτίου 2021
ΤΟ ΠΟΡΤΕΤΟ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ ΤΟΥ 2021
"Ιδού ο άνθρωπος". Με αυτή την φράση παρουσίασε ο Πόντιος Πιλάτος τον μαστιγωμένο Ιησού στο μαινόμενο πλήθος των Ιουδαίων που ζητούσε την θανάτωσή του.
"Ιδού το αποτέλεσμα των επιλογών σας. Αυτή είναι η μαρτυρία των πράξεων των ανθρώπων στους οποίους εμπιστευθήκατε τις τύχες σας, το παρόν σας και το μέλλον των παιδιών σας".
Αυτό είναι το πορτρέτο σας κυρίες και κύριοι ψηφοφόροι της Αίγινας. Το χτίσατε με μεγάλη σπουδή. Ψήφο ψήφο. Κάποιοι βρήκατε το θάρρος να διαμαρτυρηθείτε . Ως συνήθως, η μεγάλη πλειοψηφία βλέπει αλλά σιωπά.
Οι εκλογές έχουν συνέπειες. Παράγουν αποτελέσματα. Διαμορφώνουν καταστάσεις και κυρίως αποτυπώνουν το προφίλ των ψηφοφόρων που προσήλθαν στην κάλπη.
Από την πλευρά μας απλά θα θυμίσουμε ότι στο εικονιζόμενο θλιβερό πορτρέτο, το Πρόσω Ολοταχώς δεν αποτυπώνεται.