Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Πέμπτη, 12 Απριλίου 2018

ΦΡΟΥΡΟΙ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Με δικά τους λόγια...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Γιώργο αυτά είναι για τα μεγάλα ειδησεογραφικά σαιτ. Δεν είναι για σένα που έχεις ένα τοπικό σάιτ. Τα όρια σου είναι το νησί μας και προσπάθησε να μη ξεφεύγεις από αυτό γιατί χάνεις!!!

Ανώνυμος είπε...

Αιακέ είναι γνωστό ότι οι ανιστόρητοι είναι αναγκασμένοι πάντα να κάνουν τα ίδια λάθη. Έτσι αυτοί που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν από την πρώτη στιγμή δεν είχαν σαν παράδειγμα το μερμηγκάκι την Κούβα που δεν τόλμαγε ένας ολόκληρος γίγαντας η Αμερική να πετάξει πάνω από το νησί του, γιατί γνώριζαν πολύ καλά ότι αυτοί δεν χαμπάριαζαν και θα τους χτυπούσαν. Εδώ εμείς τι κάνουμε? αλωνίζουν οι τούρκοι και παραβιάζουν τον εναέριο χώρο πάνω από τα νησιά μας και εμείς το μόνο που κάνουμε είναι να σηκώνουμε τα αεροπλάνα μας, να τους παίρνουμε στο κατόπιν και να αερομαχίες για να τους διώξουμε και το αποτέλεσμα, να τους κάνουμε την μούρη τους κρέας. Το δι ταύτα, καταλήξαμε με τις παπ@ριές μας να έχουμε σε 28 χρόνια, 125 αεροπόρους νεκρούς και την καταστροφή 81 μαχητικών.

Ανώνυμος είπε...

Για τους ηλίθιους τους Αιγινήτες !
Να γράφεις Αιακε μόνο τι ψάρια πουλά η ψαραγορά !
ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΕΙΣ… ΤΑ ΣΑΠΙΣΜΕΝΑ ΨΑΡΙΑ !
Βρωμάτε από το κεφάλι μέχρι την ουρά !
Τυφλοπόντικες φαλιρισμένοι !

Ανώνυμος είπε...

Αιακέ περιμένω και την υπουργαρα τον Κατρούγκαλο να δω τι συλλυπητήρια θα στείλει στην οικογενεια του αδικοχαμένου αεροπορου μας μετα τον κατάπτυστο νόμο που πέρασε απο την Βουλή και ισχύει σχετικά με τις συντάξεις χηρείας .

Ανώνυμος είπε...

Και ο δεύτερος πιλότος που ακολουθούσε το τραγικό Mirage 2000-5 αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα σώθηκε όμως κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Οι πιλότοι μας κατάλαβαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά όταν κατά την κάθοδο , σε ύψος 1.000 ποδών μέχρι να τραβήξουν το χειριστήριο είχαν βρεθεί στα 300 πόδια . Εξαιρετικά έμπειροι και οι δύο έπρεπε να αντιδράσουν σε δέκατα δευτερολέπτου .
Το γεγονός ότι και τα δυο Μιράζ 2000-5 αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα μηδενίζει το ενδεχόμενο να παρουσίασε ο άτυχος Σμηναγός Γιώργος Μπαλταδώρος ένα ξαφνικό πρόβλημα υγείας . Τούτο σημαίνει ότι , κι αν ακόμα είχε «παραισθήσεις » αιτία θα ήταν οι ¨συνθήκες πτώσεις ¨ που διαμορφωθήκαν ξαφνικά σε βάρος των δύο Μιράζ 2000-5 της πολεμικής μας αεροπορίας .
Οι έμπειροι πιλότοι μας έχουν εκπαιδευτεί πως να αντιμετωπίσουν μια «παραίσθηση», εκτελούν τον κανόνα «κεφάλια μέσα και βλέπω όργανα»

Τι έγινε;Οι πιλότοι των δύο Mirage 2000-5 έλαβαν για άλλη μια φορά αποστολή αναχαίτισης τουρκικών αεροσκαφών . Απέκτησαν επαφή με τους Τούρκους στη Μυτιλήνη και τους παρακολουθούσαν μέχρι τη Ρόδο, όμως οι Τούρκοι πριν αποχωρήσουν τους ξαναοδήγησαν μέχρι τη Μυτιλήνη και εκεί ακριβώς που ήθελαν.
Πάνω από την Μυτιλίνη δέχτηκαν παρεμβολές στα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών για εντοπισμό θέσης, τα γνωστά μας GPS .Ως γνωστό πλέον οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις διαθέτουν μεγάλο αριθμό συσκευών ηλεκτρονικού πολέμου, που είναι ικανές για εκτεταμένες υποκλοπές και παρεμβολές . Έχουν ως προς τούτο επανδρώσει τις ακτές τους αλλά και την νήσο Ίμβρο , κοντά στην Μυτιλήνη .
Το πρόβλημα που παρουσιάζεται με αυτές τις παρεμβολές έχει δύο μορφές, είτε ως διακοπή του σήματος,( στην προκείμενη περίπτωση χάθηκε το στίγμα του άτυχου Μιράζ ) είτε ως λανθασμένη ένδειξη θέσης. Το γεγονός ότι το αεροσκάφος του άτυχου Σμηναγού δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου σημαίνει ότι , οι πιλότοι μας δεν αντιλήφθηκαν ( προφανώς λόγο κόπωσης ) την παρεμβολή στα GPS που είχε σαν αποτέλεσμα ( στηριζόμενοι στα όργανα του αεροσκάφους λόγο μειωμένης ορατότητας ) να ¨βλέπουν ¨ μεγαλύτερη απόσταση από την επιφάνεια απ ότι ήταν στην πραγματικότητα .
Τούτο αποδείχτηκε μοιραίο κατά την κάθοδο τους για προσγείωση σε συνδυασμό με την σχετική έλλειψη ορατότητας που οφείλεται πράγματι στη χαμηλή νέφωση που επικρατούσε στην περιοχή , δεδομένο όμως που δεν ήταν πρωτόγνωρο και δεν επηρέαζε τους έμπειρους πιλότους

Επίσημα πλέον οι Τούρκοι μπορούν να ισχυρίζονται ότι , «πράγματι είχε γίνει αναχαίτιση, αλλά όταν έπεσε το ελληνικό μαχητικό, δεν υπήρχε κάποιο τουρκικό αεροσκάφος κοντά »Να τους πιστέψουμε ;
Τον τελευταίο καιρό το τουρκικό σχέδιο που δοκιμάζεται , είναι η αποκοπή και ηλεκτρονική απομόνωση κάποιου νησιού στο ανατολικό Αιγαίο.
Τι θα κάνετε τώρα κύριοι , εάν δεν μπορείτε να αποκλείσετε το ανωτέρω σενάριο ;
Θα σας πούμε εμείς τι θα κάνετε . Θα πείτε ότι «για την μη καθαρή έξοδο στις αγορές τον Αύγουστο αλλά και για τα επιπλέον οικονομικά μέτρα σε βάρος των Ελλήνων φταίει τώρα η Τουρκική Προκλητικότητα που μας αναγκάζει να δαπανήσουμε δις τάχα μου για στρατιωτικές δαπάνες »
Σεβόμενοι το πένθος της οικογένειας του άτυχου Σμηναγού αλλά και το σχετικό απόρρητο , δεν θα δώσουμε άλλα στοιχεία θα πούμε μόνο ένα πράγμα .ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ !!
Τα βαθιά μας συλλυπητήρια στην Οικογένεια του άτυχου Γιώργου και στην Οικογένεια της Π.Α

Ανώνυμος είπε...

6.27 μ.μ. Ευτυχώς που το ΠΑΣΟΚ ειχε ψηφισει το νόμο για την ενίσχυση απο την Βουλή ανηλίκων τέκνων στελεχών Εν. Δυνάμεων (ΦΕΚ) Α179/2010 και δεν κατήργησαν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και έτσι θα ζήσει αξιοπρεπώς η οικογενεια του ήρωα αετού της πολεμικής μας αεροπορίας.

Ανώνυμος είπε...

Σαν δεν ντρέπονται, χύνουν τώρα κροκοδείλια δάκρυα μπροστά στα κανάλια μερικοί βουλευτές της κυβέρνησης για λόγους σκοπιμότητας (έρχονται βλέπεις εκλογές τον Φθινόπωρο του 18) και όχι εντιμότητας. Γιατί αν είχαν φιλότιμο δεν θα έδιναν στους αεροπόρους που παίζουν την ζωή του καθημερινά κορώνα γράμματα και μακρυά από τα σπίτια τους 1200 ευρώ, ενώ οι υπάλληλοι ειδικών θέσεων των υπουργείων (το πιάσατε το νόημα) ο μισθός ορίζεται στο ποσό των 1960 ευρώ (χωρίς βέβαια τις υπερωρίες).