Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τρίτη, 2 Ιουνίου 2020

«Απόρριψη τοξικού ιζήματος στον Σαρωνικό»

Η απόρριψη τοξικού ιζήματος στον Σαρωνικό δημιουργεί κινδύνους για την υγεία των κατοίκων του Σαρωνικού και όχι μόνο. Επικοινωνήσαμε με τον πρώην αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Νήσων κ Παναγιώτη Χατζηπέρο και του θέσαμε τα ακόλουθα ερωτήματα.

Α. Η περιβαλλοντική οργάνωση «Αρχιπέλαγος» κάνει λόγο για δραματικές επιπτώσεις στην δημόσια υγεία και το περιβάλλον από την απόρριψη χιλιάδων τόνων τοξικού ιζήματος από τον πυθμένα του λιμανιού του Πειραιά σε θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού.  Είναι σωστός αυτός ο ισχυρισμός?
Β. Σύμφωνα με Τεχνική Έκθεση του Ελληνικού Κέντρου θαλάσσιων Ερευνών η οποία έγινε για λογαριασμό του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, το θαλάσσιο ίζημα λίγες εκατοντάδες μέτρα από την περιοχή των βυθοκορήσεων, χαρακτηρίζεται να έχει υψηλές τιμές βαθμού καρκινογενούς τοξικότητας, και περιέχει επικίνδυνες τοξικές ουσίες οι οποίες θα εισχωρήσουν στην τροφική αλυσίδα σε ένα αλιευτικό πεδίο που παράγει καθημερινά τροφή για την Αττική και όχι μόνο. Ποιος πήρε μια τόσο επικίνδυνη για την δημόσια υγεία απόφαση?
Γ. Ποια είναι η θέση της ΠΕ Νήσων?
Δ Με δεδομένο το γεγονός ότι η δημόσια υγεία των κατοίκων τίθεται σε κίνδυνο, Ποια είναι η δική σας
Παναγιώτης Χατζηπέρος
Aγαπητέ μου Γιώργο,

χαίρομαι γιατί άρχισες από το πιο "καυτό" θέμα των ημερών στην περιοχή.
Αυτό που συμβαίνει με την ΟΛΠ Α.Ε. είναι εγκληματικό, αυθαίρετο και παράνομο.
Η θέση μου λοιπόν, όπως και του Συνδυασμού "Δύναμη Ζωής" με τον οποίο έχω εκλεγεί , είναι κάθετα ΑΝΤΙΘΕΤΗ με την εκτέλεση του έργου όπως εκτελείται.
Στην συζήτηση που έγινε, όπως έγινε, μετ' από τρεις αναβολές στο ΠΕΣΥ με ευθύνη της διοικούσας παράταξης, υπήρξε μια πλειοψηφία μιας ψήφου μετά από πολλές αλχημείες.Αν είναι δυνατόν.
Προσωπικά έχω προσυπογράψει την προσφυγή των κατοίκων του Α΄Διαμερίσματος του Δήμου Πειραιά, στο ΣτΕ.
Και βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνω.
Έχω προσφύγει και για την παραχώρηση το '13 της Κυνόσουρας και του Αρχαιολογικού Τόπου ΑΔΟΜΗΤΗ ΖΩΝΗ Α' και του θαλάσσιου χώρου της Ιστορικής Ναυμαχίας, Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς στην ΟΛΠ Α.Ε.
Με δικές μου παρεμβάσεις και παραστάσεις στο ΚΑΣ καί στ' αρμόδια Υπουργεία, επεστράφησαν στον Δήμο Σαλαμίνας 835 Στρέμματα τον Νοέμβριο του '18.
Τώρα βέβαια με την νέα κυβέρνηση αρχίζουν οι αρχικές αποφάσεις του ΚΑΣ, να "αλλάζουν" κατεύθυνση ως προς τους όρους δόμησης, που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ στις αρχικές αποφάσεις.
Η ανησυχία μου είναι ΜΕΓΑΛΗ γιατί βλέπω δυστυχώς την επέκταση του λιμανιού στον ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΝΑΥΜΑΧΙΑΣ.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ένα κράτος ασχολείται με το εάν θα βάζουμε μουσική στις πλαζ.
Εάν είχαμε κυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ, θα το καταλάβαινα.
Με κυβέρνηση ΝΔ, μου προκαλεί εντύπωση.Αυτό ειναι το αναπτυξιακό μοντέλο της;

Ανώνυμος είπε...

Και οι της Αίγινας σιγή ιχθύος!Ο ΧΑΤΖΗΠΕΡΟΣ είτε το θέλετε είτε όχι έκανε έργο στην Αίγινα και αντί να θάβεται τα έργα του στα συρτάρια σας καλύτερα να τον μιμηθητε και σταματήστε πια τις φωτογραφίες εκεί που τρωτε εντάξει καταλάβαμεποιος σας ταΐζει!!Α

Ανώνυμος είπε...

Σε άλλες χώρες προστατεύουν και αναδεικνύουν τους ιστορικούς τόπους εμείς στην Ελλάδα τους καταστρέφουμε! Πότε θα μάθετε Έλληνες πώς χωρίς ιστορία είμαστε ένα τίποτα!

Ανώνυμος είπε...

ΔΟΥΡΟΥ ΚΑΙ ΧΑΤΖΗΠΕΡΟ ΘΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΤΕ !!!!!Γατακια...

ΤΕΛΑΜΏΝΑΣ είπε...

Aiake θα σου κάνω την τεχνική έκθεση του έργουη οποία δεν υπάρχει
Θα φτιαχτούν 100 θέσεις τσιμεντένιες για τους κάδους
Κόστος έργου 24.800 ευρώ
Η κάθε θέση καταλαμβάνει 3 τετραγωνικά μέτρα ύψος μπετού 10 εκατοστα ή 0,1 του μέτρου που σημαίνει ότι για κάθε τρεις βάσεις θα χρειστεί ένα κυβικό μπετο
Το πλέγμα που ειναι 10 τετραγωνικά θα καλύψει τις ανάγκες για τις 3 βάσεις
Κόστος κυβικού μπετόν 80 ευρω
Κόστος πλέγματος 15 ευρώ
Σύνολο για τις τρείς βάσεις 95 ευρώ και για την στρογγυλοποίηση το ανεβάζουμε στα 96 ευρώ
Που σημαίνει ότι αν διαιρέσουμε το 96 με το 3 θα μας βγάλει κόστος 32 ευρω την βάση
Τωρα αν διαιρέσουμε το 24.800 με το 100 θα βγεί κόστος βάσης 248 ευρω
Αν αφιαρέσουμε από τα 248 τα 32 μας βγάζει 216 ευρώ διαφορά
248
-32
----
216

Ως γνωστόν οι εργολάβοι δουλεύουν κόστος υλικού επί 3 δηλαδή 32Χ3=96
Τα 96 ευρω είναι το κόστος εργασίας του εργολάβου.
Αν αφιαρέσουμε από τα 216 τα 96 μας βγάζει 120 ευρώ διαφορά
216
-96
----
120 για κάθε βάση
Αν πολλαπλασιάσουμε το 120Χ100 μας βγάζει το ποσό των 12.000 ευρώ
Το ερώτημα είναι αυτά τα χρήματα διαφοράς σε ποιά τσέπη πάνε ;
Υπάρχουν και άλλα κερασάκια για την τούρτα της ανάρτησης σου.
Τα οποία θα μπούν αν υπάρχουν σχόλια αντίλογου και αντίδρασης

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ"
Σύμφωνα με τον Δημήτρη Παπαστεργίου, τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ «το ποδήλατο είναι μέσο μετακίνησης και όχι μόνο μέσο αναψυχής».
Όπως τόνισε, «η ΚΕΔΕ παίρνει πρωτοβουλίες να δώσουμε το χώρο που θέλουμε για τον πεζό και για το ποδήλατο και χάρη στις πρωτοβουλίες και του ΥΠΕΝ, μπορούμε να ελπίζουμε σε καλύτερες ημέρες για όλους μας, για να ξαναδούμε τις πόλεις όπως τις θέλουμε όπως τις ονειρευόμαστε, πόλεις ανθρώπινες, πόλεις για να ζεις».

Η ΑΙΓΙΝΑ (ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ) ΑΚΟΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠO AYTEΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ;

Ανώνυμος είπε...

2 39 εάν πιστεύεις ότι γνωρίζουν οι διοικούντες την Αιγινα, την χρησιμότητα για την ανάπτυξη ενός τοπου, των ποδηλατοδρόμων και των πεζοδρόμων, είσαι βαθιά νυχτομενος.
Εάν υπάρχει κάποιος που πραγματικά κατανοεί τα παραπάνω είναι ο Aiakosrex.