Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ ΩΣ ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ

«Είναι φρικτό αυτό που συνέβη, μιλάμε για τέσσερις νεκρούς, είναι σοκαριστικό, είναι θλιβερό. Ο Λυκουρέζος είναι φίλος μου εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Πρέπει να υπάρξει τιμωρία. Δεν είμαι δικαστής, αλλά έφταιξε και πρέπει να πληρώσει». Αυτά λέει ο "φίλος του" Νεκτάριος Λεούσης στα παραπολιτικά ΕΔΩ και προσθέτει. χτυπάει το τηλέφωνο, ήταν ο Λυκουρέζος και μου λέει "σε παρακαλώ έκανα κάποιο ατύχημα και είμαι με νερά στο σκάφος. Μπάζει από παντού". Παίρνω ένα φίλο μου και του λέω να ειδοποιήσει τους δύτες τους Μαλτέζους να πάνε στο σημείο.......Δεν μου είχε πει τι συνέβει, το έμαθα μετά......... Οι δύτες πήραν τους τρεις επιβάτες και τους πήγαν στην Πέρδικα. Ο Θρασύβουλος έμεινε στο σκάφος........ Εδωσε εντολή η Νίνα όταν της είπα οτι το σκάφος έβαζε νερά να πάει το φουσκωτό να πάρει τον Θρασύβουλο........ ΄Τον βγάλαν από το φουσκωτό (στον Φάρο) με χίλια ζόρια. Πέρασε ένα τέταρτο να τον βγάλουν........ Τον πήγαν στον πύργο του Μαρκέλου πάνω από το λιμεναρχείο και περίμεναν να έρθουν δυό άνδρες του λιμενικού να τον παραλάβουν και να τον πάνε στο λιμεναρχείο. Μόνο που από την ώρα του ατυχήματος μέχρι την ώρα της σύλληψης του Θρασύβουλου στον πύργο του Μαρκέλου (100 μέτρα μακριά απο το λιμεναρχείο) πέρασαν τρεις ώρες.
Ο αριθμός των επιβαινλοντων επιβεβαιώνεται από τις καταθέσεις και άλλων μαρτύρων όπως του μηχανικού που εκείνο το πρωί πήγε να βάλει μπροστά το σκάφος 
«Την 16η Αυγούστου το πρωί μου τηλεφώνησε εκ μέρους του Θρασύβουλου Λυκουρέζου ο... και με παρακάλεσε να πάω στο σκάφος Ντουέντε για να το βάλω μπροστά και να κάνω έναν έλεγχο ότι όλα ήταν σωστά. Πήγαμε με τον... στο σκάφος, έλεγξα τα χειριστήρια, άνοιξα τους διακόπτες και έθεσα τους κινητήρες σε λειτουργία διαπιστώνοντας ότι όλα ήταν καλά. Ο Λυκουρέζος –όπως μου είπαν- θα αναχωρούσε για μπάνιο. Στο πίσω κάθισμα επέβαιναν τρία ηλικιωμένα άτομα, δύο γυναίκες και ένας άντρας που θα έφυγαν μαζί με τον Λυκουρέζο. Εγώ τελειώνοντας τον έλεγχο έφυγα.
Στο ίδιο μήκος κύματος εκπαίμπουν και οι δύο από τους ηλικιομένους επιβάτες.



Η Ευθυμία Βενετσιάνου από την πλευρά της καταθέτει: «Ξεκινήσαμε από την Αίγινα για να πάμε στη Μονή για μπάνιο. Στο σκάφος επιβαίναμε εγώ, ο άντρας μου, ο φίλος μας Λυκουρέζος και ακόμα μαζί μας ήταν μια φίλη του Λυκουρέζου. Ενώ ταξιδεύαμε ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος και τρανταχτήκαμε. Αμέσως είδα ένα καΐκι να παίρνει απότομη κλίση και να πέφτουν άνθρωποι στη θάλασσα. Ο Λυκουρέζος τηλεφώνησε για να βοηθηθούν οι άνθρωποι που βρίσκονταν στη θάλασσα. Στο σημείο έφτασαν σκάφη για την περισυλλογή των ναυαγών. Μετά από λίγο και αφού τελείωσε η περισυλλογή των ναυαγών ήρθε και μας πήρε ένα ταχύπλοο. Μας οδήγησε στην Πέρδικα και μας αποβίβασε. Έπειτα μεταβήκαμε στο σπίτι του φίλου μας, ο οποίος και μας φιλοξενούσε, καθώς δεν ξέραμε τι να κάνουμε. Έπειτα από λίγη ώρα και αφού ηρεμήσαμε μεταβήκαμε με τον άντρα μου στο Λιμεναρχείο. Χειριστής ήταν ο Λυκουρέζος. Στο σκάφος ήμασταν οι τέσσερις μας».
Ο 83χρονος Επαμεινώνδας Βενετσιάνος περιγράφει: «Περί 12.45 ενώ πηγαίναμε νότια της Αίγινας αισθάνθηκα ένα ισχυρό τίναγμα. Στην αρχή νόμιζα ότι πέσαμε σε βράχο. Όταν η πλώρη κατέβηκε κοίταξα γύρω και είδα ένα πλοίο μισοβυθισμένο και ανθρώπους στη θάλασσα. Κάτσαμε με τη σύζυγό μου μέσα στο σκάφος για περίπου μισή ώρα, ενώ ο Λυκουρέζος καλούσε για να έρθει κάποιος να μας πάρει. Περί 13.30 ήρθε ένα φουσκωτό και μας πήρε. Μας αποβίβασε στην Πέρδικα και από εκεί φύγαμε με ταξί και πήγαμε στην Αίγινα στην οικία του Λυκουρέζου. Τη στιγμή του συμβάντος το σκάφος κυβερνούσε ο Λυκουρέζος. Δεν πηγαίναμε με μεγάλη ταχύτητα διότι λόγω του κυματισμού χτυπάγαμε μέσα στο σκάφος. Ξέρω σίγουρα ότι το Ντουέντε είχε σωσίβια. Δεν υπήρξε τραυματισμός. Ούτε εγώ τραυματίστηκα, ούτε η γυναίκα μου, ούτε η κυρία Ντότη, ούτε ο Λυκουρέζος».
Η τέταρτη επιβαίνουσα,(Ντότη) ηλικίας 65 ετών, πήρε ανενόχλητη στις 16 Αυγούστου 2016 το πλοίο της γραμμής και έφυγε από την Αίγινα.
  Και εδώ είναι το σκοτεινό σημείο της όλης υπόθεσης. Αυτό ακριβώς είναι και το σημείο που δίνει τροφή σε θεωρίες συνωμοσίας. Διότι, Ο νους απεχθάνεται τα κενά. Το κενό εξήγησης που δημιουργείται με την διάψευση πρέπει να γεμίσει με μια εναλλακτική εξήγηση.ΕΔΩ
 Από τα δημοσιεύματα προκύπτει πως όλοι λένε πως οι επιβαίνοντες ήταν τέσσερις. Μόνο που αυτό το λένε οι ίδιοι και όχι το λιμεναρχείο. Από την ώρα της πρόσκρουσης μέχρι την ώρα της παράδοσης του Θρασύβουλου πέρασαν τρεις ώρες. Μέχρι τότε το λιμεναρχείο δεν γνώριζε ούτε τον χειριστεί του ταχύπλοου ούτε τους επιβαίνοντες. Μία πιθανή θεωρία συνωμοσίας λοιπόν (στηριγμένη σε όλα όσα έχουν γραφτεί στον τύπο με βάση τις μαρτυρίες ναυαγών του τουριστικού σκάφους) θα ισχυριζόταν πως το ταχύπλοο ξεκίνησε από το λιμάνι της Αίγινας, πήγε στην Μετώπη και μετά έβαλε πλώρη προς Πέρδικα. Οι δε επιβαίνοντες ήταν επτά. Ο θρασύβουλος, το ζευγάρι των ηλικιωμένων που εμφανίστηκε στο λιμεναρχείο, η κυρία Ντότη που πήρε το πλοίο της γραμμής και πήγε σπίτι της στην Αθήνα και δύο νεαρές γυναίκες και ένας νεαρός οι οποίοι μετά την πρόσκρουση  φουντάρισαν τα μπαγκάζια  τους και έφυγαν μέσω Μονής.
Ίσως η μόνη αλήθεια να είναι αυτή που είπε ο Θρασύβουλος στο λιμεναρχείο μετά το ατύχημα "Νεκταριε δεν είδα τίποτα δεν κατάλαβα τι έγινε" γιατί την ώρα του ατυχήματος κανείς δεν ήταν στο χειριστήριο. το σκάφος ήταν στον αυτόματο. Τώρα θα μου πείτε πως αυτές είναι θεωρίες βγαλμένες από την σφαίρα της φαντασίας.Έχετε δίκαιο, μέχρι την στιγμή που η μελαχρινή μακρομαλούσα υπό το βάρος των τύψεών της αποφασίσει να μιλήσει.

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΛΕΟΥΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΌ ΜΕΡΕΣ. ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΡΦΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΓΗΣΗ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ

Ανώνυμος είπε...

Εεεε όχι τον γιαννουλη ρε παιδιά... Τόσο μεγάλη χάρη χρωστάμε στον γιωργακη. Αχαριστοι.
Σαν πρόεδρος ο γιωργακης ηταν παντα κοντά στους επαγγελματίες. Μας ξεβρωμισε απο το παραεμπόριο νοικοκυρεψε τα στενά ,έκανε συνελεύσεις να ακούει την γνώμη μας. Έκανε και ενα σωρό δράσεις. Αυτός ρε δεν καθάρισε το παρκάκι του δημαρχείου αποκεινο το παλιοδεντρο του Καποδίστρια για να φαίνεται το μαγαζί το δικο του κ του δίπλα ?
Αχαριστοι Αιγινήτες.
Μέχρι κ τον μουρτζη ρε μας φόρεσε για δήμαρχο.
Ικανό παιδι. Όπως κ αυτοι που βάζουν μαζί του. Χωρίς κανένα συμφέρον κι αυτοι. Το τονιζω.

Ανώνυμος είπε...

9,32 Πονάς. Όταν μιλήσει η άλλη θα καταλάβεις τι σημαίνει πόνος

Ανώνυμος είπε...


Αποκάλυψη βόμβα για Αίγινα: Υπουργός ο χειριστής του σκάφους;

03 Σεπτεμβρίου 2016. Κοινωνία

Για κακότεχνο σχέδιο που παρουσιάζει τον 77χρονο Θρασύβουλο Λυκουρέζο ως τον οδηγό του μοιραίου ταχύπλοου, που εμβόλισε και βούλιαξε την τουριστική λάντζα, σκοτώνοντας τέσσερις και τραυματίζοντας άλλους δεκαέξι ανθρώπους, μιλάει γνωστός ντετέκτιβ.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το AthensMagazine, ο Κώστας Σπύρου ισχυρίζεται ότι οι λιμενικές αρχές έχουν διαπράξει τα κακουργήματα κατάχρησης εξουσίας και συγκάλυψης του πραγματικού υπαίτιου της πολύνεκρης τραγωδίας στην Αίγινα, ο οποίος είναι... υπουργός εν ενεργεία!

Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, υποστηρίζει δηλαδή ότι ο 77χρονος Θρασύβουλος Λυκουρέζος ανέλαβε το ρόλο αυτό (και λόγω προχωρημένης ηλικίας και άλλων κινήτρων...) με την κακουργηματική ανοχή-συγκάλυψη των λιμενικών αρχών, προκειμένου να μην αποκαλυφθεί ο πραγματικός χειριστής του σκάφους ο οποίος είναι υπουργός της συγκυβέρνησης.

Μάλιστα, σε σχετική ανάρτηση του στο προφίλ του στo Facebook ο κ. Σπύρου λέει χαρακτηριστικά: «η ηθική αποτίμηση των ενεργειών και των μεθοδεύσεων που έγιναν για να συγκαλυφθεί το τερατώδες αυτό ανοσιούργημα, μπορεί να περιγράφει μόνο με τον επιγραμματικό στίχο του εθνικού ποιητή: Όμορφος κόσμος ηθικός(!), αγγελικά πλασμένος(!)»

Ανώνυμος είπε...

ο Κατσαφάδος βολτάριζε στην Αίγινα χθές και σήμερα δεν είδαμε να είναι παρέα με τον Οικονόμου. Το γεγονός είναι ότι δεν είναι πρώτη φορά που γίνεται αυτό. Λέτε να του έχει δώσει εντολή ο Γιάκας να μην κάνει παρέα με τον Οικονόμου γιατί έχουν κόντρα;

Ανώνυμος είπε...

Πέρα από την πλάκα τα παιδιά της ΕΣΕΒΑ φαίνεται ότι έχουν πάρει σοβαρά το θέμα. Μέχρι ιστοσελίδα φτιάξανε σε χρόνο dt.
www.eseva.gr
Αν μέσα σε 2 μέρες οργανώνουν τέτοια πράγματα τότε ή Επαγγελματική σίγουρα θα αλλάξει προς το καλύτερο. Ρε μπας?

Ανώνυμος είπε...

Εάν ο κρατικός μηχανισμός στην περίπτωση του ατυχήματος λειτουργούσε σωστά,ούτε σενάρια συνομοσίας θα υπήρχαν,ούτε "επίκαιρες" ερωτήσεις και συνεντεύξεις απο τον κάθε βλάκα και τον κάθε ανόητο.Και το ερώτημα πάντα πλανάται,ΚΡΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ;ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ εννοείται,οχι γελιογραφία.
Εαν υπήρχε κράτος,ο Λυκουρέζος δεν θα είχε ανανεώσει το δίπλωμα χειριστού,ο γιατρός που πιστωποίησε οτι είναι ικανός, δεν θα είχε κόλο γιατί θα του τον είχαν κόψει,ο Ντόντος που ξεκίνησε την επιχείρηση διάσωσης χωρίς την αδεια του λιμεναρχείου θα είχε υποστεί τα δέοντα,ο αξιωματικός βάρδιας-αν υπάρχει τέτοιο πράγμα στο εν λόγο ΛΧ-επίσης θα είχε τις ανάλογες κυρώσεις,οσοι με τον ενα η τον αλλο τρόπο βοήθησαν στην φυγάδευση του Λυκουρέζου επίσης θα τρέχανε και δεν θα φτάνανε,οχι να δίνουν συνεντεύξεις.Ο πλοίαρχος του ΝΤΟΥΕΝΤΕ ΙΙ δεν θα μπορούσε να δουλεύει για την κυρία ΝΙΝΑ γιατί είναι συνταξιούχος και αυτά τα περί φιλίας και οτι πάω σαν φίλος δεν πιάνουν, γιατί εύκολα άποδεικνύονται ως αναληθή..
Ο δε Λιμενάρχης σε κάποιο αλλο κράτος θα είχε κάνει χαρακίρη.Εδώ απλά συνεχίζει να πίνει τον καφέ του στο ΝΟΑ,απο εκεί που εβλεπε ενα ερείπιο ονόματι ΛΥΚΟΥΡΕΖΟ, να αμολάει κάβους, με ενα σκάφος που χρειάζεται ικανότητες πιλότου F1, για να κουμανταριστεί με ασφάλεια και η υπηρεσιακή του συνήδειση δεν του χτύπαγε αλάρμ, ωστε να αφήσει την απόλαυση του καφέ και να πάει επιτόπου, να αρπάξη το δίπλωμα ικανότητας του Λυκουρέζου και να το κάνει χίλια κομάτια.Αλλά οταν ο προϊστάμενος υπουργός των λιμενικων και των ναυτικών θεμάτων, την μια είναι θυρωρός, την αλλη μαμή, την αλλη φαρμακοποιός,Ε! ΧΈΣΕ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΑΓΝΑΝΤΕΥΕ.Τα σενάρια συνομοσίας θα μας ταλαιπωρούν μια ζωή
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

2:53 π.μ. μπορεεί σε 2 μέρες ο Γάλαρος να έφτιαξε την ιστοσελίδα αλλα τα ίδια είχε κάνει όταν ήταν στην επαγγελματική εφτιαξε ιστοσελίδα εμαιλ τα πάντα όλα με το που έφυγε δεν έδωσε ούτε τους κωδικούς. Να μην ξεχάσουμε και το άλλο που πήρε παραμάσχαλα τους υπολογιστές απο το γραφείο του Σακκιώτη όταν δεν εκλέκτηκε το 2010. Αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε. Οπότε λάθος επιχείρημα έχεις.

Ανώνυμος είπε...

Σεναρια-ξεσεναρια το σιγουρο είναι ότι ικανος αριθμος ντοπιων ξερει και δεν μιλαει,πιθανον γιατι προσδοκουν ότι με καταλληλους χειρισμους εχουν να λαβαινουν ...τι νεκροι και κουραφεξαλα...όλα εχουν την τιμη τους.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΝΙΚ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Πήγα να ψηφίσω με το δίλημμα ενεργό: Σε ποιον συνδυασμό να δώσω τη ψήφο μου. Κάποτε ήταν κομματικοί οι Συνδυασμοί και εύκολα επέλεγες αυτόν που σε αντιπροσώπευε. Αλλοτε ήταν Συνδυασμοί που προέκυπταν από τους αντίστοιχους των δημοτικών εκλογών και πάλι εύκολα επέλεγες έναν. Σήμερα είναι και οι δυο δεξιοί συνδυασμοί, κομματικά αλλά δημοτικά ο ένας πρόσκειται προς την σημερινή Δημοτική αρχή. Ερριξα λοιπόν ένα ευρώ κορώνα γράμματα και έτσι επέλεξα τον Συνδυασμό που ψήφισα. Ενα είναι σίγουρο ότι και οι δύο συνδυασμοί θέλουν εκτός από την προβολή των υποψηφίων τους και την σφραγίδα της Επαγγελματικής. Αυτό είναι το ζητούμενο. Καλή επιτυχία και του χρόνου.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΕΝΝΙΤΣΑΡΗΣ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ; ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ; ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ DEAL ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ;

Ανώνυμος είπε...

Είναι γεγονός οτι η αρχική μελέτη επέκτασης των πεζοδρομίων έγινε επι δημαρχίας του.Η μελέτη Μούρτζη προυπολογισμού €63.000 αφορούσε την δημιουργία πεζοδρομίου απο την Παναγίτσα μέχρι του Βογιατζή πλάτους 1,90 μέτρων στην πλευρά του δρόμου.Η μελέτη Μούρτζη άφηνε τις τέντες των καταστημάτων ανέπαφες.Η σημερινή μελέτη άλλαξε τα δεδομένα .Δημιούργησε πεζόδρομιο πλάτους 1.60 μέτρων (το οποίο σε πολλές περιπτώσεις δεν τηρείται)με αποτέλεσμα οι υπάρχουσες τέντες να ξηλώνονται.Η παρούσα μελέτη προβλέπει μόνο την ανάπλαση των πεζοδρομίων και τα παραδίδει καθαρά χωρίς εμπόδια. Στην συνέχεια οι επεγγελματίες οφείλουν να εκδόσουν άδεια απο την πολεοδομία με δικά τους έξοδα και στη συνέχεια πάλι με δικά τους έξοδα να κατασκευάσουν την κατασκευή αυτή που προβλέπεται απο την πολεοδομία.Οι κατασκευές που υπάρχουν σήμερα δεν πληρούν τις νόμιμες προυποθέσεις.

Ανώνυμος είπε...

Ο συνδιασμός Σκαλτσιώτη εβγαλε 6 συμβούλους και του Γάλαρου 3.Είχε δίκιο ο Καντηλιέρος που ελεγε οτι ο Γάλαρος βγήκε να τρυγίσει αλλά εμείς θα θερίσουμε.Τελικά η Τιτίνα οπου πάει η Δήμαρχο θα βγάλει η πρόεδρο.

Ανώνυμος είπε...

η συγχωρεμένη παραλίγο να αναστηθεί

Ανώνυμος είπε...

τελικα δεν αναστηθηκε.

Ανώνυμος είπε...

Η Βεφα ειναι ή η Κανελά... η παραλίγο ??

Ανώνυμος είπε...

Οταν σε στέλνουν στα αζήτητα είναι γεγονός οτι δεν μπορείς να το χωνέψεις και εχεις εφιάλτες.Τι να κάνουμε αυτά εχει ζωή,κουράγιο 11:51